Islami në rritje në Meksikë

  • None
Publikuar në Jan. 29, 2016, 1 a.m.

Në një fluturim me aeroplan duke u kthyer në shtëpi në Meksikë, unë me maturi hapa një kopje të vjetër të revistës Newsweek në gjuhëne spanishte, që e kisha gjetur në shtëpinë e tezes në Chihuahua. Fotografia e një gruaje muslimane me shami ishte ballinën e revistes dhe shkrimi me titull:

Bota Myslimane në Meksikë:  Islami është feja që rritet më me së shumti besimtarë në Botë dhe Vendi ynë i bashkohet kësaj tendence. Unë nuk isha e  sigurt se çfarë duhet të pres.

Unë kam qenë i befasuar për fat të mirë nga një artikull i cili shpjegoi Islamin mjaft mirë dhe jam edhe më i lumtur që mësova në lidhje me rritjen e numrit të muslimanëve në Meksikë. Sipas Institutit Kombëtar të Statistikave dhe Gjeografisë së Meksikës, në viti 2010, ka pasur 3.760 muslimanët në Meksikë, shumica e tyre jetojnë në Mexico City. Megjithatë, këto vlerësime ndryshojnë gjerësisht. Për shembull, Pew Forum mbi Religjionin dhe Jetën Publike me qendër në Uashington  ka vlerësuara se kishte rreth 111,000 muslimanë  meksikanë në vitin 2010 dhe parashikon një popullsi prej 126.000 muslimanëve meksikan deri në vitin 2030.      

Edhe pse ata janë një pakicë shumë e vogël, kjo shifër është në rritje dhe Islami është duke krijuar një prani në atë që është një vend i fuqishëm katolik. Kjo është në përputhje me prirjen globale: Globalisht, Islami është feja me rritjen më të shpejtë në rritje të projektuar 73% në numrin e muslimanëve në mbarë botën nga viti 2010 deri në vitin 2050. 

Përveç statistikave rreth myslimanëve në pjesë të ndryshme të globit, artikulli i Newsweek-it në spanisht i  përshkruan parimet themelore të Islamit dhe e definon Islamin si bindje e qenieve njerëzore ndaj vullnetit të Zotit.    Shkrimi, gjithashtu përfshin një tregim të shkurtër historik të lindjes së Islamit, Pejgamberit Muhammed dhe Kur’anit. Autori, Rodrigo Perez Rembao, sqaron se Islami nuk është i kufizuar në aspektet fetare dhe shpirtërore të një personi, por përfshin sferat politike dhe sociale, si dhe, përveç se është një fe, ajo është gjithashtu një sistem legjislativ, një kod nderi dhe një mënyrë e jetës.

Perez Rembao trajton dhunën e vazhdueshme në vendet me shumicë myslimane, si dhe aktet e terrorizmit të kryera në emër të Islamit, duke pohuar se këto kontribuojnë në rritjen shqetësuese të islamofobisë. Duke cituar Janine Rodiles, një shkrimtar meksikan mysliman dhe psikolog, Perez Rembao shpjegon se duke u përpjekur për të dhënë një kuptim e Islamit nga këto akte të dhunës dhe terrorit si me thënë  se Inkuzacioni është Krishterimi, por askush nuk mund të thotë se [inkuizicionit] përfaqëson mësimet e Jezu Krishtit ... por pikërisht e kundërta.

Artikulli fletë për diçka më të ndritshme dhe interesante: për profilet e tetë myslimanëve meksikane që përshkruhen  shkurtimisht se si e përqafuan  Islamin, ndikimin që ka pasur në jetën e tyre dhe se si ata i shohin  Lëvizjet Fundamentaliste të tilla si ISIS-i.

Kam lënë Meksikën 18 vjet më parë dhe, ndërsa unë intensivisht e dua vendin tim dhe popullin e saj të mrekullueshëm, kjo ishte hera e parë që ndjeva një lidhje të fortë shpirtërore me bashkatdhetarët e mi. Unë thellësisht jam i lidhen me historitë e tyre të jetës dhe udhëtimet. Unë kam qenë gjithashtu i kënaqur për të mësuar se këta muslimanët meksikane janë njerëz me arsim të lartë, jetëa e të cilëve u bë më mirë për shkak të Islamit. Të kuptuarit e tyre të Islamit duket se ka ndikim të thellë, të madh. 

