Islami amerikanist është Islami që lufton Sirinë dhe normalizohet me Izraelin

nga Alptekin Dursunoğlu | Publikuar në Shk. 4, 2022, 2:28 a.m.

Vetë aleatët e Amerikës pranojnë se çmimi i robërisë amerikane është më i madh se antiamerikanizmi.

Kryeredaktori i YDH Alptekin Dursunoğlu iu përgjigj pyetjeve të Azar Mahdava nga Agjencia e Lajmeve Mehr për karakteristikat e mirëkuptimit të "Islamit" të mbështetur nga SHBA në rajon.

Cili është ndryshimi në mes të modelit islamik të ofruar nga Republika Islamike e Iranit dhe modelit islamik të mbështetur nga SHBA në rajon?

Meqenëse pyetja juaj kërkon që ne të bëjmë një krahasim, mendoj se do të ishte e përshtatshme që fillimisht të shpjegojmë tiparet e modelit të Iranit. Kështu, se cili është modeli amerikan dhe pse u zbulua, do të bëhet automatikisht e qartë.

Revolucioni Islamik i Iranit në vitin 1979 synonte të realizonte tre parime: "Pavarësinë, lirinë, Republikën Islamike".

“Pavarësia” nënkuptonte të mos jesh i lidhur me asnjë superfuqi, “Liria” nënkuptonte refuzimin e Shahut apo diktaturës dhe pjesëmarrjen e lirë të njerëzve në politikë; ndërsa, “Republika Islamike”, në anën tjetër, nënkuptonte identitetin dhe formën e shtetit që do të krijohej.

E themeluar në vitin 1979, Republika Islamike e Iranit u bë një model "i ri" dhe "origjinal" jo vetëm për sistemin modern politik botëror, por edhe për historinë politike islame dhe filozofinë shtetërore.

Pse Republika Islamike e Iranit është një model "i ri" dhe "origjinal" për sistemin politik modern botëror, nuk kërkon një shpjegim të detajuar. Sepse në botën moderne, feja shihej vetëm si një fenomen i lidhur me jetën individuale; natyrshëm ishte një “shtet fetar” me pretendime sociale dhe politike, një model “i ri” dhe “origjinal”.

Pra, pse Republika Islamike e Iranit është një model i ri dhe origjinal për sa i përket historisë politike islame dhe filozofisë shtetërore? Megjithatë, ka dhjetëra "kalifat" ose perandori të themeluara gjatë historisë së Islamit, dhe të gjitha ato përshkruhen si "shtete islame".

Nëse konceptin e "shtetit islamik" e përkufizojmë vetëm si një shtet që nxjerr ligjet e tij nga ligji islamik ose ligjet e të cilit nuk bien ndesh me ligjin islam, atëherë po, nuk mund të themi se në aspektin e historisë islame, Republika Islamike e Iranit është një model "i re" dhe "origjinal".

Sepse edhe ligjet e shumë vendeve që nuk e përkufizojnë veten si "shtet apo republikë islame" bazohen plotësisht ose pjesërisht në ligjin islam. Në kushtetutën e disa vendeve ka një klauzolë që thotë "Asnjë ligj nuk mund të nxirret në kundërshtim me ligjin islam".

Pra, ajo që e bën Republikën Islamike të Iranit "të re" dhe "origjinale" nuk është fakti se ligjet e saj bazohen në ligjin islamik, por sistemi politik që ka sjellë. Edhe pse ky sistem i quajtur "Velajet-i Fakih" është një model politik i prodhuar nga teologjia shiite, ai është shumë më i përshtatshëm për fikhun politik sunit, i cili parasheh "zgjedhjen e kalifit nga njerëzit e shtetit”.

Sepse, sipas fikhut politik sunit, ai është një model islam shembullor pasi që katër kalifët pas Profetit përcaktohen nga shteti.

