Intervista Historike e Sejjid Nasrallahut (6)
Khamenei.ir, faqja zyrtare e Imam Khameneit, bëri një intervistë me Sekretarin e Përgjithshëm të Hezbollahut të Libanit, Sejjid Hasan Nasrallah. Kjo është pjesa e gjashtë e kësaj interviste të transmetuar për herë të parë.
Në ditët e para pas fitores së Revolucionit Islamik, zyrtarët amerikanë ishin shumë të zemëruar me Iranin. Regjimi i Shahut u zhduk nga bota, që do të thotë se ata humbën një regjim të varur dhe bazat e tyre më të mëdha në rajon. Për dyzet vjet, SHBA është përballur me rezistencë nga udhëheqësi i Revolucionit, populli i Iranit dhe vendet myslimane që mbështesin lëvizjen e Rezistencës kundër Frontit të Arrogancës. Kjo është arsyeja pse amerikanët janë shumë të zemëruar me Iranin.
Ju ndoshta i mbani mend fjalët e famshme të Dëshmorit Beheshti: 'O SHBA, na urre dhe vdiq me mllef! Ajatollah Khamenei tha se SHBA po dobësohet dhe po humbet fuqinë e saj në Azinë Perëndimore dhe vendet islamike dhe se popujt e rajonit do të jenë fitimtarë. Ne do të dëshironim të mësonim mendimin tuaj mbi këtë analizë të Ajatollah Khamenei dhe mbi provat që e mbështesin atë.
Së pari, kur Ajatollah Khamenei foli për këtë temë, ai u mbështet në përvojën, njohuritë dhe faktet precize të rajonit. Një nga treguesit e kësaj është që SHBA, e cila hyri në Irak për të qëndruar përgjithmonë dhe nuk u largua kurrë, po tërhiqet nga ky vend. SHBA nuk mund të qëndronte në Irak dhe mund të kthehej vetëm në këtë vend duke përdorur ISIS-in si arsyetim. Sidoqoftë, SHBA nuk do të jetë në gjendje të qëndrojë në Irak. Nëse zyrtarët dhe populli irakianë janë të vendosur të largojnë forcat amerikane, ata do të mund ta bëjnë këtë brendadisa ditësh. Përkundër vullnetit të popullit irakian, SHBA nuk është aq e fort sa të qëndrojë në Irak. Pra, kjo është shenja dhe shembulli i parë.
SHBA u mund edhe në Siri. Tetë muaj më parë, Trump njoftoi se ishte planifikuar tërheqja e trupave amerikane të vendosura në lindje të Eufratit. Sidoqoftë, zyrtarë të tjerë e bindën atë se forcat duhet të qëndronin për gjashtë muaj të tjerë. Pak kohë më parë ai tha përsëri se donte që forcat amerikane të largoheshin nga Siria, por ata e paralajmëruan atë se ai nuk duhet ta bënte këtë sepse largimi i SHBA do të konsiderohej një humbje e rëndësishme dhe do të zhgënjente miqtë e Uashingtonit në rajon. Ai gjithashtu vendosi që forcat e SHBA-së duhet të qëndrojnë. Sidoqoftë, është vetëm çështje kohe para se të largohen nga Siria. Në një bisedë telefonike me z. Erdogan, ai tha: "Shtetet e Bashkuara po largohen nga Siria. Siria është e juaja tani dhe bëni çfarë të doni.” Kjo zemëroi Arabinë Saudite dhe Emiratet e Bashkuara Arabe. Emiratet e Bashkuara Arabe u përpoqën të rihapnin menjëherë ambasadën në Damask kundër kësaj lëvizje. Kjo është situata me Sirinë.
Nuk është vetëm Arabia Saudite që mposhtet edhe në Jemen. Edhe SHBA ka pësuar një disfatë. SHBA u zhgënjye dhe u dëshpërua në Jemen. SHBA nuk mund të imponojë atë që dëshiron sot në vendet e rajonit. Sidoqoftë, përkashtim bëjnë marrëdhëniet e tij me regjime frikacake si Saudi. Shtetet e Bashkuara nuk mund të imponojnë kërkesat e tyre në shumicën e vendeve në rajon. Uashingtoni nuk mund të mbrojë interesat e veta. Mos harroni 20 vjet më parë, Shtetet e Bashkuara hynë në Somali, por nuk mund të qëndronin në atë vend edhe për një vit, dhe përfundimisht u larguan me poshtërim. SHBA janë bërë shumë të dobëta për të qëndruar dhe dominuar rajonin. Forca e saj po zvogëlohet dita ditës. Kjo ndodhi falë vetëdijes dhe vetëbesimit të kombeve. Është një manifestim i qartë i kësaj disfate se përpjekjet e Shteteve të Bashkuara gjatë dyzet viteve të fundit për të rrethuar Iranin dhe përmbysjen e sistemit Islamik kanë dështuar gjithmonë. Ata u mposhtën edhe nëse thonë se "Ne nuk po kërkojmë të përmbysim Republikën Islamike, ne thjesht duam që Irani të ndryshojë sjelljen dhe metodën e tij."
Republika Islamike mban respektimin e saj të rreptë të vlerave, parimeve dhe qëndrimeve të saj pavarësisht dyzet viteve të kaluara, dhe kjo politikë ka qenë jashtëzakonisht e qartë që nga Imam Khomeini (r.a.).
Pompeo erdhi në Liban dhe u takua me zyrtarë libanezë. Pastaj ai iu drejtua njerëzve libanezë në konferencën për shtyp, "Ju duhet të jeni trima dhe të luftoni kundër Hezbollahut." Përkundër gjithçkaje, ai nuk mori një përgjigje të vetme pozitive. Kur Pomepo vjen në Liban, edhe armiqtë tanë i thonë: "Ne nuk mund të përballemi me Hezbollahun dhe është e papranueshme që të shkaktojmë një luftë civile në Liban." Me fjalë të tjera, kërkesat dhe vendimet e SHBA-së nuk pranohen as nga miqtë e tyre. Ata janë armiqtë tanë, jo miqtë tanë. Arsyeja e parë për këtë është forca jonë, dhe e dyta është se armiqtë tanë që marrin Libanin në një luftë civile do të ndikojnë negativisht në vend në përgjithësi. Kjo është arsyeja pse ata nuk pranuan të bien ndesh me Hezbollahun.
