Mësimet e Hadithit Thekalejn Nga Zotëri Sejjid Ajetullah Kemal Hajdari. Mësimi i Njëzetekatërt.
“Jemi të nderuar, që t’iu lajmërojmë se, po vijojmë me
kënaqësi, sqarimin e shumë çështjeve të lëna pezull, si dhe shpjegimin e duhur,
për gënjeshtrat, mashtrimet, shpifjet dhe trillimet, që janë bërë gjatë tërë
historisë islame, kundër besimtarëve dhe dijetarëve muslimanëve shiitë, nga një
pjesë e vëllezërve të tyre sunnitë”.
Prezantuesi: “Me emrin e Allahut,
Gjithëmëshirshmit, Mëshirëplotit. Përshëndetja, paqja dhe shpëtimi, qofshin mbi
të robin e zgjedhur dhe të dërguarin besnik të Allahut (f.m.t.), mbi Muhammed
Mustafain (p.q.m.t.), mbi familjen dhe farefisin e tij të pastër, mbi
bashkëkohësit e tij të zgjedhur e të nderuar, si dhe mbi të tërë bashkësinë e
besimtarëve muslimanë, anembanë rruzullit tokësor. Paqja, mëshira dhe begatia e
Allahut (k.m.t.) qofshin dhe mbi ndjekësit tanë të nderuar”.
Prezantuesi: “Ju përshëndesim me përshëndetjen më të
bukur: “Es-selamu alejkum ue rahmetullahi ue berekatuhu”. Ja ku jemi sërish me
ju, në programin tonë të njëzetekatërt, me titullin: “Çështja e Ardhjes së Imam Mehdiut (p.m.t.)” dhe “Vërtetësia e Hadithit Thekalejn”.
Fillimisht lërmëni t’iu bëj të ditur se, këtë program do t’ia kushtojmë
tërësisht çështjes, së ardhjes së Imam Mehdiut (p.m.t.), të birit të bekuar dhe
të dëlirë të bijës së Muhammedit (p.q.m.t.) Fatime Zehrasë, anëtarit të
Farefisit të Pastër të Muhammedit (p.q.m.t.), i cili është dhe njëkohësisht,
imami i dymbëdhjetë nga dymbëdhjetë imamët e pafajshëm të Ehli Bejtit”.
I
ftuari: “Para së gjithash, dua t’iu
them: “Mirë se ju gjeta. Kërkoj mbrojtje nga Allahu (l.m.t.) prej shejtanit të
mallkuar dhe e nis me ndihmën e Allahut, Gjithëmëshirshmit,
Mëshirëplotit. Përshëndetja, paqja dhe shpëtimi, qofshin mbi robin e zgjedhur
dhe të dërguarin e fundit, besnik të Allahut (f.m.t.), Muhammed Mustafain
(p.q.m.t.) dhe mbi familjen dhe farefisin e tij të pastër, mbi bashkëkohësit e
tij të zgjedhur e të nderuar, si dhe mbi të tërë bashkësinë e besimtarëve
muslimanë, anembanë rruzullit tokësor”.
“Çështja që do të
trajtojmë, në programin e kësaj mbrëmjeje, është shumë e rëndësishme dhe ka të
bëjë, me çështjen e ardhjes së Imam Mehdiut (p.m.t.). Unë mendoj se besimtarët
muslimanë, lexuesit tanë të dashur dhe ndjekësit tanë të nderuar, do të
kujtohen për shpjegimet dhe sqarimet tona të rëndësishme, mbi çështjen e
ardhjes së Imam Mehdiut (p.m.t.). Lërmëni t’iu bëj të ditur se dijetarët
muslimanë sunnitë dhe shiitë, janë të njëzëri mbi çështjen e ardhjes së Imam
Muhammed Mehdiut (p.m.t.), në fundin e kohërave. Prandaj ne nuk kemi asgjë për
të shtuar, sepse dijetarët muslimanë janë të njëzëri mbi faktin se, Imam Mehdiu
(p.m.t.) është i biri i bekuar dhe i dëlirë i së bijës së Muhammedit (p.q.m.t.)
Fatime Zehrasë, anëtar i Farefisit të Pastër të Muhammedit (p.q.m.t.) dhe është
imami i dymbëdhjetë, nga dymbëdhjetë imamët e pafajshëm të Ehli Bejtit
(p.m.t.)”.
“Nëse do të shtonim këtu
dhe argumentët e tjerë, të padiskutueshëm fetarë, atëherë do të arrijmë në
përfundimin se, e vërteta lakuriqe, gjithsesi do të dilte në dritë edhe në
qoftë se Muhammedi (p.q.m.t.), nuk do ta kishte bërë të ditur, versionin e
vërtetë të Hadithit Thekalejn, i cili është si vijon: “Unë po ju lë në mesin tuaj Dy
Porosi të Paçmuara. Ata janë Libri i Allahut, ose litari i zgjatur, nga kupa
qiellore deri në sipërfaqen tokësore, që është Libri i Allahut (Kur’ani) dhe
tjetri është Farefisi im, që është Ehli Bejti im. Këta të dy nuk ndahen kurrë
nga njëri-tjetri, derisa të më kthehen mua në krye të lumit (Keuther)”, si
dhe ngjarjen madhështore të Gadiru’l-Humit. Ndërsa tani për tani, ne do të
mjaftohemi, duke paraqitur dhe sjellur, shembujt e dhënë nga vetë, i dërguari i
fundit i Allahut (l.m.t.), për të na bërë të na bërë të qartë, njëherë e mirë
se e drejta ekskluzive, e udhëheqjes e bashkësisë muslimane, i përket vetëm
Imam Aliut (p.m.t.). Këtu ia vlen të përmendim dhe hadithin e vërtetë, i cili
ka të bëjë me mbylljen e dyerve, të bashkëkohësve të tjerë të Muhammedit
(p.q.m.t.), brenda në Mexhidu’n-Nebeuijjeti (Xhamisë së Lajmëtarit), përveç
derës së shtëpisë, së Ali Ibn Ebi Talibit (p.m.t.). Ky hadith është si vijon: “Muhammedi (p.q.m.t.), i
mbyllte të tëra dyert e bashkëkohësve të tij, brenda në xhamisë së tij, përveç
derës së shtëpisë, së Ali Ibn Ebi Talibit (p.m.t.)”.
Prezantuesi: “I nderuar
Zotëri Sejjid Ajetullah Kemal Hajdari. Tani do t’iu luteshim, që ta na bëni një
përmbledhje të shkurtër dhe të rëndësishme, të tërësisë së argumentëve të
pamohueshëm, të cilët i keni përmendur edhe në programet tona paraardhëse”.
I ftuari: “Lërmëni që ta nis, programin
tonë, të kësaj mbrëmjeje të këndshme, me një lutje: “Es-Selamu Alejke
Ja Eba Abdillah Ue Ala’l-Eruahileti Helet Bi’l-Finaike. Alejke
Minni’s-Selamullahi Ebeden Ma Bakitu Ue Bakijetu’l-Lejli Ue’n-Nehari.
Es-Selamu Ala’l-Husejni Ue Ala Ali Ibni’l-Husejni Ue Ala Euladi’l-Husejni
Ue Ala Ashabi’l-Husejni”.
“Paqja Qoftë Mbi Ty, O i Ati i Robit të Allahut. Paqja Qoftë Mbi Ty, Si
Dhe Mbi Të Tërë Shpirtrat, Të Cilët Janë
të Strehuar Tek Ti (Ata Shpirtra, të Cilët Janë të Flijuar Për Ty Dhe Për Të
Afërmit e Tu). Paqja e Allahut (f.m.t.), Qoftë Mbi Ju Gjithmonë, Nga Unë Për Sa
kohë Që Unë Jetoj Dhe Për Sa Kohë, Që Dhe Nata Dhe Dita, Do Të Vijojë Të Jetë.
Paqja Qoftë Mbi Husejnin, Mbi Ali Ibn Husejnin, Mbi Të Bijtë e Husejnit, Si Dhe
Mbi Bashkëkohësit dhe Miqtë e Husejnit”. (1)
“Pikë së pari, sot më datë dhjetë, të muajit të shenjtë të Muharremit, të
çdo viti me rastin e përvjetorit, të rënies dëshmor, të Husejn Ibn Aliut
(p.m.t.), kërkoj që përveç kohës së zakonshme të programit tonë, dua të më
jepni edhe kohë shtesë, me synimin e përmendjes, së disa pikave jetike mbi
rënien e tij dëshmor. Pikë së dyti, e ndjej si një detyrë të ndërgjegjies sime,
që të sqaroj se pseudodijetarë uehhabistë, me qasje dhe botëkuptim emeuist, e
kanë helmuar tanimë bashkësinë muslimanë, duke ia mbushur mndjen si vetes ashtu
edhe kësaj të fundit, se dita e sotme, nuk bart aspak një rëndësi të veçantë,
por është një ditë e rëndomtë, në historinë e përgjakur islame, në të cilën
thjesht, është zhilluar një luftë, mes dy bashkësive islame. Gjithashtu këta
pseudodijetarë uehhabistë, me qasje emeuiste, theksojnë se kjo ditë nuk ka
asnjë lloj rëndësie për ta dhe se shtojnë se bashkësia muslimane, jo vetëm që
nuk duhet ta përkujtojë, por duhet të vijojë jetesën e saj, në mënyrë mëse
normale dhe të zakonshme”.
“Duke u mbështetur në hadithët e mirë dhe të vërtetë, të cilët shpalosin
të vërtetën lakuriqe, për të tërë bashkësinë muslimane, të cilët kanë arritur
deri në ditët tona, si dhe derin në ditën kur Allahu (k.m.t.), do të përmbushë
premtimin e tij, duke i bërë robërit e tij të drejtë, trashëgimtarët e denjë të
rruzullit tokësor, ne si bashkësi dijetarësh dhe besimtarësh shiitë, jemi
dëshmitarë të disa ngjarjeve të jashtëzakonshme dhe madhështore shoqërore dhe
politike, të cilat kanë ndodhur në Ditën e Ashures. Njëra nga këto ndodhi
madhështore, është se në ditën në të cilën, ra dëshmor Imam Husejni (p.m.t.),
ligjet fizike të universit, dolën jashtë përditshmërisë, duke pësuar disa
ndryshime”.
“Pikë së treti, ne e dimë shumë mirë faktin, se ndërrimi i tokës me një
tokë tjetër, si dhe ndryshimi i qiellit me një qiell tjetër, është nga shenjat
dhe të vërtetat e pamohueshme, të Ditës së Kijametit. Me të vërtetë është për
të ardhur keq, sepse në duart tona, nuk gjenden hadithët e saktë, të cilët kanë
ndodhur, në ditën e dhjetë të muajit të shenjtë të Muharremit, sepse nëse këta
të fundit do të gjendeshin në duart tona, atëherë ne do t’i kishim treguar
mbarë botës, një shembull nga ringjallja e madhe, e cila do të ndodhë në Ditën
e Gjykimit”.
“Pikë së katërti, lërmëni t’iu shpreh se lënia qëllimisht në harresë e
rëndësisë së madhe që bart dita e sotme, do të ishte një gabim i pafalshëm nga
ana jonë, prandaj do t’i biem shkurtimisht dhe do të mjaftohemi, vetëm më
paraqitjen e dy ose tre shembujve, në mënyrë që rrjedha e programeve tona, të
mos pësojë asnjë ndërprerje dhe shkëputje. Këta hadithë kalojnë në shumë
përmbledhje, burime dhe vepra të njohura dhe të shquara të hadithëve,
megjithatë unë do të përmend vetëm një pjesë të tyre”.