Në këtë rast, le të kërkojmë një përgjigje për pyetjen e mëposhtme bazuar në kriteret e fikhut politik sunit: A është sistemi Velayet-i Fakih i përcaktuar me zgjedhjen e "Kuvendit të Ekspertëve (hubregan)" i përshtatshëm për fikhun politik sunit? Apo kalifati umajad, abasid apo osman i bazuar në sulltanat?

Përgjigja për këtë pyetje është e qartë: Kalifati, i cili nuk u përcaktua nga zgjedhja e njerëzve të shtetit dhe kontrata pas katër kalifëve, u krijua me fuqinë e shpatës dhe vazhdoi përmes sulltanatit, nuk përputhet me kriteret e fikhut politik sunit. Prandaj, ky kalifat, i cili është shumë më i ngjashëm me mbretëritë që u përkasin feve të tjera në periudhën e tyre, nuk kanë një anë "të re" ose "origjinale".

Përpara se të kalojmë në pjesën e dytë të pyetjes suaj, ndryshimin midis "modelit islam të mbështetur nga Amerika" dhe modelit iranian, duhet të trajtojmë pse Amerika ka nevojë për një model islamik.

Amerika falsifikon atë që nuk mund ta shkatërrojë apo kontrollojë. Kështu, ai e përdor atë për interesat e tij dhe e zhvlerëson atë.

Për shembull, Amerika e përdori Islamin në vendet e rajonit kundër sovjetikëve dhe ideologjisë marksiste për një kohë shumë të gjatë gjatë Luftës së Ftohtë; CIA e quajti atë "strategjia e brezit të gjelbër".

Më lejoni të jap një shembull për anën e kësaj çështjeje që reflektohet në Turqi. Ndërsa Flota e 6-të Amerikane, e cila mbërriti në Turqi më 15 korrik 1968, u protestua nga studentë majtistë të universitetit, “fetarët” e provokuar nga shkrimtarët islamikë të asaj periudhe sulmuan me gurë dhe shkopinj studentët e majtë protestues. Antiamerikanizmi i qarqeve islamike në Turqi është një prirje që filloi në vitet 1980 me ndikimin e revolucionit iranian.

Më lejoni të jap një shembull për anën e kësaj çështjeje që reflektohet në Turqi. Ndërsa Flota e 6-të Amerikane, e cila mbërriti në Turqi më 15 korrik 1968, u protestua nga studentë majtistë të universitetit, “fetarët” e provokuar nga shkrimtarët islamikë të asaj periudhe sulmuan me gurë dhe shkopinj studentët e majtë protestues. Antiamerikanizmi i qarqeve islamike në Turqi është një prirje që filloi në vitet 1980 me ndikimin e revolucionit iranian.

Kur lëvizjet islamike në rajon filluan të pushojnë së qeni mjeti i përdorur nga Shtetet e Bashkuara nën ndikimin e revolucionit iranian, Amerika kësaj here islami "ekstremist", i cili bie ndesh me interesat e saj; Ai e përshkroi Islamin, të cilin e përdori në përputhje me interesat e tij, si "të moderuar".

Kështu, një kuptim i Islamit që u shërben interesave amerikane u prodhua dhe u mbështet në rajon kundër atyre që i rezistuan sundimit të udhëhequr nga SHBA. Është shumë e lehtë të njohësh dhe të kuptosh dallimin mes Islamit amerikanist.

Për shembull, Islami amerikanist është Islami që i thërret muslimanët në xhihad kundër Sirisë dhe Irakut dhe në një zgjidhje politike kundër Izraelit.

Islami amerikanist mbron luftën me Sirinë, paqen dhe normalizimin me Izraelin; Është Islami ai që u jep armë atyre që luftojnë kundër Sirisë dhe i inkurajon ata që luftojnë kundër Izraelit të lënë armët.

Është Islami që ia dorëzon sigurinë amerikano-islamike Shteteve të Bashkuara dhe e përshkruan hapësirën ajrore të vendit të saj si hapësirë ​​ajrore e NATO-s.