Megjithëse Trump dhe dhëndri i tij, Jared Kushner, aktualisht po kërkojnë mënyra për të imponuar Marrëveshjen e Shekullit në Palestinë, ne shohim të gjithë popullin Palestinez që e hedh poshtë këtë plan. Të gjithë, nga Hamas dhe Xhihadi Islamik në Fatah, Organizata Çlirimtare dhe Mahmud Abbas janë kundër Marrëveshjes së Shekullit. Z. Abbas pranon të negociojë dhe të bëjë lëshime, por gjithashtu thotë: Marrëveshja dhe koncesione të tilla janë të papranueshme edhe për mua. Sepse është aq mosrespektuese dhe fyese sa asnjë palestinez nuk do të pranonte një plan të tillë.' Edhe në takimin e fundit të ministrave të jashtëm të Lidhjes Arabe, megjithëse shumica e pjesëmarrësve nuk ishin të drejtë, u lëshua një deklaratë: "Ne nuk mund të pranojmë një zgjidhje politike që është kundër marrëveshjes ndërkombëtare dhe ligjit" . Pra, ata janë gjithashtu kundër Marrëveshjes së Shekullit. Ata e kanë deklaruar qartë këtë, por pse? Sepse ata e dinë që edhe nëse dikush si Trump e mbështet këtë plan, populli I tyre nuk do ta pranojë atë.
Si rezultat, ka shumë shenja që tregojnë humbjen e SHBA-së. Për më tepër, ne shohim që emra të tillë si Trump, Bolton dhe Pompeo në administratën aktuale të SHBA nuk e respektojnë njëri-tjetrin. Ata nuk kujdesen për diplomacinë. Ata janë lakmitarë, arrogantë dhe krenarë. Si rezultat, ata poshtërojnë miqtë dhe aleatët e tyre dhe dëmtojnë marrëdhëniet e tyre. Qëndrimi i tyre ndaj evropianëve dhe tensionet në marrëdhëniet e tyre me Rusinë dhe Kinën janë shembuj të kësaj sjelljeje. Askush nuk e di se ku e çuan botën. Nëse bëni një sondazh opinioni duke pyetur nëse SHBA kanë një administratë të besueshme në këto vende, do të merrni një përgjigje negative. SHBA tani po tërhiqet nga të gjitha marrëveshjet dhe po përpiqet t'i imponojë kërkesat e saj bashkësisë ndërkombëtare. Kjo lloj sjellje ndikon negativisht dhe dobëson imazhin e Amerikës. Si rezultat, shenjat e humbjes së SHBA-së në shumë vende janë mjaft të qarta.
Unë mendoj se një nga shenjat e kësaj disfate të madhe të SHBA në rajon është situata aktuale e Hezbollahut dhe Libanit. Dy ditë më parë udhëtova për në Libanin e Jugut dhe vizitova zonën duke shkuar deri në kufirin e okupuar Palestinez. Njëherë e një kohë forcat sioniste hynin në territorin libanez sa herë që dëshironin. Ata kishin ardhur në Bejrut në vitin 1982. Ata kishin kryer shumë krime dhe kishin vrarë njerëz, përfshirë palestinezë në Liban. Me pak fjalë, ata bënë gjithçka që donin dhe kryen krime që mbetën pa u ndëshkuar. Gjatë luftës 33-ditore, ata sulmuan nga ajri dhe toka. Dy ditë më parë pashë që libanezët jetonin në paqe dhe siguri në rajon dhe nuk kishin frikë nga sulmet e Izraelit armik. Ajo që unë shoh atje tani është sionistët që ndërtojnë mure për të mbrojtur veten e tyre. E gjithë kjo tregon se Hezbollahu është rritur dhe zhvilluar në 35 ose 40 vjet dhe është një fuqi e madhe pavarësisht dëshirave të Sionistëve dhe SHBA. Aq sa kjo situatë i jep një besueshmëri të veçantë Libanit. Kjo është një krenari dhe forcë kombëtare për Libanin. Këto skena tregojnë se plani i SHBA për të shkatërruar plotësisht lëvizjen e rezistencës në vitet e fundit ka qenë plotësisht i pasuksesshëm dhe izraelitët pranojnë humbjen në rajon.
Kjo eshte e sakte. Të paktën që nga viti 1982, kur agresorët sionistë pushtuan Libanin, kjo ishte pjesë e një projekti që Shtetet e Bashkuara kishin përgatitur për Libanin dhe të gjithë rajonin. Që atëherë, të gjitha planet dhe projektet e SHBA në Liban kanë dështuar. Ata kanë pasur dështime në 1982 dhe 1985, pastaj 2000, 2005 dhe 2006, dhe së fundmi në kornizën aktuale kohore. Sot, me dëshirën e Zotit, SH.B.A. nuk mund t'i imponojë dëshirat e tij popullit libanez dhe përpjekjet e tyre për të imponuar kanë dështuar. E njëjta gjë vlen edhe për izraelitët. Siç e keni parë dhe thënë, paqja dhe siguria libaneze kanë mbizotëruar në Libanin jugor në 70 vitet e fundit, në një mënyrë që nuk është parë që nga vendosja e regjimit të uzurpuar të kancerit izraelit. Ju e dini që kufiri midis Libanit Jugor dhe kufirit të okupuar Palestinez ka qenë gjithmonë pa një kuvertë. Izraelitët e pushtuan dhe bombarduan atë ushtarakisht. Ata kaluan kufirin dhe rrëmbyen njerëz të armatosur, forcat e sigurisë dhe madje edhe njerëz të zakonshëm.
Ata u tallën me libanezët. Për shembull, kur Izraeli dërgoi trupa të ndara në Sinai, Bregun Perëndimor, Rripin e Gazës dhe Golan në 1967, ministri izraelit i luftës u pyet nëse do të dërgonte trupa në Liban. Përgjigja e tij ishte: 'Jo, nuk ka nevojë për këtë. Për të pushtuar Libanin, mjafton të dërgosh një bandë muzikore.
Deri këtu kishe arritur mosrespektimi i tyre për Libanin. Kjo periudhë përfundoi me ndihmën e Allahut të Madhërishëm. Sot, ata nuk kanë guxim të bombardojnë, rrëmbejnë, vrasin, apo edhe të kalojnë kufirin në jug të Libanit. Ata janë shumë të vëmendshëm dhe kanë frikë të vazhdueshme. Për shkak se ata janë të vetëdijshëm se në rast sulmi, rezistenca do t'u japë atyre një përgjigje vendimtare. Kjo do të thotë se ata ndjekin rregullat e lojës dhe konfliktin.
Libani Jugor ka qenë gjithmonë një burim frike për Izraelin, dhe sot e njëjta gjë vlen edhe për Palestinën Veriore. Kolonistët dhe izraelitët në Palestinën veriore kanë frikë, dhe jo njerëzit e qyteteve dhe fshatrave tona. Izraelitët, të cilët ishin në një pozicion sulmi më parë, tani po ndërtojnë mure dhe po krijojnë linja mbrojtëse. Gjithmonë kemi qenë në pozicion mbrojtës, por sot jemi në pozicion sulmues. Ne jemi ata që i kërcënojmë ata sot. Me ndihmën e Allahut, një ditë do të hyjmë në Palestinën e okupuar. Falë Zotit, më në fund ndryshoi ekuacioni, dhe kjo u arrit falë udhëheqjes, mbështetjes së palëkundur të Imam Khomeini dhe Komandantit (Allahu e ruajt) pas Revolucionit Islamik, dhe qëndrimit të palëkundur të Republikës Islamike të Iranit, së bashku me Hezbollahun dhe grupet e rezistencës në rajon.
