Akademiku malajzian:Ekstremizmi i tanishëm është një nënprodukt i Islamit saudit
Akademik malajzian ka paralajmëruar për një interpretim ekstremist të Islamit që mund të ketë një efekt të kundërt në harmoninë fetare në shtetin e Azisë Juglindore, në Malajzi, duke thënë se kjo është një nënprodukt i mësuesve lokalë të cilët iu nënshtruan një interpretimi "Selefist" të Islamit siç është promovuar në Arabinë Saudite.
Profesor Ahmed Fauzi Abdul Hamid, prof. i shkencave politike në Universitetin Sains Malaysia në Penang, tha gjatë mesit të viteve '90, një kuptim i tillë i Islamit kishte çuar në një proces radikalizues agresiv që gjithashtu transformoi shkollat kombëtare në Malajzi.
"Çfarë ndodh me një student i cili është formuar në një mendim të veçantë që është në kurrikulën tonë që nga vitet 1990?
"Ka pasoja shkatërruese për shkollat kombëtare, të cilat janë shkatërruese për shoqërinë," tha Ahmad Fauzi në një diskurs për " Islamizmi dhe Islamistëvt në Malajzi", të martën në Universitetin Sunway.
Ai tha se polemika e kohëve të fundit që përfshinte një shkollë në Cheras, e cila ndan studentët e saj muslimanë dhe jomyslimanë, ishte një shembull i radikalizimit.
Ai tha se gjyqësia e Malajzisë ishte gjithashtu e prekur nga rritja e selefizmit, pasi që institucionet e larta të të mësuarit me këto prirje prodhojnë të diplomuar nga një sfond i tillë.
Selefizmi, ose nganjëherë i referuar si vehabizmi, bazohet në një interpretim të teksteve islame që ka ndaluar disa vendime të diskutueshme, siç është ndalimi i vozitjes për femra i makinave në Arabisë Saudite.
"Ka gjithashtu gjyqtarë që u rritën me këtë diskurs me selefizëm në universitete si Universiteti Ndërkombëtar Islamik i Malajzisë (IIUM), i cili shpjegon disa nga vendimet që janë miratuar", shtoi Ahmad Fauzi.
Arabizimi
Ahmad Fauzi tha se një kërcënim tjetër ndaj Malajzisë është rritja e një versioni të "Arabizuar" të Islamit, duke shtuar se pasojat e përqafimit të një kuptimi të tillë të Islamit do të ishin të vështira për t'u kthyer, duke përmendur shembullin e Nigerisë dhe Sudanit.
Ai tha se nuk kishte mohuar ndikimin arab ndaj Islamit, por kishte një ndryshim midis arabëve që erdhën për herë të parë në tokat e Malajzisë, të cilët ishin tolerantë ndaj kulturave lokale.
Ka shumë dëshmi se shumica e tregtarëve arabë që erdhën në Malajzi kompromentuan mbi shumë gjëra që ishin pjesë e kulturës së këtyre vendore, tha ai, sipas Free Malaysia Today.
Burimi : IQNA