Mësimet e Hadithit Thekalejn nga Sejjid Ajetullah Kemal Hajdari. Mësimi i Trembëdhjetë.
“Vijojmë sqarimin e
shumë çështjeve të lëna pezull dhe shpjegimin e duhur për shpifjet, që janë
bërë gjatë historisë kundër besimtarëve muslimanëve shiitë”.
Prezantuesi: “Me emrin e
Allahut, Gjithëmëshirshmit Mëshirëplotit. Shpëtimi dhe paqja qofshin mbi të dërguarin
besnik të Allahut (xh.sh.) mbi Muhammed Mustafain (s.a.u.s.) mbi familjen e tij
të pastër dhe mbi bashkëkohësit e tijtë zgjedhur e të nderuar.Paqja, mëshira
dhe begatia e Allahut (xh.xh.) qofshin mbi ndjekësit tanë të nderuar”.
Prezantuesi: “Ju përshëndesim me përshëndetjen
më të bukur: “Es-selamu alejkum ue rahmetullahi ue berekatuhu”. Ja ku jemi sërish
me ju, në programin tonëtëtrembëdhjetë,me titullin e ri “Argumentimi dhe Zinxhiri i Transmetimit të Hadithit Thekalejn”.Si fillim
lërmëni t’iu bëj të ditur se, këtë program do t’ia kushtojmë pjesërisht
çështjes, së ardhjes së Imam Mehdiut (a.s.), të birit të bekuar dhe të dëlirë
të Muhammedit (s.a.u.s.). Duke u mbështetur në hadithët e vërtetë, pohojmë me
bindje të plotë se Imam Mehdiu (a.s.), do
të mbushë botën me drejtësi dhe udhëzim, pasi kjo e fundit do të jetë e mbytur
dhe e zhytur, në llumin e egërsisë, despotizmit, dhunës, shtypjes dhe tiranisë.
Zotëri i nderuar, në programin tonë paraardhës, sqaruat në mënyrë të
hollësishme, orvatjen e dijetarit shqiptar Shejh Albanit, i cili duke shkelur
rregullin e vendosur, nga ekspertët e fushës së hadithit (muhaddithët), u orvat
që ta paraqiste si një dëshmitar besnik dhe një transmetues pa probleme Ismail
Ibn Ebi Uejsin, në mënyrë që cilësonte si të vërtetë, versionin e rremë, të
Hadithit Thekalejn: “Libri i Allahut dhe
Sunneti im”. Tani duam t’iu shtrojmë pyetjen: “Vallë përse Shejh Albani, ka
këmbëngulur kaq shumë, në cilësimin si të vërtetë, të versionit të rremë, të
Hadithit Thekalejn: “Libri i Allahut dhe Sunneti im”, të transmetuar pikërisht
nga Ismail Ibn Ebi Uejsi dhe nuk ka këmbëngulur kaq shumë, në versionet e
tjera?!” E përshëndesim dhe ne nga ana e ndjekëve tanë të nderuar,
Zotëri Kemal Hajdarit, të cilit i urojmë shëndet të plotë. Mirë se erdhët në
programin tonë Zotëri Sejjid Kemal Hajdari”.
I ftuari: “Para së gjithash, dua t’iu them: “Mirë se ju
gjeta. Kërkoj mbrojtje nga Allahu (a.u.xh.) prej shejtanit të mallkuar dhe e
nis me ndihmën e Allahut
Gjithëmëshirshmit Mëshirëplotit. Shpëtimi dhe paqja qofshin mbi robin e
zgjedhur të Allahut (xh.sh.), Muhammed Mustafain (s.a.u.s.) si dhe mbi familjen
e tij të pastër. Si fillim lërmëni t’iu rikujtoj se kemi sqaruar se
pseudodijetarët, analistët, akademikët, oratorët, hatibët, hulumtuesit, imamët,
muftitë, thirrësit, moderatorët, me një fjalë “aktorët e mirëfilltë” e tjerë,
të cilët mbushin ekranët e stacionëve televizivë, mbledhjet e dijes dhe
shkencës dhe në burimet e veprave të tyre, janë orvatur që të cilësojnë të
vërtetë, versionin e rremë të Hadithit Thekalejn:“Libri i Allahut dhe Sunneti im”.