Imazhi i Hezbollahut Libanez dhe Rezistencës Islamike si një organizatë e armatosur është në mendjet e njerëzve që nuk janë shumë të njohur me këtë temë. Sipas tyre, Hezbollah është vetëm një organizatë e armatosur. Cilat janë shërbimet e tjera të Hezbollahut për popullin libanez, përveç dimensioneve të tij mbrojtëse dhe ushtarake, në përputhje me përcaktimin e përgjegjësisë së tij për të mbrojtur Libanin dhe në këtë kontekst? Ne dëgjojmë se Hezbollah ka bërë shumë përparim në çështjet shkencore. Përveç kësaj, ka pasur një përmirësim në shkallën e arsimimit dhe shkrim-leximit, veçanërisht në krahasim me periudhën para themelimit të Hizbullah. Këto fakte nuk janë të njohura mirë për publikun. Ju lutem mund të jepni më shumë informacion? Duke marrë parasysh rëndësinë e dhënë nga Komandanti i Revolucionit Islamik për përparimin dhe investimet në fushat shkencore, a e konsideroni veten aderues të këtyre deklaratave?
Sigurisht, ne e shohim veten si marrës të këtyre fjalëve dhe besojmë se kjo është një pjesë e detyrës sonë. Ne jemi duke punuar drejt këtij qëllimi. Duke marrë parasysh Hezbollahun, kjo çështje ishte në axhendën tonë që nga fillimi, por sot ajo është bërë më e rëndësishme dhe ne po i kushtojmë më shumë vëmendje. Hezbollah nuk është vetëm një organizatë ushtarake, është një lëvizje popullore. Ky grup është një lëvizje popullore më shumë sesa një parti politike, por quhet Partia e Zotit. Hezbollah vepron si një lëvizje kombëtare dhe popullore. Përveç rezistencës së armatosur dhe aktiviteteve ushtarake, Hezbollah ka një numër të madh të aktiviteteve. Hizbullah ka veprimtari fetare. Dijetarët dhe lajmëtarët tanë në shkollat fetare kryejnë veprimtari islamike në rajone të ndryshme. Ky është një ndryshim i madh. Nëse krahasoni numrin e studentëve që marrin arsim fetar në Liban sot me atë në të kaluarën, do të shihni se një pjesë e konsiderueshme e popullsisë libaneze janë studentë që marrin arsim fetar. Nëse shtojmë vëllezërit dhe motrat tona në qytete të shenjta si Qom dhe Najaf, do të del një numër i jashtëzakonshëm. Kjo është e pashembullt në historinë libaneze. Duke marrë parasysh aktivitetet fetare, shumë qytete dhe fshatra libanezë më parë nuk kishin xhami. Ndërsa, sot nuk ka fshatra pa xhami. Ka xhami në pjesë të ndryshme të qyteteve. Për shembull, kishte vetëm 3 ose 4 xhami në jug të Dahiyes, ku jetojnë qindra mijëra njerëz. Ndërsa, fal Zotit, sot ka xhami në shumicën e lagjeve në rajon.
Sot ka shkolla në rajone të ndryshme. Përveç institucioneve të studimit kulturor, shkencor dhe fetar për gratë, mund të ketë edhe shkolla të grave në rajone të ndryshme. Akte të tjera fetare të Hezbollahut përfshijnë organizimin e ceremonive fetare gjatë muajve të Muharremit dhe Ramazanit të shenjtë, organizimin e takimeve të recitimit të Kuranit dhe ceremonitë Muharrem, ku pjesëmarrja rritet çdo vit. Njerëzit janë më të etur për të marrë pjesë në aktivitete fetare gjatë muajit të Ramazanit dhe netëve të shenjta.
Hezbollah ka aktivitete akademike dhe arsimore, si dhe aktivitete fetare. Ne kemi organizatat më të forta studentore në universitete. Organizatat më të forta studentore në universitete përfshijnë ato të lidhura me Hezbollah dhe studentë meshkuj dhe femra. Ata kanë një prani të rëndësishme në universitete. Ata kanë një prani të fortë dhe aktive midis profesorëve në universitete dhe mësuesve në shkollat e mesme dhe të mesme. Një nga grupet më të forta studentore dhe arsimore në shkollat libaneze është Grupi Hezbollah. Ata përfshihen në aktivitete të ngjashme me aktivitetet e organizatave studentore të Hezbollahut në universitete.
Pra, ka aktivitete kulturore, intelektuale, mediatike, politike dhe shkencore. Në provimet zyrtare, ne shohim se djemtë dhe vajzat që janë anëtarë të Hizbullahut janë gjithmonë të suksesshëm dhe në krye. Ne kemi një larmi aktivitetesh kulturore dhe sociale për grupe të ndryshme. Për shembull, ekziston një organizatë e madhe brenda Hizbullahut e quajtur 'Këshilli i Grave'. Ka komunitete të grave në të gjitha fshatrat. Ata komunikojnë me të gjitha gratë dhe organizojnë leksione dhe ceremoni kulturore në raste fetare dhe politike. Ato ofrojnë shtrirje dhe drejtojnë veprimet e grave në fusha të ndryshme. Përsëri, ne kemi një organizatë tjetër të quajtur ‘Skautët Imam Mahdi’ për të rinjtë. Kjo organizatë, së bashku me anëtarët e saj meshkuj dhe femra, është organizata më e madhe e skautëve në Liban. Ky është një tjetër aktivitet kulturor, intelektual, fetar, shoqëror dhe natyrisht argëtues.
Ne kemi shkolla nga kopshti në arsimin e mesëm, të quajtur Imam Mahdi (a.s.), në rajone të ndryshme duke përfshirë Bekaa dhe Bejrut, si dhe në jug. Disa vjet më parë ne krijuam një universitet të arsimit fetar. Ky universitet ka disa fakultete. Ne gjithashtu kemi një stacion radio. Radio Al Nur është një nga radio stacionet më të fuqishme në Liban. Kanali televiziv El Menar gjithashtu na përket neve dhe aktivitetet tona në këtë fushë janë përtej televizionit. Në Liban, ka edhe institucione që janë në pronësi të Iranit dhe drejtohen nga vëllezërit tanë në Hezbollah, ku kryhen aktivitete të punës sociale. Për shembull, Fondacioni Martyr, Komiteti i Ndihmës Imam Khomeini dhe të tjerët. Këto institucione u shërbejnë familjeve të dëshmorëve, veteranëve të luftës me aftësi të kufizuara dhe familjeve pa pajisje themelore. Ne kujdesemi për shumë familje të varfra dhe jetimë në nevojë.