“Pikë së pesti, lejomëni që t’iu them se, në veprën e tij me titull: “Mexhmeu’z-Zeuaidi ue Menbeu’z-Zeuaidi (Përmbledhja e
Shtimeve Dhe Lajmërimi i Shpëtimeve), Ibn Haxher Hejthemiu shënon një hadith nga Imam
Dhuhriu, i cili është si vijon: “Një
ditë Abdulmelik Ibn Meruani më thotë: “Me të vërtetë ti je një dijetar i madh.
Vallë a mund të më tregosh dhe mua se cilët janë ndodhitë madhështore dhe të
jashtëzakonshme, të cilët ke parë dhe përjetuar, në ditën e rënies dëshmor të
Imam Husejnit (p.m.t.)?!” “Ndërsa unë iu përgjigja: “Atë ditë dilte gjak i
freskët, poshtë çdo guri çakulli të ngritur, në Bejtu’l-Makdisi (Xhaminë Aksa)
në Palestinë. Ndërsa Abdulmelik Ibn Meruani ma ktheu: “Po kjo është e vertëtë,
sepse dhe unë kam dëgjuar pikërisht të njëjtat fjalë”.
“Imam Taberaniu, pasi e ka shënuar dhe përcjellur,
hadithin e lartpërmndur, ka pohuar se ky është një hadith i vërtetë, i cili
zotëron një zinxhir të vërtetë transmetimi, si dhe muhaddithët e tij, janë
besnikë, të drejtë dhe të ndershëm. Tani natyrshëm shtrohet pyetja: “Vallë cila mund të
jetë lidhja analitike, mes daljes së gjakut të freskët, nga gurët e çakullit në
Bejtu’l-Makdisi (Xhaminë Aksa), mes gjakut të derdhur dhe të ruajtur në një
shishe, të Imam Husejnit (p.m.t.) dhe bashkëkohësve të tij?!” (2)
“Ndërsa tani, pa humbur kohë, le të kalojmë, në hadithin e dytë, i cili
gjithashtu është i shënuar dhe i përcjellur nga Imam Dhuhriu, i cili është si
vijon: “Atë ditë dilte gjak i
freskët, poshtë çdo guri të ngritur, në Sham (Damask, Siri)”.
“Sërish Imam Taberaniu, pasi e ka shënuar dhe përcjellur,
hadithin e sipërcituar, ka theksuar se ky është një hadith i vërtetë, i cili
zotëron një zinxhir të vërtetë transmetimi, si dhe muhaddithët e tij, janë
besnikë, të drejtë dhe të ndershëm”.
“Ndërsa tani le të kalojmë në hadithin e tretë: “Ebu Kubejli kumton: “Në ditën e rënies dëshmor të Imam
Husejnit (p.m.t.), ndodhi eklipsi diellor, në mesin e ditës, derisa yjet u
dukën shumë qartë. Madje ne u trembëm aq shumë, sa pandehëm se po ndodhte Dita
e Kijametit”. (3)
“Pikë së gjashti, rikujtojmë për besimtarët muslimanë, lexuesit tanë të
dashur dhe ndjekësit tanë të nderuar, se eklipsi diellor është njëra nga
shenjat e Ditës së Kijametit. Për më tepër dhe shfaqja qartë e yjeve në mesin e
ditës, është një tjetër shenjë, e ndryshimit të ligjeve fizike të universit.
Tani një besimtar i thjeshtë musliman, mund të shtrojë pyetjen: “I nderuar
Zotëri Sejjid Ajetullah Kemal Hajdari: “Vallë përse ju, në njërën anë i
kushtoni, kaq shumë rëndësi datës së dhjetë, të muajit të shenjtë të
Muharremit, por në anën tjetër, nuk i kushtoni të njëjtën rëndësi, shtegtimit
të Muhammedit (p.q.m.t.), nga kjo botë në tjetrën, ose rënies dëshmor, të
prijësit të katërt të bashkësisë muslimane, Ali Ibni Ebi Talibit (p.m.t.), ose
të birit të tij Imam Hasanit (p.m.t.)?!”
“Në këtë pikë jetike, të programit tonë, ne i përgjigjemi kësaj pyetjeje,
në këtë mënyrë: “Për hir të së vërtetës, duhet të themi se ne, i kushtojmë
rëndësinë e duhur dhe datave dhe ditëve, të tjera të shënuara. Por as shtegtimi
i Muhammedit (p.q.m.t.), nga kjo botë në botë në tjetrën, as rënia dëshmor e
Imam Aliut (p.m.t.) dhe as rënia dëhmor e Imam Hasanit (p.m.t.), nuk kanë
rastisur, me zhvillimin e këtyre ndodhive të jashtëzkonshme dhe madhështore
kozmike, të cilat ndryshuan dhe ligje fizike të vetë universit. Me fjalë të
tjera, ajo që duam të shprehim, është se Allahu i Madhëruar, me dëshirën dhe
vullnetin e Tij, ka shpalosur fuqinë e Tij absolute dhe të pakufishme, duke
bërë të mundur, përjetimin e pjeseshëm dhe ndikimin e madh, që zotëron Dita e
Kijametit. Tani natyrshëm ngrihet pyetja: “Vallë ku qëndron urtësia këtu?!”
“Themi se Allahu (l.m.t.) është Ai, i Cili e di më së miri këtë urtësi, të
cilën e ka mbajtur të fshehtë. Nëse do t’i hedhim, një vështrim argumentëve,
ajetëve, hadithëve, jetëshkrimeve dhe kronikave, mbi lajmëtarët, të dërguarit,
kujdestarët dhe besimtarët e përkushtuar, në të shkuarën, do të arrijmë në
përfundimin se, në asnjë nga këto raste, nuk hasim në diçka të ngjashme”.
“Pikë së shtati, pa humbur kohë, le t’i riktehehemi, çështjes sonë
kryesore. Ashtu siç tanimë të tërë besimtarët muslimanë, lexuesit tanë të
dashur dhe ndjekësit tanë të nderuar, e kanë kuptuar tanimë, por gjithsesi iu
rikujtojmë se në programet tona paraardhëse, kemi sqaruar se Ibn Tejmijje dhe ndjekësit e tij, të verbëruar
nga armiqësia dhe urrejtja e skajshme, smira dhe zilia e thellë në shpirt dhe
në zemër, ndaj prijësit të besimtarëve, Imam Aliut (p.m.t.), kanë përdorur
shpifje fyese, nënçmuese, sharëse dhe përbuzëse ndaj këtij të fundit. Madje Ibn
Tejmije dhe ndjekësit e tij, janë orvatur më të tëra mënyrat, me synimin e
nënçmimit, përbuzjes dhe përçmimit, të virtyteve fisnike dhe vlerave të larta,
të anëtarëve të bekuar të Ehli Bejtit (p.m.t.). Për më tepër, kjo ilustrohet
lehtë, me fjalët e pacipa të Ibn Tejmijjes, i cili për të tërë hadithët që kanë
të bëjnë, me Farefisin e Pastër, pra me Ehli Bejtin e Muhammedit (p.q.m.t.) ka
pohuar pa iu skuqur dhe pa iu zverdhur fytyra, se mbarë bashkësia e dijetarëve
dhe eksertëve të fushës së hadithit (muhaddithëve), janë të njëzëri mbi faktin
se këta hadithët janë të dobët dhe të shpikur. Një shembull i qartë, është
mohimi dhe cilësimi si një hadith i shpikur, nga ana e Ibn Tejmijjes, i
hadithit të lartpërmendur: “Muhammedi (p.q.m.t.), i
mbyllte të tëra dyert e bashkëkohësve të tij, brenda në xhamisë së tij, përveç
derës së shtëpisë së Ali Ibn Ebi Talibit (p.m.t.)”.
“Pikë së teti, në veprën e tij me titull: “Minhaxhu’s-Sunneti’n-Nebeuijjeti” (Metodologjia e Sunnetit Profetik),
Ibn Tejmijje citon: “Ajo që dua të them,
është se hadithi i sipërcituar, cilësohet dhe vlerësohet si një hadith i
shpikur, sepse këtë të fundit e ka shënuar dhe përcjellur, një i ashtuquajtur
dijetar shiit dhe si rrjedhojë është një thënie e shpikur nga dijetarët dhe
muhaddithët shiitë”. (4)
“E thënë ndryshe, më
këtë nënkuptojmë se Ibn Tejmijje dhe ndjekësit e tij, nënvizojnë se dera e cila
nuk ishte e mbyllur, brenda Mesxhidu’n-Nebeuijjetit (Xhamisë së Lajmëtarit),
ishte dera e shtëpisë së Ebu Bekrit, ndërsa sërish sipas Ibn Tejmijjes dhe
ndjekësve të tij, dijetarët dhe ekspertët shiitë të fushës së hadithit
(muhaddtihët), për t’iu kundërvënë kësaj të vërtete, kanë shpikur hadithin e
mësipërm, duke vënë theksin se përveç, derës së shtëpisë së Imam Aliut
(p.m.t.), të tëra dyert e tjera ishin të mbyllura. Madje edhe vërtetuesi i
veprës në fjalë, Muhamed Reshad Salimi, e cek këtë çështje duke thënë:
“Këta hadithë, janë vetëm hadithë të shpikur, nga rafiditë (kundërshtuesit).
Këta të fundit, janë orvatur me të tëra mënyrat, që t’i vlerësojnë si të dobët,
këta hadithë të cilët janë cilësuar si të vërtetë mbi të cilët, të tërë
dijetarët dhe ekspertët e fushës së hadithit (muhaddithit). Me këtë nënkuptojmë
hadithët mbi të cilët Imm Buhariu dhe Imam Muslimi janë të njëzëri”.
(5)
“Pikë së nënti, ne në
programin tonë paraardhës, sqaruam se këtë paragjykim, e ka fuqizuar dhe njëri
nga nxënësit e Ibn Tejmijjes, dijetari bashkëkohor shqiptar, Shuajb Arnauti. Ky
i fundit, mbi hadithin e mësipërm, të mbylljes së dyerve shprehet: “Hadithi
në fjalë, cilësohet dhe vlerësohet si një hadith i shpikur, sepse këtë të
fundit, e ka shënuar dhe përcjellur, një i ashtuquajtur dijetar shiit dhe si
rrjedhojë, është një thënie e shpikur nga dijetarët dhe muhaddithët shiitë”.
(6)
“Pikë së dhjeti, Ja pra
ashtu siç shihet qartë, këndvështrimi dhe botëkuptimi emeuist, shpalos se
hadithi i mësipërm është një hadith i shpikur, i cili nuk zotëron asnjë zinxhir
transmetimi. Megjithatë ky hadith i treguar, nga vetë i dërguari i Allahut
(f.m.t.) zotëron një zinxhir transmetimi. Tani dua që lexuesit tanë të dashu
dhe ndjekësit tanë të nderuar, të përqendrohen tek shpjegimi im vijues. Me një
hadith të dobët, nënkuptojmë një hadith, i cili ndonëse ka pak mundësi, që ta
ketë thënë treguar Muhammedi (p.q.m.t.), zotëron një zinxhir transmetimi me
probleme. Por nëse themi se ky hadith i dobët, nuk zotëron asnjë zinxhir
trasmetimi, atëherë kemi thënë një gënjeshtër, ndaj Muhammedit (p.q.m.t.). Ja
pra se, si pseudodijetari uehhabist, me qasje emeuiste, Ibn Tejmijje, si
vërtetuesi i veprës së tij, Muhammed Reshadi, ashtu dhe nxënësi i Ibn
Tejmijjes, dijetari bashkëkohor shqiptar, Shuajb Arnauti, pohojnë haptazi dhe
qartazi, se hadithi i lartpërmendur, është një hadith i shpikur. Ja pra kjo
është dhe përmbledhja paraprake, e programit tonë paraardhës”.