 

Këtu në vazhdim janë disa prej njerëzve të shquar :

 

Lorena Ochoa: 30-vjeçare,  avokate, e cila aktualisht është duke studiuar Gjuhën dhe Letërsinë Spanjolle. Ajo ishte 16 vjeçare kur ndodhi 11 shtatori.  Para se të pranojë pretendimet e mediave se myslimanët në përgjithësi ishin përgjegjës për sulmet, ajo vendosi për të hulumtuar fenë Islame. Hulumtimi i Lorenes ja rriti interesimin e saj për fenë Islam dhe, vite më vonë, kur ajo mori pjesë në një konferencë mbi kulturën egjiptiane, ajo kishte mundësinë për të takuar folësit. Deri në këtë pikë, ajo nuk e kishte konsideruar se do të bëhet muslimane. Megjithatë, sa më shumë që ajo mësonte, aq më shumë ajo e kuptoi se në Islam ajo gjeti përgjigjet e pyetjeve që i kishin mbetur pa përgjigje gjatë tërë jetës së saj. Edhe pse Lorena kishte humbur disa miq që kur ajo e pranoi Islamin, ajo e konsideron se përqafimi i fesë Islame e ka bërë atë më të përulur dhe më humane. Ajo kishte jetuar për çastin, momentin, kurrë nuk ka menduar për Zotin dhe tani, që nga momenti kur ajo zgjohet dhe deri sa ajo shkon për të fjetur, shumica e mendimeve të saj janë të drejtuara ndaj Allahut.

Aaron Perez: Ai u bë musliman gjashtë vjet më parë pas disa bisedave me rreth Islamit, Kultures arabe dhe spiritualitetit me miqtë libanezë. Aaron Perez është me prejardhje nga Mexico City dhe është 24 vjeçar. Ai është   inxhinier civil që punon në një korporatë  private. Ai është i përfshirë edhe në projekte të ndryshme për të përhapur Islamin. Në vitin 2012, ai themeloi një organizatë të quajtur Rinia Muslimane e Meksikës (Juventud Musulmana de Mexico), me qëllim për të krijuar hapësira të shëndetshme për të mësuarit të rinjtë. Ai është gjithashtu një anëtar i Shoqatës Selam Meksikë,  një shoqatë që ofron informacion në lidhje me Islamin për të gjithë të interesuarit. Nëna e tij fillimisht ishte mërzitur për vendimin e tij, por me kalimin e kohës, ajo e pranoi atë, sepse ajo e kuptoi se ky ndryshim kishte prodhuar rezultate të favorshme për Aaronin. Qëllimet e tij janë të zhvillojë biznesin e tij dhe për të vizituar Mekën dhe qytete të tjera në Lindjen e Mesme. 

 

Ximena Hernandez: Shteti Islamik është rezultat i një keqinterpretimi të xhihadit, që për muslimanët do të thotë përpjekje për të ndjekur rrugën e drejtë të Allahut. Kjo do të thotë përpjekje për të mbrojtur bindjet tuaja dhe të sillen në mënyrë korrekte, por ata që e kanë keqinterpretuar Kur'anit bien në një rreth të mungesës së informacionit, mosinteresimin në studime Kur'anore dhe një shtrembërim të plotë të sjelljes së tyre. Shumë të rinj që bashkohen me ISIS-in e bëjnë këtë nga padija. Ximena është student i drejtësisë 29-vjeçar i cili kishte qenë në kërkim për më shumë se një dekadë për një komunitet shpirtëror që rezononte me të. Edhe pse familja e saj është katolike, ajo ndjeu dëshirë për të mësuar në lidhje me Islamin. Ajo u takua me Ahmadullah Abdul Shokur, mysliman nga Afganistani i cili gradualisht ia shpjegoi Islamin asaj. Vite më vonë, Ximena Hernandezra ra  Shehadet, e tha Fjalën e Dëshmisë dhe më vonë gjatë një udhëtimi në Indi, ku edhe ajo u takua me burrin me të cilin u martua. Sot, Ximena Hernandez  ndihet e plotësuar, rinovohet shpirtërisht dhe ndjehet shumë krenare që është në gjendje të thonë Unë jam muslimane.

 

Angel Molina: Shteti Islamik është një produkt i politikave ndërhyrëse në rajon dhe përhapja e rrugës më të varfër për të kuptuar Islamin, i mbështetur nga monarkitë e Gadishullit Arabik ... Angel Molina është me origjinë nga Argjentina. Ai u transferua në Mexico City për të studiuar për master dhe kishte planifikuar  për të qëndruar në Meksikë për vetëm dy vjet. Megjithatë, ai ra në dashuri me Meksikën dhe mënyrën e jetesës së saj dhe vendosi të qëndrojë. Për disa vite, Angel Molina është përqendruar kryesisht në studimin e feve të ndryshme, veçanërisht në filozofinë e secilës fe.   Ai thekson se një nga aspektet që tërhoqi atë në fenë Islame është theksi i tij mbi të menduarit dhe madje të menduarit kritik, duhet njohur Islamin për ta pranuar. Nuk pranohen parimet e besimit verbërisht, por pranohet vetëm pas analizave të thella që rezulton në bindje racionale. Angel Molena tani është 38 vjeç dhe është një shkencëtar politik i cili gjithashtu po mëson arabishten. Ai është duke studiuar shkallën tjetër për master Filozofia e Etikës në një universitet të Iranit.

 

Shënim: Ky artikull është shkruar nga Rodrigo Pérez Rembrao, 26 qershor 2015, me titull El Mundo Musulman en México për Newsweek në gjuhën spanishte f. 16-24.