Një fushë tjetër e rëndësishme e veprimtarisë është kujdesi mjekësor. Ne kemi spitale, klinika kirurgjikale dhe të trajtimit. Përveç kësaj, organizata më e madhe e mbrojtjes civile që ndërhyn në pacientët e urgjencës na përket neve. E gjithë kjo drejtohet nga Hezbollah, jo nga qeveria Libaneze. Të gjitha këto institucione ofrojnë shërbime shëndetësore, mjekësore, sociale dhe financiare për publikun.Ne kemi një institucion tjetër i njohur nga muslimanët si Beytülmali dhe me emrin Imam Kazım (a.s.), Instituti Islamik i Financave Karz Al Hasan. Ky institucion ka degë në shumë rrethe dhe deri më tani i ka dhënë publikut hua pa interes prej dhjetëra mijëra lira. Kjo është një nga çështjet e rëndësishme dhe të famshme të Libanit.
Përveç të gjitha këtyre qendrave të shërbimit, Hezbollah ka institucione të tjera. Njëri prej tyre është institucioni i quajtur ‘Xhihadi Konstruktiv’, i cili ofron ndihmë bujqësore me pak fjalë. Në këtë kontekst, ne i kemi ndihmuar shumë njerëzit. Mund të kem harruar gjëra të tjera. Pjesëmarrja e Hezbollahut në zgjedhjet komunale është midis çështjeve të tjera të rëndësishme. Sot Hezbollah ekziston në shumicën e komunave dhe një numër i konsiderueshëm i kryetarëve të komunave janë vëllezërit tanë. Këto komuna i shërbejnë posaçërisht publikut. Si rezultat, nëse shkoni në qytete të ndryshme të Libanit sot, do të shihni se situata ka ndryshuar ndjeshëm nga 10, 20 ose 30 vjet më parë.
Ne gjithashtu mundësuam që Hizbullah të hyjë në zgjedhjet parlamentare. Ne kemi anëtarë në asamblenë libaneze. Sigurisht, numri i anëtarëve të Hezbollahut në asamblenë libaneze nuk pasqyron forcën reale të këtij grupi. Me fjalë të tjera, madhësia e Hezbollahut nuk është proporcionale me përfaqësimin e tij në parlament. Sepse ne zgjodhëm të formonim një koalicion dhe u dhamë disa vende aleatëve tanë që të përfaqësoheshin fuqimisht në parlament. Përfaqësuesit tanë në parlament u shërbejnë njerëzve të rajoneve të tyre. Ne morëm pjesë në qeveri dhe kemi ministra. Ne kemi ministri të tilla si Ministria e Shëndetësisë që i shërbejnë publikut. Ministri aktual i shëndetësisë është ndër ministrat më aktivë në qeveri. Pra, përveç dimensionit ushtarak, Hezbollah ka aktivitete politike, shoqërore dhe kulturore. Kemi gjithashtu institucione që veprojnë në fushat e komunikimit dhe poezisë, letërsisë, pikturës dhe muzikës.
Sidoqoftë, media shpesh përqendrohet në dimensionin ushtarak. Sepse veprimi më i rëndësishëm i Hezbollahut që nga viti 1982 është të mposhtë pushtuesit izraelitë dhe të fitojë fitoren e parë të qartë të arabëve. Ky ishte një veprim i madh dhe i rëndësishëm. Kjo është arsyeja se pse shpesh paraqitet dimensioni ushtarak i Hezbollahut. Hezbollah gjithashtu shkoi në Siri për të luftuar tekfiristët dhe projektin e dominimit të huaj në të gjithë rajonin. Si rezultat, madhësia e saj ushtarake është e madhe dhe e rëndësishme. Sidoqoftë, aktivitetet e tjera të Hezbollahut gjithashtu vazhdojnë me forcë, megjithëse nganjëherë nuk përshkruhen mjaftueshëm në media.
Po dëgjoja fjalimin që ju mbajtët me rastin e 40 vjetorit të Revolucionit Islamik. Më tërhoqi vëmendjen që ju theksuat problemet me të cilat përballet populli libanez, siç është energjia elektrike. Kur vijmë në Liban, ne shohim që problemi i energjisë elektrike është shumë serioz dhe në fakt është një shkak shqetësimi për libanezët. Kam dëgjuar se një nga pengesat në këtë çështje është Arabia Saudite. A mund të na thoni se çfarë nevojitet për të zgjidhur problemet në Liban, që qeveria nuk po ndërmerr veprime serioze për të zgjidhur problemet dhe çfarë mendon Hezbollahu për këtë?
Ne po i ndjekim këto çështje. Në të vërtetë, problemi nuk është vetëm Arabia Saudite. Problemi kryesor është SHBA. Për shembull, çfarë ka çuar në përkeqësimin e bashkëpunimit midis qeverisë libaneze dhe Republikës Islamike të Iranit? Kërcënimet e SHBA-së. Disa njerëz në qeverinë libaneze kanë frikë nga SHBA dhe sanksionet kundër Libanit. Në fakt, disa vjet më parë, një delegacion iranian erdhi në Liban dhe ofroi ndihmë dhe borxhe. Sidoqoftë, libanezët kishin frikë nga kërcënimet dhe sanksionet amerikane. Shtetet e Bashkuara kanë vënë një gur në bashkëpunimin midis Iranit dhe Libanit. SHBA e parandalon Libanin të bashkëpunojë jo vetëm me Iranin, por edhe me Rusinë dhe madje edhe Kinën. Për shembull, qeveria libaneze mund të blejë dhe përdorë pajisje ushtarake dhe armë nga Rusia, por nuk e bënë këtë sepse SHBA ka kërcënuar me fjalët: "Nëse bleni armë nga Rusia, ne do të heqim të gjitha ndihmat tona për ushtrinë Libaneze.” Nga ana tjetër, Kina i ofron shumë mundësi Libanit dhe është e gatshme të bashkëpunojë. Por pse nuk janë të hapura dyert e Libanit për Kinën? Arsyeja kryesore është kërcënimi i sanksioneve të SHBA-së. SHBA aktualisht nuk është në gjendje të kërcënojë Libanin me pushtim dhe të dërgojë forca ushtarake. Sepse ata e dinë që nëse hyjnë në Liban, ata nuk mund të pushtojnë dhe të dominojnë. SHBA është e vetëdijshme për situatën dhe përvoja në Irak nuk do të përsëritet në Liban. Ajo kishte pasur një përvojë të ngjashme në Liban në të kaluarën. Sidoqoftë, SHBA tani po kërkon sanksione. Kur kërcënon një vend me sanksione bankare, valutore dhe tregtare, pala tjetër është e frikësuar dhe bën një hap prapa.