Prezantuesi: “Nëse nuk kujtohem gabim, ju keni bërë të
ditur, se dijetari bashkëkohor shqiptar, Shuajb Arnauti, ka kundërshtuar
vetveten?!”
I ftuari: “Po! Kjo është e saktë! Në
programin tonë parardhës, kemi shpjeguar, se në njërën vepër të tij, dijetari
bashkëkohor shqiptar, Shuajb Arnauti, e ka cilësuar këtë hadith, si një hadith
të dobët, ndërsa në një vepër tjetër, e ka cilësuar të njëjtin hadith, si një
hadith të shpikur dhe më pas sqaruam në mënyrë të hollësishme, se këto janë dy
nocione dhe përkufizime të ndryshme”.
Prezantuesi: “Përpara se
të kalojmë, në sqarimin në mënyrë të hollësishme të këtij hadithi, do t’iu
luteshim, që të na sqaronit rëndësinë e virtytit fisnik, të argumentëve të
padiskutueshëm fetarë”.
I ftuari: “Po keni të drejtë! Një
besimtar i thjeshtë musliman, mund të ngrihet dhe të ngrejë zërin duke thënë:
“Vallë cila është rëndësia e këtij hadithi?!” “Ne duhet të pranojmë, se ky është
një urdhër i Allahut të Fuqiplotë dhe të dërguarit të tij, i cili nuk flet nga
vetja e tij. Thëniet dhe veprat e Muhammedit (p.q.m.t.), janë të mbështetura
tërësisht, në shpalljen hyjnore. Muhammedi (p.q.m.t.) ka thënë: “Dëgjoni këtu tani! Unë urdhërova mbylljen e të tëra
dyerve, brenda xhamisë sime, përveç derës së shtëpisë së Aliut (p.m.t.). Ndërsa
disa njerëz, në mesin tuaj, nisën të merren me thashetheme. Betohem në Allahun
(k.m.t.), se unë as nuk urdhërova mbylljen e këtyre dyerve dhe as qëndrimin e
hapur, të derës së shtëpisë së Ali Ibn Ebi Talibit (p.m.t.) sipas dëshirës
sime. Por mua m’u urdhërua, vetëm mbyllja e këtyre dyerve dhe unë iu binda
këtij urdhri!”
“Tani ngrejmë pyetjen: “Vallë cila është rëndësia, e lënies hapur të
derës, së shtëpisë së Imam Aliut (p.m.t.)?!”. “Ne do të orvatemi, që brenda
kohës që zotërojmë, të përshkruajmë rëndësinë e lënies hapur, të derës së
shtëpisë, së Imam Aliut (p.m.t.), Fatime Zehrasë (p.m.t.), Imam Hasanit
(p.m.t.) dhe Imam Husejnit (p.m.t.). Gjithashtu do të orvatemi, në dhënien
përgjigje të pyetjeve: “Vallë përse këta pseudodijetarë uehhabistë, me qasje
emeuiste, janë orvatur me të tëra mënyrat dhe mjetet, me synimin e mohimit,
nënçmimit, përbuzjes dhe përçmimit, të cilësive fisnike dhe vlerave të larta, të
anëtarëve të bekuar të Ehli Bejtit (p.m.t.)?!” “Madje këta të fndit, jo vetëm
që nuk janë mjaftuar me kaq, por janë orvatur, që t’ia veshin, këtë cilësi
fisnike, vetëm Ebu Bekrit?!” “Vallë cilët janë veçoritë kryesore, të cilat e
bëjnë kaq të veçantë, përmbajtjen e hadithit në fjalë?!”
“Nëse do të shfletojmë veprën me titull: “Sahihu’l-Buhari” (Përmbledhja e Hadithë të Vërtetë të Imam Buhariut),
e Imam Buhariut, në njërën anë, do të rastisim shumë rrallë, në gjetjen e
hadithëve të cilët bëjnë fjalë, për cilësinë fisnike, të Imam Aliut (p.m.t.)
dhe anëtarëve të bekuar të Ehli Bejtit (p.m.t.), ndërsa në anën tjetër, do të
na dalin përpara syve, një mori hadithësh, të cilët kanë të bëjnë me,
udhëheqësit famëkeq emeuitë, si Muauije Ibn Sufjanin, bijtë e Umejjes (emeuive)
dhe udhëheqësve të tjerë, të kësaj dinastie tirane dhe ogurzezë”.
“Si për shembull, rishtas në veprën me titull: “Sahihu'l-Buhari” (Përmbledhja e Hadithëve të Vërtetë të Imam
Buhariut), e Imam Buhariut, vërejmë se gjendet kreu me titull: “Muhammedi
(p.q.m.t.) i mbylli të tëra dyert, përveç derës së shtëpisë, së Ebu Bekrit”.
(7)
“Pikë së njëmbëdhjeti, duke u nisur nga kjo thënie, nënkuptojmë se
përveç, derës së shtëpisë së Ebu Bekrit, të tëra dyert e shtëpive të
bashkëkohësve, të Muhammedit (p.q.m.t.), ishin të mbyllura. Tani edhe nëse e
marrim si të mirëqënë faktin se kjo cilësi fisnike, i përket vetëm Ebu Bekrit,
bëjmë të ditur se zinxhirët e transmetimit të hadithëve, të cilët bëjnë fjalë,
për Ali Ibn Ebi Talibin (p.m.t.), janë më të fuqishëm dhe më të shumtë, se ata
të cilët kanë të bëjnë, për Ebu Bekrin. Tani duam t’i drejtohemi Imam Buhariut,
duke i shtruar pyetjen: “Vallë përse ke shënuar dhe përcjellur vetëm hadithin,
i cili ka të bëjë me Ebu Bekrin dhe ke përjashtuar hadithin, i cili bën fjalë,
me Imam Aliun?!” “Për më tepër duam të t’iu vëmë në dijeni të faktit, se numri
i hadithëve të cilët bëjnë fjalë, për Ali Ibn Ebi Talibin (p.m.t.), është më i
madh se numri i hadithëve, të cilët kanë të bëjnë me Ebu Bekrin. Tani shtrojmë
pyetjen: “Vallë a gjendet ndonjë komentim, nga ana e Buhariut, i cili mund të
arsyetojë, shënimin dhe përcjelljen e këtij hadithi?!”
“Tani pikë së dymbëdhjeti, kumtojmë se ndonëse ky, është një hadith i
gjatë, ne do të paraqisim vetëm pjesën më të rëndësishme. Ky hadith është si
vijon: “Unë jam tepër mirënjohës Ebu
Bekrit, nga të tërë njerëzit, për sa i përket shoqërisë dhe pasurisë. Nëse do
të cilësoja dikë si mikun tim, atëherë do të cilësoja Ebu Bekrin. Islami i ka
vëllazëruar dhe miqësuar njerëzit. Për këtë të mbyllen të tëra dyert e tjera,
që janë të hapura në xhami, përveç derës së Ebu Bekrit”. (8)
“Ja pra siç shihet qartë, Imam Buhariu, ka shënuar dhe përcjellur këtë
hadith. Pra me këtë nënkuptojmë se disa njerëz, paskan dhunti dhe mirësi, mbi
të tjerët. Vallë cili na paska dhunti dhe mirësi, mbi mirësinë e Muhammedit
(p.q.m.t.)?!”
Prezantuesi: “Thuaj o i
dërguar: “Mos m’u mburrni se jeni muslimanë”. Kurani Famëlartë, i drejtohet
Muhammedit (p.q.m.t.), që bashkësia muslimane, të mos i mburret atij, se janë muslimanë”.
I ftuari: “Pikë së dymbëdhjeti, është çështja që cekët. Pastaj është çështja e udhëzimit, të Ebu Bekrit në fenë islame dhe shpërblimi i veprave të tij të mira, e cila ndodhi falë mirësisë së Muhammedit (p.q.m.t.). Tani natyrshëm lind pyetja: “Vallë si mundet Ebu Bekri, të cilësohet sikur ka dhunti dhe mirësi, mbi të dërguarin e Allahut (l.m.t.). Tani nuk dua të hyj, në hetimin në fushën e jurisprudencës islame, pra nëse hadithi i lartpërmendur është i vërtetë ose i rremë, sepse nuk ka asnjë dyshim se ky i fundit është një hadith i shpikur. Për hir të së vërtetës, duhet të themi se, shpikësi i hadithit të sipërcituar, është një njeri me të meta, i cili nuk e di pozitën e lartë të Muhammedit (p.q.m.t.)”.
“Tani në këtë pikë të rëndësishme, të programit tonë nuk mund të lëmë pa
përmendur dhe faktin se Muhammedi (p.q.m.t.), na qenka mirënjohës Ebu Bekrit,
duke u nisur nga fakti se ky i fundit, e paska bërë shok. Duke u mbështetur në
këtë pohim, arrijmë në përfundimin se pozita e të dërguarit të Allahut, na
qënka më e ulët se ajo e Ebu Bekrit. (Allahu (f.m.t.) na ruajttë!). Nëse
aludimi i mësipërm do të ishte i vërtetë, atëherë Muhammedi (p.q.m.t.), do të
ishte vëllazëruar me Ebu Bekrin, në ditën kur vëllazëroi mërgimtarët mekkas me
ndihmëtarët medinas, por Muhammedi (p.q.m.t.), e vëllazëroi Ebu Bekrin me Umer
Ibn Hattabin”.
“Duke u mbështetur sërish në hadithin në fjalë, arrijmë në përfundimin se
i dërguari i Allahut (k.m.t.), ishte i varfër, ndërsa Ebu Bekri ishte i pasur.
Megjithatë në ajetin 8, të Sures Duha thuhet: “Vallë a nuk të bëri të pasur, ndërsa ti ishe i varfër?!”
“Tani pas shpalosjes së këtyre argumentëve të pamohueshme, një besimtar
musliman, mund të ngrihet dhe të pyesë: “Le të marrim si të mirëqënë faktin, se
vetëm dera e shtëpisë, së Ebu Bekrit qëndronte e hapur, pra ky virtyt fisnik, i
përket vetëm tij, në një kohë kur të tëra dyert e tjera, ishin të mbyllura.
Vallë ku qëndron rëndësia e këtij virtyti fisnik dhe vlera e tij e lartë?!”
“Pikë së trembëdhjeti, ndërsa ne në anën tjetër themi se, sipas hadithëve
të vërtetë, del se ky virtyt fisnik, i përket vetëm Ali Ibn Ebi Talibit
(p.m.t.) dhe shtrojmë pyetjen: “Vallë çfarë kërkon të na thotë përmbajtja e
këtij hadithi, në fushën e jurisprudencës islame dhe përse gjenden kaq shumë
mosmarrëveshje, në lidhje me të?!” “Nëse do t’i hedhim një vështrim burimeve
dhe veprave të dijetarëve sunnitë, do të vërejmë se këta të fundit, i kanë
kushtuar shumë rëndësi, hadithit të lartpërmendur”.