Islami amerikanist është Islami që thotë "nëse do të vinte profeti tani, do të bënte aleancë me NATO-n", "edhe sikur të vdisnin civilë të pafajshëm, Allahu do t'i vendosë ata në parajsë gjithsesi, kështu që lejohet të kryhen sulme me bomba në rrugët e Damaskut".

Islami amerikanist është Islami që hapi vendin e tij për ushtarët amerikanë, i çoi izraelitët në Jemen dhe ishte "i zemëruar" me Amerikën që nuk i bëri Sirisë atë që i bënë Irakut.

Është e vërtetë që modeli iranian ka qenë i ekspozuar ndaj embargos ekonomike, luftës, terrorizmit, kërcënimeve të agresionit dhe ka paguar një çmim të rëndë për shkak të antiamerikanizmit të tij; Por a sheh Islami Amerikan ndonjë favor apo përfitim nga Amerika, pavarësisht këtyre shërbimeve të panumërta?

Vetë aleatët e Amerikës pranojnë se çmimi i robërisë amerikane është më i madh se antiamerikanizmi. Për shembull, thonë se armët që kanë blerë dhe paguar nuk ua ka dorëzuar Amerika.

Ata thonë se u ndëshkuan nga Shtetet e Bashkuara kur blenë sisteme të mbrojtjes ajrore nga vende të tjera që Shtetet e Bashkuara nuk i siguruan. Zgjidhjen e këtij problemi presin edhe nga Amerika.

Fakti që Turqia nuk mundi t'i shiste Pakistanit helikopterin ATAK që prodhoi për shkak se qeveria amerikane nuk e lejoi është shembulli më i mrekullueshëm në këtë drejtim. Sipas deklaratës zyrtare, Turqia në këtë helikopter që prodhon përdor motorin e tipit CTS800 të prodhuar nga kompania LHTEC dhe për shitjen e një helikopteri me këtë motor kërkohet leja e qeverisë amerikane.

Prandaj, Turqia, një aleate e Shteteve të Bashkuara, nuk mund t'i shesë helikopterë Pakistanit, aleatit të Shteteve të Bashkuara, pasi qeveria amerikane nuk e ka dhënë këtë leje.

Edhe pse përfaqësuesit e islamit amerikanist në pushtet në vendet e rajonit e konsiderojnë si një shenjë shumë të rëndësishme prestigjin që të mund të caktohet një takim në Shtëpinë e Bardhë, ka edhe përfaqësues të islamit amerikanist të cilët as që janë të vetëdijshëm se janë përdorur nga CIA ose inteligjenca saudite. Në këtë kategori bëjnë pjesë grupet e armatosura që kanë shkatërruar infrastrukturën e vendeve të rajonit në dhjetë vitet e fundit. Mbrojtja e al-Kaedës, e cila është në krye të listës së terrorit nga Shtetet e Bashkuara, kundër ushtrisë siriane në Idlib, dhe trajtimi i regjimit racist izraelit ndaj militantëve të al-Kaedës të plagosur në Kuneitra në spitalet e tyre janë tregues konkretë të kësaj.

Boshti i rezistencës i Revolucionit Islamik iranian dhe mbështetja e tij ndaj Palestinës është një mundësi për rajonin; megjithatë, mbështetja e dhënë nga vende si Katari dhe Turqia konsiderohet të jetë shumë e ndryshme. Çfarë mendoni për këtë temë?

Irani dhe Boshti i Rezistencës dhe përcaktimi i Palestinës nga Turqia dhe Katari tashmë tregojnë qartë ndryshimin. Irani dhe Boshti i Rezistencës i përkufizojnë të gjitha tokat historike palestineze "nga deti në lumë" si Palestinë. Ai nuk sheh ndonjë ndryshim në mes të territoreve të pushtuara nga regjimi racist izraelit në 1948 dhe territoreve të pushtuara në 1967.