Sidoqoftë, ne jemi, në çdo rast, ndjekës i problemeve të Libanit dhe popullit të Libanit, së bashku me zyrtarë të tjerë në qeveri dhe sa më shumë që të mundemi. Deri më tani Shtetet e Bashkuara kanë mbështetur Izraelin në jug, duke mos lejuar që Libani të nxjerrë naftë dhe gaz në jug të vendit. Sepse Izraeli po kërcënon. Sigurisht, ne gjithashtu i kërcënojmë ata. Kompanitë që vijnë këtu kërkojnë siguri dhe SHBA dënon kompanitë që vijnë në rajon për të nxjerrë naftë dhe gaz. Sigurisht, nëse ka prej atyre që guxojnë të vijnë. Problemi kryesor është SHBA. Sigurisht, Arabia Saudite po përpiqet gjithashtu të parandalojë qeverinë libaneze nga bashkëpunimi serioz me vendet e tjera. Për shembull, në këtë moment Libani ka nevojë të komunikojë me Sirinë dhe të punojë së bashku, por disa njerëz brenda qeverisë libaneze, veçanërisht duke marrë parasysh marrëdhëniet e tij me Shtetet e Bashkuara dhe Arabinë Saudite, e shmangin atë, edhe nëse e kërkojnë interesat e Libanit.
Libani është një shembull interesant për ata që mendojnë se marrëdhëniet me SH.B.A. do të zgjidhin problemet e tyre dhe të cilët ndonjëherë pyesin dhe ankohen pse Republika Islamike nuk i ka zgjidhur problemet e tyre me SHBA, në mënyrë që të zgjidhë problemet e tyre. Në fakt, Libani aktualisht nuk ka probleme me SHBA-në dhe ka marrëdhënie të mira politike. Sidoqoftë, pengesa kryesore për zhvillimin e Libanit është përsëri SHBA. Në një vend e lexova se ju keni thënë se “Ne jemi mbi Sionistët në tri fusha”. Një nga tre fushat që përmendët ishte inteligjenca dhe informacioni. Por, sistemi i inteligjencës i regjimit sionist thuhet se është një nga më të përparuarit në botë.
Edhe në regjimin e vjetër të Iranit, kur ata donin të organizonin trajnime të nivelit shumë të lartë të inteligjencës, ata ose dërgonin agjentë të SAVAK-ut në territoret e okupuara ose sillnin trajnerë nga Izraeli në Iran dhe forconin inteligjencën e Iranit. Tani ju thoni se jeni superior ndaj Izraelit për sa i përket sistemit të inteligjencës. Çfarë do të donit të thonit në këtë kontekst, duke marrë parasysh pikat që përmenda këtu dhe ata që nuk pajtohen me deklaratat tuaja?
Nuk mbaj mend të kem thenë se jemi superior, se jemi superior ndaj tyre. Unë kam thënë që kemi disa informacione rreth situatës së Izraelit që do të na ndihmojnë t'i mposhtim ata. Ne nuk mund të pretendojmë se jemi superiorë ndaj Izraelit për sa i përket inteligjencës. Kjo nuk është e vërtetë. Ata kanë disa aftësi teknike dhe të shërbimit. Në Liban, shërbimet e SHBA-së, Evropës dhe vendeve Arabe aktualisht janë në duart e Izraelit. Teknikisht ata janë të fortë dhe dronët e tyre gjithmonë fluturojnë mbi hapësirën tonë ajrore. Sidoqoftë, ne nuk kemi një avantazh të tillë. Ajo që po them është se ne kishim pak ose aspak informacion në lidhje me Izraelin në të kaluarën. Sidoqoftë, ne dimë shumë për Izraelin tani. Ne i njohim bazat dhe kazermat e tyre. Ne i dimë pikat e forta, të dobëta dhe aftësitë e ushtrisë suaj. Kjo përbën forcën tonë. Ne mund ta mbledhim këtë informacion në mënyra të ndryshme. Ajo që na duhet për të qëlluar armikun është informacioni që kemi sot, por nuk do të ishte e drejtë të thuhet se jemi më superior se ata.
Atëherë dua të bëj një pyetje në lidhje me temën për të cilën po flisni, pastaj ju vazhdoni të flisni.
Suksesi ynë në zhvillimin e një lufte psikologjike kundër armikut dhe ndikimin në shoqërinë e tyre ka treguar se informacioni, lajmet dhe temat për të cilat kam biseduar janë të vërteta dhe të drejta. Izraelitët thanë: "Uau ... sa shumë inteligjencë kanë.”
Një nga pikat vitale në kontekstin e konfliktit ushtarak me regjimin Sionist janë zbulimet e inteligjencës në lidhje me armikun dhe aftësia për të përdorur këtë inteligjencë në zona të ndryshme si për vetëmbrojtje ashtu edhe për planifikimin e një sulmi ndaj armikut. Sa inteligjencë zbulimi ka tashmë Hezbollah?
Ne kemi inteligjencë të shkëlqyeshme dhe unike. Hezbollah siguron inteligjencën e nevojshme në mënyra të ndryshme. Inteligjenca jonë më e rëndësishme është ajo që na duhet për një luftë ose konflikt në të ardhmen, ose për të përmbushur një kërcënim të mundshëm nga Izraeli. Ne kemi një sistem të shkëlqyeshëm zbulimi të inteligjencës dhe mund të monitorojmë çdo zhvillim të vetëm në anën e armikut. Ne mbledhim informacion në lidhje me zhvillimet e armikut me mjete të qarta ose të fshehta dhe mbledhim informacione për zhvillimet e armikut. Sidoqoftë, çështja kryesore është të jesh në gjendje të analizosh këtë inteligjencë. Pra, në mënyrë që të arrihet në një përfundim, duhet vlerësuar dhe hetuar, edhe nëse kjo inteligjencë është marrë përmes metodave të hapura. Kjo eshte e rendesishme.
Ajo që e bën Hezbollahun të fortë është se ai shqyrton zhvillimet në lidhje me Izraelin, si dhe ideologjinë, kulturën, traditat, zakonet, dobësitë dhe vështirësitë. Kjo siguron që Hezbollah gjithmonë e di se çfarë po ndodh në regjimin sionist. Pra, ne e dimë se si ata mendojnë, çfarë u pëlqen dhe nuk ju pëlqen, çfarë i prek ata, dhe problemet me të cilat përballen. Ne gjithashtu e dimë se çfarë ndarje dhe mosmarrëveshje politike, fetare dhe partiake ekzistojnë në regjimin aktual, dhe cilat probleme ekzistojnë midis individëve. Ne gjithashtu vlerësojmë udhëheqësit politikë dhe ushtarakë të armikut dhe kemi informacion rreth tyre. Kjo rrit ndjeshëm forcën tonë dhe na ndihmon të zhvillojmë strategji të ndryshme dhe të ballafaqohemi dhe të përballemi me armikun.
Gjatë fjalës suaj, ju keni bërë deklarata në lidhje me Ajatollah Khamenei në raste të ndryshme. Duke marrë parasysh që keni qenë në kontakt me Ajatollah Khamenei për gati dyzet vjet, unë dua të pyes diçka më specifike. Cilat janë tiparet e tij më të rëndësishme të personalitetit për mendimin tuaj? Çfarë e bën atë unike në krahasim me të tjerët, veçanërisht nëse mendojmë se njihni personalitete të tjera të rëndësishme?