“Pikë së katërmbëdhjeti, në veprën e tij me titull: “Umdetu’l-Kari” (Mbështetja e Lexuesit),
Imam Ajniu shprehet: “Ky hadith
shpalos, se ky virtyt fisnik, i përket vetëm Ebu Bekrit. Madje me këtë
nënkuptojmë një shenjë të fuqishme, për meritokracinë e tij, ndaj udhëheqjes
islame, pas shtegtimit të Muhammedit (p.q.m.t.) nga kjo botë. Për më tepër,
duke u mbështetur, në thënien e Muhammedit (p.q.m.t.), pak kohë para se ky i
fundit të ndërronte jetë: “Le të jetë vetëm Ebu Bekri, prijësi i bashkësisë së
besimtarëve, në namaz”, na shfaqet përpara syve se ky i fundit e meriton, më
shumë se të tjerët udhëheqjen”.
“Disa njerëz e kanë interpretuar këtë thënie profetike, duke u nisur nga
hadithi, mbi mbylljen e dyerve, sikur ka të bëjë dhe me ekskluzivitetin e Ebu
Bekrit, në meritën e udhëheqjes islame dhe në meritën e prijësit të besimtarëve
në namaz, duke thyer kështu urdhrin e të dërguarit të Allahut (f.m.t.), sikur
ky i fundit të kishte thënë: “Askush tjetër përveç Ebu Bekrit, të mos kërkojë
të drejtën e udhëheqjes islame”. (9)
“Pra shumica dërrmuese e dijetarëve sunnitë, ndajnë mendimin se hadithi,
i cili ka të bëjë me mbylljen e të tëra dyerve, të bashkëkohësve të Muhammedit
(p.q.m.t.), përveç derës së Imam Aliut (p.m.t.), nënkupton se Muhammedi
(p.q.m.t.) ka çmuar pikërisht meritokracinë e Imam Aliut (p.m.t.) në udhëheqjen
islame. Si rrjedhojë, në njëfarë mënyre, Muhammedi (p.q.m.t.), na ka lënë të
kuptojmë, madje na ka sqaruar se është përkatësisht Ali Ibn Ebi Talibi
(p.m.t.), ai i cili e meriton më shumë se të tjerët udhëheqjen islame. Ndërsa
për sa i përket, hadithit të sipërcituar, se Ebu Bekri duhet t’u prijë
besimtarëve në namaz, pohojmë se ky hadith, nuk ka asnjë lloj vlere, në sytë
tanë si bashkësi dijetarësh shiitë, sepse është një hadith tërësisht i
shpikur”.
“Ja pra ashtu siç shihet qartë, sipas pohimit të Imam Ajniut, atij të
cilit iu është lënë dera hapur, ai e meriton më shumë udhëheqjen, e cila është
dhe drejta tij. Si rrjedhojë Muhammedi (p.q.m.t.), në mënyrë të tërthortë, ka
bërë të qartë se, asnjë tjetër të mos kërkojë të drejtën e udhëheqjes. Gjithsesi
tani nuk kam për qëllim, hetimin dhe shqyrtimin e përmbajtjes së hadithit të
sipërcituar”.
“Ajo që dua të them është se, lexuesit tanë të dashur dhe ndjekësit tanë
të nderuar, tanimë e kanë kuptuar dëshirën dhe synimin e Muhammedit (p.q.m.t.),
nëpërmjet bërjes të ditur të hadithit të mësipërm, atij të mbylljes së dyerve.
Me fjalë të tjera, nëse virtyti fisnik, i shpalosur në hadithin në fjalë, i
përket Imam Aliut (p.m.t.), atëherë kjo do të thotë se dhe udhëheqja islame,
duhet të jetë në duart e këtij të fundit. Tani për tani, unë nuk kam për qëllim
hetimin dhe shtjellimin, e botëkuptimit dhe këndvështrimit të gabuar, të këtyre
pseudodijetarëve uehhabistë, me qasje emeuiste. Qëllimi ynë i vetëm, është
goditja e këtyre të fundit, me armët e tyre”.
“Pikë së katërmbëdhjeti, duke u mbështetur, në pohimin e Imam Ajniut,
theksojmë se duke u nisur në hadithin e Muhammedit (p.q.m.t.), arrijmë në
përfundimin se, atyre të cilëve u janë mbyllur dyert, nuk kanë asnjë të drejtë
të kërkojnë udhëheqjen islame. Meqenëse ky virtyt fisnik, i përket vetëm Imam
Aliut (p.m.t.), themi se ky i fundit, e meriton më shumë se të tjerët
udhëheqjen islame. Ajo që dua të sqaroj është se dera e atij të cilit, ka
mbetur e hapur, ka ndodhur drejtpërdrejtë, me urdhrin e Allahut të Lavdëruar
dhe atë të dërguarit të fundit. Kështu që pronari i kësaj dere, natyrshëm i
lind e drejta, e kërkimit të së drejtës së udhëheqjes islame”.
“Pikë së pesëmbëdhjeti, në një fragment të ngjashëm, me atë të veprës me
titull: “Umdetu’l-Kari” (Mbështetja e Lexuesit),
e Imam Ajniut, hasim dhe në veprën me titull: “Sahihu’l-Ibni’l-Hibbani” (Përmbledhja e Hadithëve të Vërtetë të Ibn
Hibbanit”. Ky hadith është si vijon: “Ibn Abbasi na rrëfen se,
Muhammedi (p.q.m.t.) pasi urdhëroi: “Mbyllini të tëra dyert, përveç deriçkës së
Ebu Bekrit”, shtoi: “Ebu Hatimi nënvizoi se, me kjo thënie e Muhammedit
(p.q.m.t.), ishte një shenjë, që udhëheqja islame, do të kalonte në duart e Ebu
Bekrit, pas shtegtimit të Muhammedit (p.q.m.t.) nga kjo botë. Duke u nisur nga
ky fakt, arrijmë në përfundimin se Muhammedi (p.q.m.t.), kishte lënë të
nënkuptohej, se do të ishte pikërisht Ebu Bekri, ai i cili do të meritonte më
shumë se të tërë, udhëheqjen islame pas tij dhe se askush tjetër, nuk kishte të
drejtë mbi këtë udhëheqje islame”. (10)
“Tani për tani, do t’i lëmë mënjanë, debatimet, diskutimet dhe
mosmarrëveshjet, se dera e shtëpisë së cilit bashkëkohës të nderuar, të
Muhammedit (p.q.m.t.) ishte e hapur, ajo e Ali Ibn Ebi Talibit (p.m.t.), ose
ajo e Ebu Bekrit. Duke u mbështetur në pohimet e mësipërme, të dijetarëve më të
mëdhenj sunnitë, arrijmë në përfundimin se dera e atij, të cilit u la e hapur,
ai kishte të drejtën ekskluzive të udhëheqjes islame. Atëherë u bëjmë thirrje,
mbarë bashkësisë muslimane, lexuesve tanë të dashur, ndjekësve tanë të nderuar,
analistëve, hulumtuseve dhe studiesve që të analizojnë, hetojnë dhe vërtetojnë,
zinxhirin e transmetimit të hadithin në fjalë. Nëse ky hadith është një hadith
i vërtetë, theksojmë ne nuk na mbetet gjë tjetër, vetëm se të përsërisim për të
disatën herë, atë që kemi pohuar derimë tani, faktin kokëfortë se kjo cilësi
fisnike i përket Imam Aliut (p.m.t.) dhe se e drejta e vetme, e udhëheqjes
islame, i përket vetëm këtij të fundit. Kjo është një çështje thelbësore, e
cila zotëron përmasa të gjëra dhe të thella. Për më tepër hadithin e
lartpërmendur, e fuqizon dhe hadithi tjetër i vërtetë: “Unë jam qyteti i dijes,
ndërsa Aliu (p.m.t.) është dera e tij. Ai i cili kërkon të hyjë në këtë qytet,
duhet të hyjë nga dera e tij”.
“Pikë së gjashtëmbëdhjeti, duke u nisur nga ky hadith, na shpaloset
përpara syve, se i dërguari i Allahut (k.m.t.), është qyteti i madh i fesë
islame, i virtytit fisnik, i drejtësisë, ligjeve, normave, rregullave dhe
zbatimit të fesë islame. Për më tepër, na sqarohet njëherë e përgjithmonë, se
dera e vetme e hyrjes në këtë qytet, është kalimi në derën e Imam Aliut
(p.m.t.). Kjo është arsyeja kryesore, se përse si Imam Ajniu ashtu edhe Ibn
Hibbani, duke paraqitur argumentët te tyre bindës, i kanë mbyllur të tëra
shtigjet e dyshimit, mbi meritokracinë e udhëheqjes islame, duke shtuar se
asnjë tjetër, nuk ka të drejtë të kërkojë udhëheqjen islame”.
“Tani në këtë pikë thelbësore, të programit tonë, citojmë se Ibn
Tejmijje, ndonëse e ka kuptuar shumë mirë, përmbajtjen e hadithit të
sipërcituar, është orvatur me mish e me shpirt, lart e
poshtë, me synimin e hedhjes poshtë, nënçmimit, përbuzjes dhe përçmimit, të
virtyteve fisnike dhe vlerave të larta, të anëtarëve të bekuar të Ehli Bejtit
(p.m.t.). Lërmëni t’iu shpjegojmë se Ibn Tejmijje, ndonëse e ka perceptuar fare
mirë, pëmbajtjen e hadithit të mësipërm, ka kundërshtuar cilësimin e tij si një
hadith të vërtetë, duke aluduar se ky i fundit, është një hadith i dobët, i
cili zotëron një zinxhir të dobët transmetimi, sepse në rast të kundërt, ai nuk
do të kishte mundësi që të gjente një rrugëdalje shpëtimi”.
“Sërish në veprën e tij,
ogurzezë me titull: “Minhaxhus’s-Sunneti’n-Nebeuijjeti” (Metodologjia e
Sunnetit Profetik), Ibn Tejmijje është
treguar aq i pacipë, sa ka cilësuar si të shpikur, i cili nuk zotëron asnjë
zinxhir transmetimi dhe hadithin e vërtetë, i cili është si vijon: “Cilido
që më ka mua zotëri edhe ky (Aliu) është zotëriu i tij. Ti je kujdesari im dhe
i tërë besimtarëve”.
“Ja pra besoj se tanimë mbarë, besimtarët muslimanë, lexuesit tanë të
dashur dhe ndjekësit tanë të nderuar, e kanë të qartë se cila është, metoda e
ndyrë e zbatuar, nga Ibn Tejmijje dhe ndjekësit e tij. Themi
se këta pseudodijetarë uehhabistë, me qasje emeuiste, duan të na detyrojnë me
të tëra mënyrat, në pohimin se tërësia e hadithëve, të cilët bëjnë fjalë, për
virtytet fisnike dhe vlerat e larta, të anëtarëve të bekuar të Ehli Bejtit
(p.m.t.) në përgjithësi dhe meritokracinë e udhëheqjes islame, të Imam Aliut
(p.m.t.) në vecanti, janë të dobët, të mohuar, të lënë dhe të shpikur, të cilët
nuk mund të përdoren në asnjë mënyrë si argumentë fetarë”.