Sipas Iranit dhe Boshtit të Rezistencës, për të zgjidhur problemin palestinez, duhet t'i jepet fund dominimit të regjimit racist izraelit në këto troje.

Turqia dhe Katari, nga ana tjetër, janë tokat e pushtuara nga regjimi racist izraelit në vitin 1948; Ai përcakton territoret e pushtuara në vitin 1967 si Palestinë. Prandaj, sipas Turqisë dhe Katarit, tërheqja e regjimit racist izraelit nga Bregu Perëndimor dhe Jerusalemi Lindor, i cili u pushtua në vitin 1967, nënkupton zgjidhjen e problemit palestinez.

Për sa i përket planit dhe metodës së zgjidhjes së problemit palestinez, ka një dallim serioz midis Iranit dhe boshtit të Rezistencës dhe boshtit Turqi - Katar.

Sipas Boshtit të Rezistencës, pushtimi i regjimit racist izraelit mund të përfundojë vetëm me rezistencë të armatosur. Pasi pushtimi i regjimit racist në tokat palestineze të ketë mbaruar, karakteri i shtetit të ri duhet të përcaktohet me një referendum për palestinezët muslimanë dhe të krishterë të cilët janë zhvendosur me forcë prej andej dhe ende jetojnë, dhe hebrenjtë që kanë jetuar historikisht në territoret palestineze. ose janë sjellë më vonë nga regjimi izraelit.

Sipas Boshtit të Turqisë dhe Katarit, metoda e zgjidhjes së problemit palestinez nuk është rezistenca e armatosur, por negociata politike. Boshti i Katarit dhe i Turqisë, të cilët parashtruan si zgjidhje braktisjen e rezistencës së armatosur nga palestinezët dhe tërheqjen e izraelitëve nga Bregu Perëndimor dhe Jerusalemi Lindor, praktikisht i beson gjithçka në mëshirë të regjimit racist izraelit.

Këto dallime thelbësore në lidhje me vetë Palestinën, natyrën e problemit dhe zgjidhjen shihen qartë gjithashtu në mbështetje të Palestinës. Ndërsa Boshti i Rezistencës ofron armë dhe mbështetje financiare për palestinezët për t'u mbrojtur, mbështetja e boshtit të Turqisë dhe Katarit është e kufizuar në mbështetje financiare dhe politike.

A mendoni se AK Partia ka arritur të jetë model për çështjen palestineze me propagandën e saj për Palestinën në dy dekadat e fundit?

Unë fola se si Turqia, nën administrimin e AK Partisë, e përshkroi gjeografinë dhe problemin e Palestinës dhe çfarë zgjidhje ofronte ajo. AK Parti nuk thotë gjë tjetër veç “Planit të Paqes saudite”, i cili u soll në rend dite në samitin arab në Liban në vitin 2002 për çështjen palestineze.

Prandaj, që AK-Partia të jetë model për Palestinën, fillimisht duhet të ketë tezën dhe deklaratën e saj. Asnjë nga këto nuk është aty.

Sa për propagandën... Edhe Emiratet e Bashkuara Arabe, të cilat e vendosën Palestinën në treg për Marrëveshjen e Shekullit të Traump, e bëjnë këtë. Ai propagandon se normalizon marrëdhëniet me regjimin racist izraelit për të mirën e palestinezëve. Padyshim që kjo propagandë mund të gjejë klientë të paktën po aq sa edhe AK Parti.

Se çfarë modeli është AK Partia për Palestinën, duhet pyetur presidenti i regjimit racist izraelit, i cili do të vijë në Turqi si mysafir i Erdoganit pas vizitës në Emiratet e Bashkuara Arabe. Ai mund të shpjegojë më së miri se çfarë modeli janë Emiratet dhe AK Partia në Palestinë!



Burimi : Yakın Doğu Haber / Mehr News Agency