Së pari, pavarësisht se si i përgjigjem kësaj pyetjeje, unë mund të akuzohem se kam paragjykuar për shkak të dashurisë që ndiej ndaj tij. Prandaj, mund të thuhet se kam folur kështu për shkak të dashurisë që ndiej për Komandantin. Sidoqoftë, nëse flas realisht dhe jo emocionalisht, duhet të them se pas kësaj eksperience të madhe zbulova se Komandanti ka tipare të jashtëzakonshme të personalitetit. Ndonjëherë kur flisni për dikë thoni se ata kanë tipare të mira dhe disa nga ato tipare janë të shkëlqyera dhe të pazakonta. Sidoqoftë, duke marrë parasysh Komandantin, duhet të them se ai ka shumë tipare të jashtëzakonshme. Për shembull, është një sakrificë madhështore dhe joshëse të kesh një sinqeritet të fortë ndaj Allahut, Islamit, muslimanëve, të drejtave të tyre dhe të shtypurve. Ndoshta kjo është një nga shenjat se ai është një person i pranueshëm në sytë e Allahut. Kjo intimitet është shumë e thellë dhe unike. Kur flas për sinqeritetin, nuk flas vetëm për personalitetin e tij. Ka shumë prova për këtë. Sinqeriteti i tij është në personalitetin, udhëheqjen dhe autoritetin e tij të qenësishëm, dhe ai nuk ka ndonjë kufi të caktuar. Gjithmonë vendos interesat e Islamit, myslimanëve dhe publikut mbi gjithçka tjetër.
Për shembull, dy nga cilësitë më të rëndësishme të Komandantit janë devotshmëria dhe ndershmëria e tij. Kjo është një temë e njohur mirë. Personaliteti i Komandantit kohët e fundit është shënjestruar në ambasadat e SHBA në Bagdad dhe gjetkë. Por këta budallenj përdorën shprehje që askush nuk do t'i besonte, duke pasur parasysh personalitetin e tij. Për shembull, ata bënë propagandën se pasuria e tij personale arriti në 200 miliardë dollarë.
Karakteri moral dhe karakteristikat personale të komandantit janë tiparet e tij dalluese. Kurdoherë që bashkohemi shohim përulësi në fytyrën e tij. Të gjithë libanezët që udhëtuan në Iran dhe patën biseda të fshehta ose të hapura me komandantin janë të mahnitur nga modestia dhe përulësia e tij. Sot, edhe në kryetarin e një qyteti të vogël në Liban, ne nuk e shohim përulësinë e Komandantit ndaj publikut dhe vizitorëve.
Të tjerët mund të mendojnë se jeni duke u takuar me një baba të dashur, sesa me një Imam, një Komandant dhe një sundimtar. Unë ju thashë më parë për sjelljen e tij të përulur dhe atërore, ku sa herë që ne japim mendimin tonë, ai e matë dhe e peshon atë dhe përgjigjet 'këshillat e mia...', dhe na kërkonte të vlerësonim. Kjo është një nga shenjat e sjelljes modeste, të butë dhe atërore të Komandantit. Kjo është atërore sepse na mëson si të jemi të pjekur dhe të marrim vendime dhe është e sjellshme sepse nuk dëshiron të na vendosë në një situatë të vështirë për të marrë vendime.
Një tipar tjetër i tij është njohuria e tij e gjerë për politikën dhe historinë. Pavarësisht rajonit dhe zhvillimeve komplekse, Komandanti e njeh rajonin. Unë jam duke folur për rajonin e Azisë Perëndimore, i njohur gjithashtu si Lindja e Mesme, dhe veçanërisht për Siriaë, Libanin dhe Palestinën, por veçanërisht Libanin. Punët rajonale janë jashtëzakonisht komplekse dhe shumica e politikanëve dhe mendimtarëve në rajon bëjnë gabime në vlerësimin e situatës. Sidoqoftë, gjatë dyzet viteve të fundit kemi parë që çdo analizë e Komandantit është e saktë dhe logjike. Çdo pikëpamje e tij për vendet e rajonit ishte e saktë, ndërsa edhe popujt e këtij vendi nuk mund të analizonin punët e tyre. Kjo është diçka e pazakontë.
Sipas mendimit tim, një nga karakteristikat e tij dalluese është besimi i tij absolut tek Allahu i Madhërishëm. Ne nuk po flasim për dikë që shkon në izolim dhe adhurim, ose që merret me veprimtari mësimdhënieje ose mësimore dhe pretendon të ketë besim absolut në Zot. Prova e vërtetë është të jesh po aq i përgjegjshëm sa Komandanti, të udhëheqësh Republikën Islamike, të udhëheqësh Umetin, të përballesh me SHBA-në, imperialistët dhe forcat arrogante në botë, të ndihmosh të shtypurit dhe të privuarit, të hysh në luftërat më të vështira , dhe të thuash se unë vërtet besoj tek Allahu. Ky është dallimi. Ky është besimi i vërtetë në Zot dhe trajnimi i të tjerëve në këtë drejtim. Kjo do të thotë jo vetëm të pretendosh të kesh këtë besim, por edhe të krijosh dhe ushqesh këtë besim në zemrat dhe mendjet e të tjerëve si Hezbollah Libanez. Në hijen e këtij besimi, fitorja do të arrihet me përparim, vetëdije dhe guxim për hir të Allahut. Falë këtij besimi, populli iranian dhe të rinjtë iranianë ishin në gjendje të qëndronin kundër SHBA-ve dhe të përballeshin me vështirësitë. Nëse vetë Komandanti nuk do të kishte pasur një shkallë kaq të lartë besimi te Zoti, ai nuk do të ishte në gjendje t'ua transmetonte të tjerëve.
Ka shumë pak mendimtarë muslimanë intelektualë në botën islame sot. Ekziston një ndryshim midis një mendimtari dhe një personi të arsimuar. Kemi shumë studiues myslimanë që shkruajnë libra dhe japin leksione, por nuk kemi mendimtar myslimanë si Dëshmori Mutahhari apo Bekir Sadr. Sot, numri i mendimtarëve myslimanë në botën islamike është shumë i vogël. Nuk ka dyshim se dikush që i dëgjon fjalimet e komandantit, lexon librat e tij dhe dëgjon shpjegimet dhe këshillat e tij, veçanërisht kur takohet me grupe të ndryshme gjatë Ramazanit, do të kuptojë se ai është një intelektual i shkëlqyer mysliman. Ndoshta nuk ka asnjë të ngjashëm me të në botën islame. Pra, asnjë intelektual mysliman aktualisht nuk mund të krahasohet me të.
Sigurisht, karakteri shkencor i Komandantit dhe pozicioni i tij midis studiuesve të tjerë në fushat e jurisprudencës dhe fikhut nuk pasqyrohet sa duhet. Unë nuk kam asnjë pretendim të jem dijetar, por unë e di se shumë vëllezër të ditur dhe muxhtehidë të cilët ishin vetë studiues dhe morën pjesë në ligjëratat e komandantit të fikhut dëshmuan ekspertizën e tij në ligjin islam dhe komandën e tij të ixhtihadit dhe fikhut. Nuk është vetëm një veprim emocional të dorëzosh jurisprudencën e tij. Bazohet në prova, kërkime dhe studime serioze shkencore.