“Pikë së
shtatëmbëdhjeti, u bëj thirrje lexuesve tanë të dashur dhe ndjekësve tanë të nderuar,
që të analizojnë, hetojnë dhe të vërtetojnë, zinxhirin e transmetimit të këtij
hadithi. Duke u mbështetur në pohimet e dijetarëve më të mëdhenj sunnitë dhe
ekspertëve më të njohur, të fushës së hadithit (muhaddithëve), arrijmë në
përfundimin se përmbajtja e hadithit: “Cilido që më ka mua zotëri edhe ky
(Aliu) është zotëriu i tij. Ti je kujdesari im dhe i tërë besimtarëve”,
ka të bëjë drejtpërdrejtë me Imam Aliun (p.m.t.). Këtu duhet të tregohemi të
kujdesshëm, që të mos ngatërrohemi me nënkuptimet e fjalës “zotëri”, sepse
atëherë gabimisht, mund të t’i japim interpretimin e “ndihmësit”, ose të “të
dashurit” dhe si rrjedhojë, e përjashton përmbajtjen e hadithit, e cila ka të
bëjë me udhëheqjen islame. Rishtas duhet të tregohemi të vëmendshëm në vërtetësinë
e hadithit si vijon: “Muhammedi (p.q.m.t.), i mbyllte të tëra dyert e bashkëkohësve të tij,
brenda në xhamisë së tij, përveç derës së shtëpisë, së Ali Ibn Ebi Talibit
(p.m.t.)”.
Prezantuesi:
“I nderuar Zotëri Sejjid Ajetullah Kemal Hajdari. Ju në programin tonë
paraardhës, sqaruat se disa nga dijetarët më të mëdhenj sunnitë dhe muhaddithët më të njohur, pasi
e kanë shënuar dhe përcjellur, hadithin e sipërcituar, kanë shtuar se ky është
një hadith i vërtetë. Tani duam t’iu shtrojmë pyetjen: “Vallë si e e ka
cilësuar, hadithin e mësipërm, dijetari shqiptar, Shejh Muhammed Nasiruddin
Albani?!”
I ftuari: “Po keni shumë të
drejtë! Në programin tonë paraardhës, ne përmendëm se në veprën e tij me
titull: “Bidaje ue n’Nihaje”, Ibn Kethiri, në veprënn e tij me titull: “Ehadithu’l-Mutahhare
eu’l-Mustahrexhi Mine’l-Hadithi Mutahhare Mimma Lem Juharrixhuhu’l-Buhari
ue’l-Muslimi fi’s-Sahihajhima” (Hadithët e Pastër, Ose Nxjerrja e Hadithëve të Pastër,
Të Cilët Nuk Janë të Shënuar Nga Buhariu dhe Muslimi, në Përmbledhjet e Tyre të
Hadithëvë të Vërtetë), dijetari Ebu Abdullah Zijauddin Makdisit dhe në
veprën e tij me titull: “Mexhmeu’z-Zeuaidi ue Menbeu’z-Zeuaidi
(Përmbledhja e Shtimeve Dhe Lajmërimi i Shpëtimeve), Nuruddin Ali Ibn Ebi Bekri Hejthemiu, sidhe
në disa burime dhe vepra të tjera të përmbledhjeve të hadithëve të vërtetë,
hadithi në fjalë, pra ai i mbylljes së dyerve, është shënuar si një një hadith
i vërtetë”.
“Tani një besimtar musliman, me të drejtë të ngrejë pyetjen: “I nderuar
Zotëri Sejjid Ajetullah Kemal Hajdari. Ju kërkojmë ndjesë por, dijetari
bashëkohor shqiptar Shuajb Arnauti, e ka cilësuar si të dobët dhe të shpikur,
hadithin e lartpërmendur. Ndërsa ne jemi kureshtarë, të dimë cilësimin e
dijetarit tjetër, bashkëkohor shqiptar, Shejh Muhammed Nasiruddin Albanit. Tani
si fillim përgjigjemi, duke u shprehur se dijetari shqiptar, Shejh Albani,
është një ndjekës i verbër i Ibn Tejmijjes, deri në atë shkallë, sa i ka
cilësuar si të dobët hadithët e cilësuar si të tillë nga Ibn Tejmijje dhe i ka
cilësuar si të vërtetë hadithët e cilësuar si të tillë nga ky i fundit”.
“Pikë së tetëmbëdhjeti, lejomëni t’iu bëjmë të ditur, se shpjegimi i
Shejh Albanit, bart një rëndësi të jashtëzakonishme, duke mos harruar këtu,
t’iu rikujtojmë se djetari tjetër shqiptar, Shuajb Arnauti, e ka cilësuar
hadithin e sipërcituar, si një hadith të dobët ose të shpikur. Nëse dhe
dijetari bashkëkohor shqiptar, Shejh Albani, ndan të njëjtin mendim, pra dhe
nëse ky i fundit, e cilëson hadithin e mësipërm, si një hadith të dobët ose të
shpikur, kjo nënkupton se të tërë dijetarët bashkëkohorë sunnitë dhe ekspertët
e fushës së hadithit (muhaddithët), janë të këtij mendimi dhe ne nuk na mbetet
gjë tjetër, vetëm të pohojmë se, vetëm muhaddithët e epokës së hershme, janë të
njëzëri mbi faktin se hadithi në fjalë, është një hadith i vërtetë, i cili
zotëron një zinxhir të vërtetë transmetimi. Tani le t’i rikthehemi dhe njëherë,
cilësimit të Shejh Albanit. Ky i fundit pohon se ky hadith është një hadith i
dobët”.
“Tani natyrshëm shtrojmë pyetjen: “Vallë përse Shejh Albani, mendon
kështu?!” “Pa humbur kohë sqarojmë se në veprën e tij me titull: “Silsiletu’l-Ehadithi’d-Daifa ue’l-Meudua”
(Zinxhiri i Transmetimit të Hadithëve të Dobët dhe të Shpikur),
dijetari shqiptar, Shejh Albani shprehet: “Muhammedi (p.q.m.t.) urdhëroi: “Dëgjoni këtu tani! Unë urdhërova mbylljen e të tëra
dyerve, brenda xhamisë sime, përveç derës së shtëpisë së Aliut (p.m.t.). Ndërsa
disa njerëz, në mesin tuaj, nisën të merren me thashetheme. Betohem në Allahun
(l.m.t.), se unë as nuk urdhërova mbylljen e këtyre dyerve dhe as qëndrimin e
hapur, të derës së shtëpisë së Ali Ibn Ebi Talibit (p.m.t.) sipas dëshirës
sime. Por mua m’u urdhërua, vetëm mbyllja e këtyre dyerve dhe unë iu binda
këtij urdhri!”
“Më tej Shejh Albani shton: “Hadithi i lartpërmendur, është një hadith i
dobët. Hadithin e sipërcituar, e ka shënuar dhe Imam Nesaiu, në veprën e tij me
titull: “Hasais” (Çështjet).
Ndërsa Hakim Nishaburiu, në veprën e tij me titull: “Mustedrek” (Perceptimi), shënon se hadithi i mësipërm, është
një hadith i vërtetë, i cili zotëron një zinxhir të vërtetë transmetimi. Ndërsa
Imam Dhehebiu, ka mbajtur një qëndrim asnjanës, pra as e ka pohuar dhe as e ka
mohuar, cilësimin e Hakim Nishaburiut”. (11)
“Tani në këtë pikë jetike, të programit tonë, në pamje të parë, mund të
krijohet përshtypja, se si dijetari shqiptar Shuajb Arnauti, ashtu dhe dijetari
tjetër bashkëkohor shqiptar Shejh Albani, e kanë cilësuar hadithin në fjalë, si
një hadith të dobët dhe të shpikur, por për hir të së vërtetës kumtojmë se kjo
është një përshtypje e gabuar, sepse Shejh Albani e ka cilësuar si të dobët,
vetëm zinxhirin e transmetimit të këtij hadithi dhe jo zinxhirët e tjerë të
tij. Tani më të drejtë ngrejmë pyetjen: “Vallë a i ka cilësuar Shejh
Albani, të tërë zinxhirët e transmetimit të këtij hadithi si të dobët, ose i ka
cilësuar vetëm zinxhirin e transmetimit, të hadithit në fjalë, pra të hadithit
i cili kalon në vëllimin e njëmbëdhjetë të veprës së tij?!” “Arsyeja kryesore e
ngritjes së kësaj pyetjeje, është sepse dijetari shqiptar Shejh Albani disa
herë citon: “Këto thënie, nuk i përkasin një hadithi, i cili zotëron një
zinxhir të vërtetë transmetimi”, ndërsa herë të tjera thotë: “Ndonëse tek ky
hadith gjenden disa zinxhirë transmetimi të vërtetë, gjthashtu gjenden dhe disa
zinxhirë të tjerë transmetimi të dobët”. “Vallë çfarë ka dashur të nënkuptojmë
Shejh Albani me këtë pohim?!”
“Sërish në një fragment tjetër, të veprës së tij me titull: “Silsiletu’l-Ehadithi’d-Daifa ue’l-Meudua”
(Zinxhiri i Transmetimit të Hadithëve të Dobët dhe të Shpikur),
dijetari shqiptar, Shejh Albani shprehet: “Muhammedi (p.q.m.t.) urdhëroi: “Dëgjoni këtu tani! Unë urdhërova mbylljen e të tëra
dyerve, brenda xhamisë sime, përveç derës së shtëpisë së Aliut (p.m.t.). Ndërsa
disa njerëz, në mesin tuaj, nisën të merren me thashetheme. Betohem në Allahun
(f.m.t.), se unë as nuk urdhërova mbylljen e këtyre dyerve dhe as qëndrimin e
hapur, të derës së shtëpisë së Ali Ibn Ebi Talibit (p.m.t.) sipas dëshirës
sime. Por mua m’u urdhërua, vetëm mbyllja e këtyre dyerve dhe unë iu binda
këtij urdhri!”
“Tani pas shënimit dhe përcjelljes së hadithit të lartpërmendur, dijetari
shqiptar Shejh Albani, shton duke thënë se zinxhiri i transmetimit të këtij
hadithi është i mirë dhe se muhaddithët e tij janë besnikë, të drejtë dhe të
ndershëm”. (12)
“Më tej Shejh Albani, vijon duke bërë të qartë, se përveç Ebu Belxhit, të
tërë muhaddithët e hadithit të sipërcituar, janë muhaddithë, hadithët e të
cilëve, janë shënuar dhe përcjellur, në veprën me titull: “Sahihu’l-Buhari” (Përmbledhja e Hadithëve të Vërtetë të
Imam Buhariut), e Imam Buhariut dhe në veprën me
titull: “Sahihu’l-Muslimi” (Përmbledhja e Hadithëve të Vërtetë të Imam
Muslimit), e Imam Muslimit. Lërmëni t’iu vë në dijeni të faktit se dhe
Ebu Belxhi, është një muhaddith i besnik dhe i drejtë, ndonëse gabohej
ndonjëherë, ashtu siç kemi përshkruar në programin tonë paraardhës”. (13)
“Megjithatë gjenden, një
mori muhaddithësh dhe dëshmitarësh të tjerë besnikë, të drejtë dhe të ndershëm,
prandaj nuk kemi arsye, që të kapemi pas, gjendjes shpirtërore të Ibn Belxhit”.