Lufta vazhdon edhe sot. Kush po lufton me nevojat e shkencës, dijes, mendimit dhe përcaktimit real të çështjeve me dimensione politike, ekonomike, sociale, kulturore, ushtarake dhe të sigurisë? Kush po e vazhdon këtë luftë që kërkon intuitë dhe guxim të thellë? Disa mund të kenë intuitë, por u mungon guximi dhe fryma e sakrificës me jetën dhe gjakun. Cilët janë udhëheqësit me të gjitha këto tipare? Kjo është një përmbledhje e veçorive të Komandantit. Sidoqoftë, kushdo që dëshiron të punojë në tiparet e tij të veçanta dhe dalluese do të mësojë shumë.
Ju folët për guximin e tij. Sipas mendimit tuaj, cili ishte vendimi më i guximshëm i Ajatollah Khamenei në lidhje me çështjet në rajon?
George Bush dhe neokonservatorët ishin shumë të zemëruar pas ngjarjeve të 11 shtatorit në SHBA. Ata shfrytëzuan zemërimin e popullit amerikan për të shkatërruar të gjithë kufijtë ligjorë dhe normat ndërkombëtare. Në ato ditë, George Bush bëri deklaraë për botën: "Ju jeni me ne ose kundër nesh.” SHBA dërgoi trupat e saj te fqinjët e Iranit. Ne nuk po flasim për vendosjen e trupave amerikane në Brazil, për shembull. Ne po flasim për vendosjen e ushtarëve amerikanë në detet me vendet fqinje që rrethojnë Afganistanin, Irakun dhe Iranin. Bush e bëri këtë si një shfaqje e vrazhdë dhe e zemëruar e armiqësisë.
Ai donte të eleminonte këdo që i dilte në rrugën e tij. Shumë njerëz në rajon ishin shumë të shqetësuar dhe të frikësuar sepse menduan se SHBA do të vinte dhe do të merrte përsipër rajonin. Më kujtohet, artikujt e shkruar në atë kohë pretendonin se rajoni do të binte nën dominimin amerikan për 200 ose 300 vjet dhe se askush nuk mund të përballej me Shtetet e Bashkuara dhe ta mposhtte atë. Kush doli kundër SHBA-së? Udhëheqësi. Ky qëndrim nuk kërkon vetëm një virtyt historik, njohuri politike, devotshmëri dhe sinqeritet. Kërkon gjithashtu guxim të madh. Ai u përball me të vetmen fuqi arrogante imperialiste në botë. Një forcë që është lloj i zemëruar dhe nuk i bindet asnjë rregulli. Ai i ballafaqoi ata me një qëndrim agresiv, jo të bindur. Si rezultat, ai u bë Komandanti i cili luftoi kundër projektit Amerikan në rajon në vitet e fundit.
Përveç kësaj interviste, ju e përshkruat vendimin e tij për të ndërhyrë në Siri si një vendim shumë të guximshëm.
Sigurisht, të gjitha vendimet e tij ishin, natyrisht, mjaft të guximshme. Por ju më pyetët për vendimin e tij më të guximshëm. Vendimi i tij më i guximshëm ka qenë të qëndrojë kundër uraganit të frikshëm, të dhunshëm dhe krejtësisht të çmendur amerikan, të refuzojë të gjunjëzohet ose të dorëzohet përballë tij, dhe në fund të fundit ta eliminojë atë.
Le të flasim për librin Fitorja Padyshim Vjen Me Durim', të cilin e përmendët në ceremonitë e përvjetorit të Revolucionit Islamik. A mund të na tregoni pika interesante ose fraza që ju mbani mend nga libri?
Së pari, ky libër nuk ishte versioni përfundimtar kur e mora dhe e lexova të njëjtën natë. Dielli po perëndonte kur mora librin. E lexova atë natë me shumë entuziazëm. Së pari lexova hyrjen me shkrim të vetë Komandantit. Ishte një hyrje e shkruar në arabisht, si dhe persisht. Unë kam qenë i befasuar. E dija që komandanti kishte një arabisht të rrjedhshëm, por oratoria ishte në nivelin më të lartë dhe frazat ishin kuptimplota dhe ekspresive. Sot, nuk mendoj se dikush, gjuha amtare e të cilit është arabisht, mund të shkruajë një tekst kaq të bukur dhe kuptimplotë arabisht. Kjo ishte gjëja e parë që vura re në fillim të librit.
Po kështu, gjuha dhe shprehja ishin gjithashtu shumë të rëndësishme, siç thuhet në hyrje të librit. Sepse e kam dëgjuar këtë nga vëllai im Dr. Azersheb: “Ky tekst arabisht u shkrua nga Komandanti dhe unë thjesht bëra ndryshime të thjeshta. Teksti i librit është i mrekullueshëm dhe shumë i rëndësishëm për sa i përket letërsisë arabe dhe pikëpamjes. Ulemaja mënjanë, edhe shumica e shkrimtarëve arabë nuk mund të shkruajnë një tekst me një oratori dhe elokuencë kaq të përsosur.
Një tipar tjetër i librit është përshkrimi i qartë dhe i hollësishëm i ngjarjeve. Meqenëse libri është një botim persisht, komandanti ka shkruar bukur ngjarje, shumë prej të cilave janë të reja për botën arabe, nëse jo për iranianët. Kisha lexuar një koleksion me shumë libra për kujtimet dhe jetën e komandantit. Sidoqoftë, ishte hera e parë që po lexoja një libër të hollësishëm të shkruar në arabisht nga vetë Komandanti. Ishte shumë mbresëlënëse. Dhe sigurisht, presioni, dhimbja, mërzia dhe vetmia që Komandanti dhe vëllezërit e tjerë duruan ishin të dukshme për njerëzit. Por në çdo rast, ai po shkruante kujtimet e tij, jo të të tjerëve, gjë që nuk është tema jonë për momentin. Është e qartë se populli i Iranit, udhëheqësit fetarë, zyrtarët dhe të gjithë ata që morën përgjegjësi bënë sakrifica për Revolucionin Islamik.
Çfarë gjuhe përdoret në bisedat tuaja me udhëheqësin?
Unë flas arabisht, ndërsa ai persisht. Sidoqoftë, ndonjëherë në fillim të takimit ai bën disa pyetje në arabisht. Për shembull, ai bën pyetje në arabisht se si jemi dhe si janë familja dhe vëllezërit e motrat tona. Pastaj vazhdon në persisht. Në fakt, kjo ishte një marrëveshje në krye të udhëheqjes së tij dhe madje edhe gjatë presidencës së tij, por kryesisht gjatë udhëheqjes së tij. Sepse unë kuptoj persisht. Disa nga vëllezërit e mi në këshill gjithashtu kuptojnë persisht deri diku. Për këtë arsye, ata përdornin një përkthyes në takimet me Komandantin. Komandanti na kërkoi që në fillim të përdornim një përkthyes. Sidoqoftë, në një takim ku ishin të pranishëm libanezët dhe disa vëllezër iranianë, ai tha: 'Ne nuk do të përdorim më përkthyes. Iranianët duhet të mësojnë arabisht dhe libanezët persisht për të kuptuar se çfarë po thoni. Kështu që ata nuk kanë nevojë për përkthyes.' Që nga ajo kohë, ne nuk kemi pasur një përkthyes në takimet tona me Komandantin.