(13)
“Si rrjedhojë, si fillim
ne duhet të lëmë mënjanë, paragjykimin e kotë, ndaj Ibn Belxhit dhe duhet të
shikojmë më larg, duke pranuar kështu vërtetësinë e hadithit të mësipërm”. (14)
“Pikë së nëntëmbëdhjeti,
hadithi i cili ka të bëjë me mbylljen e dyerve, nuk është një lajm i vetëm, i
cili bart dyshime dhe pandehje, por ëhtë një hadith i vërtetë, kështu që
fuqizon dhe njëherë, se kjo cilësi fisnike, i përket vetëm Imam Aliut
(p.m.t.)”.
“Tani në këtë pikë të rëndësishme, të programit tonë, lejomëni t’iu bëj
të ditur se një tjetër argument se Shejh Albani, e ka pranuar vërtetësinë e
hadithit në fjalë, është dhe sqarimi i tij në parathënien e veprës së tij me
titull: “Silsiletu’l-Ehadithi’s-Sahiha”
(Zinxhiri i Transmetimit të Hadithëve të Vërtetë”, në të cilën
shprehet: “Në këtë vëllim kam radhitur hadithët e vërtetë, sipas rendit
alfabetik dhe këtu përfshihet dhe hadithi: “Muhammedi (p.q.m.t.), i mbyllte të tëra dyert e bashkëkohësve të tij,
brenda në xhamisë së tij, përveç derës së shtëpisë, së Ali Ibn Ebi Talibit
(p.m.t.)”. (15)
“Tani një besimtar musliman, rishtas mund të pyesë: “Vallë përse Shejh
Albani, i ka cilësuar këta hadithë si të vërtetë, kur këta të fundit janë
hadithë të dobët?!” “Ne përgjigjemi se ndonëse disa hadithë, në pamje të parë,
të krijojnë përshtypjen, se janë hadithë të dobët, po të njëjtit hadithë,
zotërojnë zinxhirë të vërtetë transmetimi, prandaj cilësohen si hadithë të
vërtetë. Me fjalë të tjera, lërmëni t’iu shpjegojmë se dijetari shqiptar, Shejh
Albani, e ka vlerësuar si të dobët, një hadith i cili ceket, në vëllimin e
dhjetë të veprës së tij, ndërsa të njëjtin hadith, i cili kalon në vëllimin e
gjashtë të së njëjtës vepër, e ka cilësuar si të vërtetë”.
“Për më tepër, vërtetuesi i veprës me titull: “Silsiletu’l-Ehadithi’d-Daife ue’l-Meudua” (Zinxhiri i Transmetimit të
Hadithëve të Dobët dhe të Shpikur”, së Shejh Albanit, dijetari tjetër
shqiptar, Shuajb Arnauti, e ka cilësuar si të dobët, hadithin e shënuar dhe
përcjellur nga Ibn Abbasi, i cili kalon, në veprën me titull: “Musnedu’l-Imami’l-Ahmedi Ibn Hanbeli”
(Zinxhiri i Transmetimit të Imam Ahmed Ibn Hanbelit), sepse në
zinxhirin e trasmetimit të këtij hadithi, gjendet Ebu Belxhi, të cilin Shejh
Albani, e ka cilësuar si një muhaddith besnik. Madje ky i fundit, në veprën e
tij me titull: “Silsiletu’l-Ehadithi’s-Sahiha”
(Zinxhiri i Transmetimit të Hadithëve të Vërtetë), pasi ka shënuar dhë
përcjellur hadithin e sipërcituar shton: “Zinxhiri i transmetimit të këtij
hadithi është vërtetë, për më tepër edhe
Hakim Nishaburiu, së bashku me Imam Dhehebiun, e kanë cilësuar këtë, si një
hadith të vërtetë”. (16)
“Tani në këtë pikë thelbësore, të programit tonë, lërmëni t’iu sqaroj se,
ne nuk duhet të ngatërrohemi nga titulli i veprës: “Silsiletu’l-Ehadithi’d-Daifa ue’l-Meudua” (Zinxhiri i Transmetimit të
Hadithëve të Dobët dhe të Shpikur), së Shejh Albanit, duke u nxituar në
paragjykimin se, tërësia e hadithëve të shënuar dhe të përcjellur këtu janë të
dobët dhe të shpikur, sepse një pjesë e mirë e këtyre hadithëve, zotërojnë
zinxhirë të vërtetë transmetimi”.
“Pikë së njëzeti, tani dua të shpalos, dy vlerësimet e
mia, në lidhje më këtë çështje. Vlerësimi im i parë ka të bëjë me faktin se
Shejh Albani, e ka perceptuar mirë, vërtetësinë e këtij hadithi. Duke u nisur
nga mendimi, i disa ekspertëve sunnitë, të fushës së hadithi (muhaddithëve), se
hadithi i mbylljes së dyerve, jo vetëm që nuk është një lajm i vetëm, ose një
hadith i dobët, por është një hadith i vërtetë, i shënuar dhe përcjellur, në
mënyrë të pashkëputur dhe si rrjedhojë dijetari shqiptar, Shejh Albani ka
theksuar: “Një muhaddith i drejtë, duhet ta vlerësojë me bindje, hadithin e
lartpërmendur, si një hadith i vërtetë”. “Ndërsa sipas mendimit të
disa ekspertëve të tjerë sunnitë, të fushës së hadithit, nëse një hadith,
shënohet dhe përcillet, nga pesë bashkëkohës të Muhammedit (p.q.m.t.), atëherë
ky hadith, cilësohet dhe vlerësohet, si një hadith i shënuar në mënyrë të
pashkëputur. Tani le të kalojmë në numërimin e bashkëkohësve të Muhammedit
(p.q.m.t.), të cilët e kanë shënuar dhe përcjellur hadithin e sipërcituar”.
“Në veprën e tij me titull: “Nadhmu’l-Mutenasiri
mine’l-Hadithi’l-Muteuatiri” (Rendi Ndihmës i Hadithëve të Pashkëputur),
dijetar Kettaniu pas shënimit dhe përcjelljes së hadithit: “Muhammedi (p.q.m.t.), i mbyllte të tëra dyert e bashkëkohësve të tij,
brenda në xhamisë së tij, përveç derës së shtëpisë, së Ali Ibn Ebi Talibit
(p.m.t.)”, nënvizon faktin se hadithi i lartpërmendur, është një hadith i vërtetë,
ndërsa për sa i përket hadithit: “Mbyllini të tëra dyert, përveç deriçkës së
Ebu Bekrit”, shton se ky ëhtë një hadith i shpikur, i cili jo vetëm që nuk
zotëron asnjë zinxhir transmetimi, por nuk ka asnjë gjasë, që të ketë ndodhur”.
(17)
“Më tej dijetar Kettaniu vijon: “Disa nga bashkëkohësit e Muhammedit
(p.q.m.t.), të cilët e kanë shënuar dhe përcjellur, hadithin e sipërcituar
janë: “Sa’d Ibn Ebi Uekkasi, Zejd
Ibn Erkami, Ibn Abbasi, Xhabir Ibn Semureja, Ibn Umeri, Ali Ibn Ebi Talibi
(p.m.t.), Xhabir Ibn Abdullah Ensariu, Enes Ibn Maliku dhe Burejde Eslemiu”.
(18)
“Ndërsa tani, duke marrë parasysh, normat dhe kriteret e përcaktuara, nga
muhaddith Ibn Hazmi, pohojmë me bindje të plotë se, numri i bashkëkohësve të
Muhammedit (p.q.m.t.), e ka tejkaluar numrin pesë, kështu që ky hadithi i
mësipërm, cilësohet si një hadith i vërtetë, i cili është
shënuar dhe përcjellur, në mënyrë të pashkëputur”.
“Duke u mbështetur në pohimin në fjalë, të dijetar Kettaniut, arrijmë në
përfundimin se jo vetëm muhaddithët e epokës së hershme islame, por dhe ata
bashkëkohorë, siç është dijetari shqiptar, Shejh Albani, e kanë cilësuar këtë
hadith, si një hadith të vërtetë. Madje ky i fundit ka vënë theksin, në
vërtetësinë e këtij hadithi kur shprehet: “Një
muhaddith i drejtë, duhet ta vlerësojë me bindje, hadithin e lartpërmendur, si
një hadith i vërtetë”.
“Tani dhe pas paraqitjes, së tërësisë së këtyre shpjegimeve, ende nuk mund
të kuptojmë se, si pseudodijetari uehhabist, me qasje emeuiste, Ibn Tejmijje,
nxënësi i tij, Shuajb Arnauti dhe ndjekësit e tyre, ende marrin guximin të
hedhin baltë, mbi hadithin e mësipërm, duke cituar se, është një hadith i
dobët, ose i shpikur?!”
“Ndërsa në veprën e tij me titull: “Fet’hul-Bari”
(Çlirimi i Qartë), dijetari i madh sunnit, Ibn Haxher Askalani, pas
shënimit dhe përcjelljes së hadithit: “Muhammedi (p.q.m.t.), i mbyllte të tëra dyert e bashkëkohësve të tij,
brenda në xhamisë së tij, përveç derës së shtëpisë, së Ali Ibn Ebi Talibit
(p.m.t.)”, kumton
se: “Unë shkova për të pyetur Ibn Umerin: “Vallë si ishte, Ali Ibn Ebi Talibi
(p.m.t.) dhe Uthman Ibn Affani, ndërsa Ibn Umeri ma ktheu: “Si fillim, mos më
pyet fare se, si ishte Ali Ibn Ebi Talibi (p.m.t.), sepse mjafton të shohësh
se, si e ka vlerësuar i dërguari i Allahut (l.m.t.), pozitën e tij dhe më pas
përmendi hadithin e mësipërm”.
“Më tej Ibn Haxher Askalani vijon: “Të tërë muhaddithët e këtij hadithi
janë besnikë, të drejtë dhe të ndershëm përveç Ala’së. Megjithatë muhaddith Ibn
Maini e ka cilësuar Ala’në si nëj muhaddith besnik dhe të drejtë. Për më tepër,
vlen për t’u përmendur fakti se, gjenden një mori, zinxhirësh të ndryshëm
transmetimi të vërtetë, të cilët fuqizojnë njëri-tjetrin, duke e ngritur
hadithin në shkallën e cilësimit si një hadith të vërtetë”. (19)
“Gjithashtu dhe dijetari tjetër sunnit, Ibn Umeri e ka perceptuar mirë,
vërtetësinë e hadithit të mbylljes së dyerve. Madje ky i fundit, i ka mbyllur
njëherë e përgjithmonë, të tëra shtigjet e hijes së dyshimit, duke i bërë të qartë
muslimanëve, se ata nuk duhet të pyesin, madje për gjendjen morale dhe
shpirtërore, të Imam Aliut (p.m.t.), sepse nuk është e nevojshme. Megjithatë
pseudodijetari uehhabist, me qasje emeuiste, Ibn Tejmijje, i nxitur dhe i
verbëruar, nga armiqësia dhe urrejtja e thellë për Imam Aliun (p.m.t.), ka
thënë se hadithi në fjalë, është një hadith i dobët dhe i shpikur”.
Prezahtuesi: “Ndërsa
tani le të kalojmë, në vlerësimin e dytë, Zotëri Sejjid Ajetulah Kemal Hajdari.
Vallë a nuk bie ndesh, hadithi i vërtetë, i cili bën fjalë për mbylljen e
dyerve, të bashkëkohësve të Muhammedit (p.q.m.t.), përveç derës së Imam Aliut
(p.m.t.) me hadithin e dobët, i cili ka të bëjë me mbylljen e dyerve, të
bashkëkohësve të Muhammedit (p.q.m.t.), përveç derës së Ebu Bekrit?!”
I ftuari: “Në të vërtetë nuk bie ndesh,
sepse në këndvështrimin shkencor, këta dy hadithë nuk kundërshtojnë
njëri-tjetrin. Ashtu siç kemi shpjeguar dhe në programet tona paraardhëse, ne
kemi parashtruar tre kushte, që një hadith të cilësohet si një hadith i vërtetë
dhe si rrjedhojë, të përdoret si një argument fetar”.
1.
“Hadithi duhet të zotërojë, një zinxhir të vërtetë
transmetimi”.
2. “Hadithi duhet të zotërojë, një përmbajtje të qartë”.
3. “Dijetarët muslimanë të të dyja shkollave, pra ata të Shkollës së Ehli Sunnetit dhe ata të Shkollës së Ehli Bejtit, duhet të jenë njëzëri, mbi hadithin në fjalë”.
“Tani le t’i rikthehemi çështjes sonë. Fatkeqësisht themi me gojën plot
se, dijetarët dhe muhaddithët sunnitë, nuk janë aspak njëzëri, me homologët e
tyre shiitë, për sa i përket hadithi të mbylljes së dyerve, të bashkëkohësve të
Muhammedit (p.q.m.t.), përveç derës së Ebu Bekrit. Nëse dijetarët dhe
muhaddithët sunnitë, vijojnë të aludojnë se hadithi i lartpërmendur, kalon në
veprën me titull: “Sahihu’l-Buhari”
(Përmbledhja e Hadithëve të Vërtetë të Imam Buhariut), e Imam Buhariut,
atëherë ne iu kundërpërgjigjemi duke thënë, se ne i hedhim poshtë dhe nuk i
pranojmë hadithët e shënuar në këtë vepër. Nëse ju si dijetarë dhe mhaddithë
sunnitë, ende vijoni këmbënguljen tuaj, duke pohuar se ju paraqitni hadithët në
veprën me titull: “Sahihu’l-Buhari”
(Përmbledhja e Hadithëve të Vërtetë të Imam Buhariut), e Imam Buhariut,
atëherë dhe ne si dijetarë dhe muhaddithë shiitë, vijojmë këmbënguljen tonë,
duke theksuar, se ne paraqisim hadithët, në veprën me titull: “Usulu’l-Kafi” (Metodologjia e Mjaftimit)”.
“Nëse ju, si bashkësi dijetarësh dhe muhaddithësh sunnitë, në njërën anë
shtoni se vepra jonë me titull: “Usulu’l-Kafi”
(Metodologjia e Mjaftimit), nuk përbën asnjë argument fetar për ju,
atëherë edhe ne në anën tjetër, si bashkësi dijetarësh dhe muhaddithësh shiitë,
nuk e pranojmë, si argument fetar, veprën tuaj me titull: “Sahihu’l-Buhari” (Përmbledhja e Hadithëve
të Vërtetë të Imam Buhariut), e Imam Buhariut. Ajo që duam të themi,
është se hadithi i sipërcituar, i cili bën fjalë, për mbylljen e dyerve, të
bashkëkohësve të Muhammedit (p.q.m.t.), përveç derës së Imam Aliut (p.m.t.)
është një hadith, mbi të cilin të dyja palët, pra si ajo sunnite dhe ajo
shiite, janë të njëzëri, pra është një hadith i vërtetë, ndërsa për sa i përket
hadithit, i cili ka të bëjë, me mbylljen e dyerve, të bashkëkohësve të
Muhammedit (p.q.m.t.), përveç derës së Ebu Bekrit, është një hadith i dobët,
ose i shpikur, sepse është i pranuar si i mirë, vetëm nga pala sunnite. Për më
tepër, lejomëni t’iu vë në dijeni të faktit se hadithi i vërtetë: “Muhammedi (p.q.m.t.), i mbyllte të tëra dyert e bashkëkohësve të tij,
brenda në xhamisë së tij, përveç derës së shtëpisë, së Ali Ibn Ebi Talibit
(p.m.t.)”, është shënuar dhe përcjellur nga të paktën, nëntë bashkëkohës të
Muhammedit (p.qm.t.), të cilët janë: “Sa’d
Ibn Ebi Uekkasi, Zejd Ibn Erkami, Ibn Abbasi, Xhabir Ibn Semureja, Ibn Umeri,
Ali Ibn Ebi Talibi (p.m.t.), Xhabir Ibn Abdullah Ensariu, Enes Ibn Maliku dhe
Burejde Eslemiu”.
“Gjithashtu, Ibn Haxher Askalani, na ka rikujtuar se, në veprën e tij me
titull: “Musnedu’l-Bedhdhari”
(Zinxhiri i Trasmetimit të Imam Bedhdharit), Imam Bedhdhari ka
nënvizuar fakin se, qytetarët irakianë të Kufes, kanë shënuar dhe përcjellur,
në mënyrë të pashkëputur dhe me një zinxhir të vërtetë tansmetimi, hadithin i
cili nxjerr në pah, se ky virtyt fisnik, i përket Imam Aliut (p.m.t.), ndërsa
qytetarët arabë të Medinës, si kundërpeshë, kanë shënuar dhe përcjellur,
hadithin e trilluar, pa asnjë zinxhir transmetimi, i cili pretendon se virtyti
në fjalë, i përket Ebu Bekrit”. (20)
“Në këtë pikë jetike të programit tonë, me të drejtë shtrojmë pyetjet:
“Vallë përse Imam Buhariu, në njërën anë, nuk ka ngurruar, në shënimin dhe
përcjelljen e hadithit, i cili ka të bëjë me Ebu Bekrin, ndërsa në anën tjetër,
ka përjashtuar, shënimin dhe përcjelljen e hadithit, i cili bën fjalë për Imam
Aliun (p.m.t.)?!” “Vallë çfarë lloj mosmarrëveshje, mund të ketë Imam Buhariu,
me Imam Aliun (p.m.t.), në veçanti dhe më anëtarët e bekuar, të Ehli Bejtit
(p.m.t.) në përgjithësi?!”
“Tani lërmëni t’iu bëj të ditur, se para së gjithash, duhet të
ritheksojmë faktin, se shumica e dijetarëve dhe ekspertëve të fushës së
hadithit (muhaddithët), përfshirë këtu dhe dijetarin bashkëkohor shqiptar,
Shejh Albanin, e kanë vlerësuar hadithin e mësipërm, si një hadith të vërtetë,
i cili është shënuar dhe përcjellur, në mënyrë të pashkëputur. Tani
dashje pa dashje, jemi të detyruar t’i rikthehemi përsëri përkufizimit, të
dijetarit tjetër sunnit, Ibn Hibbanit i cili thotë: “Ky hadith është si vijon: “Ibn Abbasi na rrëfen se, Muhammedi (p.q.m.t.)
pasi urdhëroi: “Mbyllini të tëra dyert, përveç deriçkës së Ebu Bekrit”, shtoi:
“Ebu Hatimi nënvizoi se, me kjo thënie e Muhammedit (p.q.m.t.), ishte një
shenjë, që udhëheqja islame, do të kalonte në duart e Ebu Bekrit, pas
shtegtimit të Muhammedit (p.q.m.t.) nga kjo botë. Duke u nisur nga ky fakt,
arrijmë në përfundimin se Muhammedi (p.q.m.t.), kishte lënë të nënkuptohej, se
do të ishte pikërisht Ebu Bekri, ai i cili do të meritonte më shumë se të tërë,
udhëheqjen islame pas tij dhe se askush tjetër, nuk kishte të drejtë mbi këtë
udhëheqje islame”. (21)
“Megjithatë tani në këtë pikë kyçe, të programit tonë, e ndiejmë të
domosdoshme të sqarojmë, se hadithi në fjalë, ka të bëjë plotësisht, me
virtytin fisnik, i cili i përket ekskluzivisht Imam Aliut (p.m.t.), pra si
rrjedhojë, të tëra cilësitë dhe virtytet fisnike, si dhe vlerat e larta, të
mësipërme, i përkasin vetëm Imam Aliut (p.m.t.)”.
Prezantuesi: “Lëmëni të
shtoj, se dhe hadithi tjetër, i vërtetë i Muhammedit (p.q.m.t.), e vërteton
hadithin e lartpërmendur. Në këtë hadith thuhet: “O Ali! Mua nuk më ka hije, që të ndahem nga kjo botë, pa të parë
ty, si prijësin tim”.
I ftuari: “Po shumë e saktë! Nëse do të shtonim këtu dhe argumentët e tjerë, të
padiskutueshëm fetarë, atëherë do të arrijmë në përfundimin se, e vërteta
lakuriqe, gjithsesi do të dilte në dritë edhe në qoftë se Muhammedi (p.q.m.t.),
nuk do ta kishte bërë të ditur, vetëm versionin e vërtetë të Hadithit
Thekalejn, si dhe ngjarjen madhështore të Gadiru’l-Humit. Megjithatë i dërguari
i fundit i Allahut (f.m.t.), duke na shpalosur edhe hadithin: “Muhammedi (p.q.m.t.), i mbyllte të tëra dyert e bashkëkohësve të tij, brenda
në xhamisë së tij, përveç derës së shtëpisë, së Ali Ibn Ebi Talibit (p.m.t.)”, na ka bërë
të qartë, njëherë e përgjithmonë, se e drejta ekskluzive, e udhëheqjes e
bashkësisë muslimane, i përket vetëm Imam Aliut (p.m.t.)”.
Prezantuesi: “Ndërsa tani kemi në linjë, vëllain tonë
Muhammedin, nga Jemeni, i cili ka një pyetje, lidhur me Hadithin Thekalejn.
Urdhëroni!”
Muhammedi: “Es-selamu alejkum. Unë jam një musliman
sunnit, i cili jetoj në trojet jemenase. Unë dua të shpalos një mendimin tim,
duke thënë se në këndvështrimin e jurisprudencës islame, na shfaqet përpara
syve, domosdoshmëria e lidhjes fort, Dy Porosive të Paçmuara, përkatësisht pas
Librit të Allahut, Kur’anit Famëlartë dhe Farefisit të Pastër, të Muhammedit
(p.q.m.t.), pra Ehli Bejtit të tij të nderuar (p.m.t.)”.
I ftuari: “Alejkum selam! Para së gjithash, lejomëni që t’iu
sqarojmë se, për ne këndvështrimi se ne na mjafton, vetëm lidhja fort pas
Librit të Allahut, Kur’anit Fisnik, duke hedhur pas krahëve dhe duke lënë
mënjanë, Farefisin e Pastër të Muhammedit (p.q.m.t.), është plotësisht i
papranueshëm. Gjithashtu ne kundërshtojmë fuqishëm dhe botëkuptimin tjetër, se
për ne është i mjaftueshëm, vetëm lidhja fort pas Farefisit të Pastër, të
Muhammedit (p.q.m.t.), duke përjashtuar Librin e Allahut, Kur’anin Fisnik.