Është e qartë që ju keni shumë kujtime me Komandantin. Këto kujtime, disa prej të cilave ju i tregoni, kanë të bëjnë me diskutime politike ose ushtarake. Tani, në fund të bisedës sonë, çfarë do të ishte nëse do t'ju kërkonim të ndani me ne një nga kujtimet tuaja të shumta që janë të ëmbla dhe interesante për ju?
(Sejid Hasan qesh) Tani duhet të mendojmë. Të gjitha kujtimet janë të mira. (Sejid Hasan qesh) Është e vështirë të zgjedhësh njërën. Ju i dini vitet 1990, ishte viti 1997 ose 1998. Ne po hynim në një kohë të vështirë sepse ishim shumë të lodhur me të gjitha vështirësitë, sfidat dhe shumë rreziqe. Ne ishim në një situatë të vështirë si në Liban, ashtu edhe në çështje që kishin të bënin me punët e jashtme dhe Izraelin dhe fqinjët tanë. Sigurisht që atëherë isha i ri, mjekren e kisha plotësisht të zezë dhe ngarkesa mbi shpatulla ishte mbi kapacitetin tim. Ndonjëherë udhëtoja në Iran. Unë i thashë komandantit: 'Komandanti ynë! Çfarë të bëj?' Atëherë Komandanti m’u përgjigj: 'Ju jeni akoma i ri dhe mjekra juaj është plotësisht e zezë. Si duhet të ankohem për lodhjen kur mjekra ime është plotësisht gri? ' Ai po ashtu tha: “Është e natyrshme që njerëzit të përballen me sfida, vështirësi dhe rreziqe, herë nga armiqtë e tyre dhe herë nga miqtë e tyre. Vështirësia nga miqtë shpesh është më e dhimbshme se ajo e armiqve. Si rezultat, shumë gjëra na kufizojnë. Ndonjëherë një person është i lodhur mendërisht dhe ka nevojë për dikë që ta udhëzojë dhe udhëheq atë. Ndonjëherë një person ka nevojë që dikush të mbajë dorën e tij. Ndonjëherë ai ka nevojë për dikë që ta qetësojë dhe t'i japë paqe shpirtërore dhe morale. Ndonjëherë ai ka nevojë për dikë që të rrisë forcën e tij dhe të mbështesë vendosmërinë e tij. Në fakt, ne nuk kemi nevojë për askënd përveç Allahut të Madhërishëm për të gjitha këto gjëra që na duhen. Ne kemi Zotin e Plotfuqishëm. Allahu i Madhërishëm na lejon të flasim me të kudo dhe kurdo.’
Të gjitha këto fjalë ishin ato që tha Komandanti pa zyrtarizëm. Ai vazhdoi: ' Prandaj ju rekomandoj ta bëni këtë sa herë që ndiheni të lodhur ose të rraskapitur. Shkoni në një dhomë të vetmuar dhe flisni me atë Zot të Plotfuqishëm për 5, 10 ose 15 minuta. Ne besojmë se Zoti ekziston, dëgjon, sheh dhe di, dhe se Ai është i aftë, gjeni dhe dijetar. Pra, Zoti ka gjithçka që na nevojitet. Prandaj bisedo me të. Nuk ka nevojë për lutjet e Profetit (a.s) apo të Imamëve të pafajshëm për ta bërë këtë. Jo, në gjuhën tuaj. Flisni në gjuhën tuaj, duke peshuar atë që keni për të thënë në zemrën dhe mendjen tuaj. Zoti do të dëgjojë dhe do të shohë. Ai është bujar, i mirë, falës dhe i dhembshur. Shtë burimi i udhëzimit dhe njohurisë. Nëse e bëni këtë, Allahu do t'ju japë paqe, besim dhe forcë. Ai do të të mbajë për duar dhe do të të udhëzojë. E them këtë me përvojën time. Provojeni dhe shikoni rezultatin.’
Pastaj i thashë se do ta ndiqja këshillën e tij, dashtë Zoti. Që atëherë, unë e kam bërë këtë herë pas here dhe kam parë bekimet e këshillave dhe udhëzimeve të këtij Komandanti. Pavarësisht se sa të mëdha janë vështirësitë, nëse gjejmë strehë në këto mjete, dyert e hirit të madh hyjnor do të na hapen. Kjo ishte gjëja më e rëndësishme që bëmë në luftën 33 ditore. Si unë ashtu edhe vëllezërit dhe motrat e mia futemi në një cep dhe strehohemi tek Allahu dhe e lusim që të na udhëzojë, të na ndihmojë, të na japë këmbëngulje, forcë dhe guxim. Zoti i Plotfuqishëm është shumë bujar.
Faleminderit shumë. Në fund të këtij fjalimi, unë do t'ju kërkoja të thoni disa fjalë në persisht për popullin iranian.
Kjo është e vështirë për mua. Unë flas persisht në intervista private, por duhet të jem i kujdesshëm pasi kjo intervistë është për shtypin.
Ne nuk mund t'ju falënderojmë mjaftueshëm për kohën tuaj, për orët që kaluat dje dhe sot për ne. Ne jemi mirënjohës ndaj jush dhe, me lejen e Allahut, kjo intervistë do të jetë një mjet i mirësisë dhe vullnetit të mirë për njerëzit e Iranit dhe Umetit Islamik. Allahu ju dhëntë shëndet. Ju jeni një burim krenarie për të gjithë muslimanët.
FUND
Burimi : Mukavim
Intervista Historike E Sejjid Nasrallahut (5)
Khamenei.ir, faqja zyrtare e Imam Khameneit, bëri një intervistë me Sekretarin e Përgjithshëm të Hezbollahut ...
Intervista Historike E Sejjid Nasrallahut (4)
Khamenei.ir, faqja zyrtare e Imam Khameneit, bëri një intervistë me Sekretarin e Përgjithshëm të Hezbollahut ...
Intervista Historike E Sejjid Nasrallahut (3)
Khamenei.ir, faqja zyrtare e Imam Khameneit, bëri një intervistë me Sekretarin e Përgjithshëm të Hezbollahut ...
Intervista Historike E Sejjid Nasrallahut (2)
Khamenei.ir, faqja zyrtare e Imam Khameneit, bëri një intervistë me Sekretarin e Përgjithshëm të Hezbollahut ...
Intervista Historike E Sejjd Nasrallahut (1)
Khamenei.ir, faqja zyrtare e Imam Khameneit, bëri një intervistë me Sekretarin e Përgjithshëm të Hezbollahut ...