Arseyja e mohimit tonë është mëse e qartë, ne si bashkësi dijetarësh shiitë,
kemi një besim të palëkundur, në faktin se ajetët kuranorë, kanë mbetur dhe
janë të pandërruar dhe të pandryshuar, deri në ditët tona, pikërisht ashtu siç
kanë zbritur në zemrën e kulluar të Muhammedit (p.q.m.t.). Si përfundim, dua
t’u bëj thirrje këtyre pseudodijetarëve uhehhabistë, me qasje emeuiste, të
cilët pasi nuk kanë gjetur, qoftë dhe një gabim të vetëm, në lidhje me besimin
tonë, të shkollës dhe mendimit shiit, që të mos bërtasin dhe ulërasin tërë
ditën e natën, nëpër stacionët televizivë, por t’u përgjigjen pyetjeve tona, të
cilat ua kemi parashtruar gjatë këtyre njëzetekatër programeve tona, të
zhvilluara deri më tani. E përsëris për të fundit herë, se ne si bashkësi
besimtarësh dhe dijetrësh shiitë, nuk besojmë në ndërrimin dhe ndryshimin e
Kur’anit Famëlartë, por besojmë, në ruajtjen e Librit të Allahut dhe të
Farefisit të Pastër, të Muhammedit (p.q.m.t.). Ndërsa tani dua t’i jap fund,
programit të kësaj mbrëmjeje të këndshme, duke përshëndetur besimtarët
muslimanë, në mbarë rruzullin tokësor dhe ata tw cilwt kanë vizituar, tyrben e
Imam Husejnit (p.m.t.), nw qyteti e shwnjtw irakian tw Kerbelasw”.
Prezantuesi: “Ju
falenderojmë thellësisht nga zemra ne, së bashku me ndjekësit tanë të nderuar,
Zotëri Sejjid Ajetullah Kemal Hajdari. Allahu (l.m.t.) qoftë i kënaqur nga ju.
Lusim Allahun e Madhëruar që të na bëjë nga robërit e tij të mirë. Lusim Allahun (f.m.t.), që
t’iu ketë gjithmonë nën mbikqyrjen dhe përkujdesjen e tij. Në dashtë Allahu
(k.m.t.), do të shihemi përsëri bashkë, në programin tonë pasardhës me titull: “Utruhetu’l-Mehdeuijje” (Çështja e Ardhjes
së Imam Mehdiut)”. Es-Selamu Alejkum ue Rahmetullahi ue Berekatuhu”.
Burimet e Referuara Për Këtë Artikull:
1.
Kuptimi i Kësaj Lutjeje
Është: “Es-Selamu Alejke Ja Eba
Abdillah Ue Ala’l-Eruahileti Helet Bi’l-Finaike. Alejke Minni’s-Selamullahi
Ebeden Ma Bakitu Ue Bakijetu’l-Lejli Ue’n-Nehari. Es-Selamu Ala’l-Husejni
Ue Ala Ali Ibni’l-Husejni Ue Ala Euladi’l-Husejni Ue Ala Ashabi’l-Husejni”.
“Paqja Qoftë Mbi Ty, O i Ati i Robit të Allahut. Paqja Qoftë Mbi Ty, Si
Dhe Mbi Të Tërë Shpirtrat, Të Cilët Janë
të Strehuar Tek Ti (Ata Shpirtra, të Cilët Janë të Flijuar Për Ty Dhe Për Të
Afërmit e Tu). Paqja e Allahut (f.m.t.), Qoftë Mbi Ju Gjithmonë, Nga Unë Për Sa
kohë Që Unë Jetoj Dhe Për Sa Kohë, Që Dhe Nata Dhe Dita, Do Të Vijojë Të Jetë.
Paqja Qoftë Mbi Husejnin, Mbi Ali Ibn Husejnin, Mbi Të Bijtë e Husejnit, Si Dhe
Mbi Bashkëkohësit dhe Miqtë e Husejnit”
2. Nuruddin Ali Ibn Ebi Bekri Hejthemiu, “Mexhmeu’z-Zeuaidi ue Menbeu’z-Zeuaidi (Përmbledhja e Shtimeve Dhe Lajmërimi i Shpëtimeve), vëll. 9, fq. 103, Hadithi Nr: 15159, Analiza dhe Vërtetimi Nga Abdulkadir Ahmed Ata.
3. Nuruddin Ali Ibn Ebi Bekri Hejthemiu, “Mexhmeu’z-Zeuaidi ue Menbeu’z-Zeuaidi (Përmbledhja e Shtimeve Dhe Lajmërimi i Shpëtimeve), vëll. 9, fq. 103, Hadithi Nr: 15159, Analiza dhe Vërtetimi Nga Abdulkadir Ahmed Ata.
4. Ibn Tejmijje, “Minhaxhus’s-Sunneti’n-Nebeuijjeti” (Metodologjia e Sunnetit Profetik), vëll. 3, fq. 223, Analiza, Vërtetimi Nga Muhammed Rashid Salimi.
5. Ibn Tejmijje, “Minhaxhus’s-Sunneti’n-Nebeuijjeti” (Metodologjia e Sunnetit Profetik), vëll. 3, fq. 223, Analiza, Vërtetimi Nga Muhammed Rashid Salimi.
6. Imam Tirmidhiu, “Xhamiu’l-Kebiri” (Përmbedhja e Madhe), “Sunenu’t-Tirmidhi” (Sunetët e Imam Tirmidhiut), vëll. 6, fq. 301, Analiza dhe Vërtetimi nga Dijetari Shqiptar, Shuajb Arnauti.
7. Imam Buhariu, “Xhamiu’s-Sahiha” (Përmbledhja e Madhe e Hadithëve të Vërtetë), vëll. 3, fq. 7, Shtëpia Botuese: “Libraria e të Parëve”.
8. Imam Buhariu, “Xhamiu’s-Sahiha” (Përmbledhja e Madhe e Hadithëve të Vërtetë), vëll. 3, fq. 7, Hadithi Nr: 3654, Shtëpia Botuese: “Libraria e të Parëve”.
9. Bedruddin Mahmud Ibn Ahmed Ajniu, “Umdetu’l-Kari’sh-Sherhi’s-Sahihi’l-Buhari” (Mbështetja e Lexuesit, në Shpjegimin e Përmbledhjes, së Hadithëve të Vërtetë të Imam Buhariut), vëll. 16, fq. 245.
10. Ibn Hibbani, “Sahihu’l-Ibni’l-Hibbani” (Përmbledhja e Hadithëve të Vërtetë të Ibn Hibbanit), vëll. 15, fq. 276.
11. Dijetari Shqiptar, Shejh Muhammed Nasiruddin Albani, “Silsiletu’l-Ehadithi’d-Daifa ue’l-Meudua” (Zinxhiri i Transmetimit të Hadithëve të Dobët dhe të Shpikur), vëll. 10, fq. 622, Pjesa e Dytë, Hadithi Nr: 4953.
12. Me Termin “Hadih i Mirë”, Nënkuptojmë “Hadith i Vërtetë”, Kështu Që Ndonëse Rrallë Në Veprën e tij Me Titull: “Xhamiu’t-Tirmidhi” (Përmbledhja e Hadithëve të Vërtetë të Imam Tirmidhiut), Imam Tirmidhiu, e Përdor Këtë Term, Për të Theksuar se Ky Është Një Hadith i Vërtetë, i Cili Zotëron Një Zinxhir të Vërtetë Transmetimi. Gjithashtu Dhe Imam Ahmed Ibn Hanbeli, Mësuesi i Imam Buhariut, Imam Ali Ibn Medini, Si Dhe Muhaddithi i Njohur, Ibn Salahu, e Përdorin Termin “Hadith i Mirë”, Në Vend të Termit “Hadith i Vërtetë”.
13. Në Shkencën e Hadithit, Termat “Dëshmitar” Dhe “Ndjekës” Kanë Kuptime të Ngjashme me Njëri-Tjetrin. Si Rrjedhojë, Ndodh që Ndonjëherë Vetëm një Muhaddith i Vetëm, Transmeton të Tërë Hadithin, Pra Transmetimi i Plotë, Kryhet Vetëm Nga Një Njeri. Ky Hadith, i Transmetuar Nga Një Muhaddith i Vetëm, Duhet të Analizohet në Përmbledhjet e Hadithëve. Kjo Analizë në Metodologjinë e Hadithit, Quhet Reputacion. Kur Kësaj Analize, i Shtohet dhe Një Analizë Tjetër, Nga Një Muhaddith Tjetër, Atëherë Themi se Analiza, e Ka Përmbushur Qëllimin e Saj.
14. Dijetari Shqiptar, Shejh Muhammed Nasiruddin Albani, “Silsiletu’l-Ehadithi’d-Daifa ue’l-Meudua” (Zinxhiri i Transmetimit të Hadithëve të Dobët dhe të Shpikur), vëll. 6, fq. 482, Pjesa e Dytë, Hadithi Nr: 4953.
15. Dijetari Shqiptar, Shejh Muhammed Nasiruddin Albani, “Silsiletu’l-Ehadithi’d-Daifa ue’l-Meudua” (Zinxhiri i Transmetimit të Hadithëve të Dobët dhe të Shpikur), vëll. 6, fq. 637, 638, Pjesa e Dytë, Hadithi Nr: 4953.
16. Dijetari Shqiptar, Shejh Muhammed Nasiruddin Albani, “Silsiletu’l-Ehadithi’s-Sahiha” (Zinxhiri i Transmetimit të Hadithëve të Vërtetë”, vëll. 4, fq. 241.
17. Ebu Abdullah Muhammed Ibn Xhafer Ibn Idris Ibn Muhammed Fasi Malikiu, “Nadhmu’l-Mutenasiri mine’l-Hadithi’l-Muteuatiri” (Rendi Ndihmës i Hadithëve të Pashkëputur), fq. 122, Shtëpia Botuese: “Veprat Shkencore”, Bejrut, Liban.
18. Ebu Abdullah Muhammed Ibn Xhafer Ibn Idris Ibn Muhammed Fasi Malikiu, “Nadhmu’l-Mutenasiri mine’l-Hadithi’l-Muteuatiri” (Rendi Ndihmës i Hadithëve të Pashkëputur), fq. 122, Shtëpia Botuese: “Veprat Shkencore”, Bejrut, Liban.
19. Ibn Haxher Askalani, “Fet’hu’l-Bari’sh-Sherhi’s-Sahihi’l-Buhari” (Çlirimi i Qartë në Shpjegimin, e Përmbledhjes së Hadithëve të Vërtetë, të Imam Buhariut), vëll. 7, fq. 20.
20. Ibn Haxher Askalani, “Fet’hu’l-Bari’sh-Sherhi’s-Sahihi’l-Buhari” (Çlirimi i Qartë në Shpjegimin, e Përmbledhjes së Hadithëve të Vërtetë, të Imam Buhariut), vëll. 7, fq. 20.
21. Ibn Hibbani, “Sahihu’l-Ibni’l-Hibbani” (Përmbledhja e Hadithëve të Vërtetë të Ibn Hibbanit), vëll. 15, fq. 276.
Sqarime të Nevojshme:
(f.m.t.) - falenderimi mbi të
(k.m.t.) - krenaria mbi të
(l.m.t.) - lartësimi mbi të
(m.m.t.) - mëshira mbi të
(p.m.t.) - paqja mbi të
(p.q.m.t.) - paqja qoftë mbi të
Burimi : Medya Şafak