“Si fillim dua të sqaroj një të vërtetë. Unë jam i besimit se dhe
besimtarët sunnitë, të cilët janëduke na ndjekur me vëmendje, në fund të
programeve tona, do ta pranojnë të vërtetën. Arsyeja kryesore, e cila na dha
shtysë të hetonim, shpjegonim dhe trajtonim këtë çështje dhe shpalosjen e së
vërtetës është se ndjekësit e sunnetit, fatkeqësisht besojnë në faktin se
Muhammedi (s.a.u.s.), i ka transmetuar këta hadithë të pabazuar dhe të paqënë,
mbi versionin e rremë të Hadithit Thekalejn: “Libri i Allahut dhe Sunneti im”.Në
njërën anë, të tërë dijetarët shiitë, janë të njëzëri mbi faktin se, brenda
temit të“Ehli Bejtit” përfshihen Imam Aliu (a.s.), bashkëshortja e tij
e nderuar dhe e bija e Muhammedit (s.a.u.s.) Fatime Zehraja (a.s.) dhe dy djemtë
e tij të bekuar dhe fisnikë, Imam Hasani (a.s.) dhe Imam Husejni (a.s.)”.
“Ndërsa në anën tjetër dijetarët uehhabistë, me qasje emeuiste, kanëkëndvështrime
dhe mendime të ndryshme, mbi këto çështje. Këta dijetarë uehhabistë, me qasje
emeuiste, nuk kanë turp aspak të fajësojnë familjarët e Muhammedit (s.a.u.s.),
përkatësisht Abbas Ibn Abdulmuttalibin dhe djalin e xhaxhait të tij, vëllain e madh
të Imam Aliut (a.s.)Akil Ibn Ebi Talibin. Këta pseudodijetarëuehhabistë, madje
nuk kanëturp aspakkur dyshuan, mbi nderin e bashkëshorteve të dëlira dhe të
nderuara të Muhammedit (s.a.u.s.), pra nënave të besimtarëve muslimanë. Këta
dijetarë uehhabistë, ndajnë mendimin se të tërë këta familjarë dhe të afërm të
Muhammedit (s.a.u.s.), nuk përfshihen brenda termit “Ehli Bejti im”. Ndërsa
të tërë dijetarët shiitë, janë të njëzëri mbi faktin se, familjarët e
Muhammedit (s.a.u..s.), janë njerëz të bekuar, të dëlirë dhe të nderuar dhe si
rrjedhojë besimtarët shiitë, duhet të lidhen fort pas tyre. Ndërsa tani unë dua
të shtroj pyetjen: “Vallë si ka mundësi, që këta dijetarë uehhabistë orvaten
pambarimisht, në mospranimin dhe nxjerrjen jashtë termit “Ehli Bejti im”, të
familjarëve dhe të afërmve të Muhammedit (s.a.u.s.)?!” Në këtë pikë të
programit tonë, me synimin e sqarimit të vërtetës, dua që të citoj përpara të tërë
muslimanëve të rruzullit toksor se, besimtarët shiitë dhe dijetarët e Shkollës
së Ehli Bejtit, i besojnë të njëjtave shtylla të besimit së fesë islame dhe i
zbatojnë me përkushtim të thellë, ligjet dhe urdhrat e Muhammedit (s.a.u.s.)”.
“Tani i nderuar prezanutes, tani do t’i jap përgjigje pyetjes suaj. “Vallë përse Shejh Albani, së bashku me disa
dijetarë të tjerë, ka këmbëngulur kaq shumë, në cilësimin si të vërtetë, të
versionit të rremë, të Hadithit Thekalejn: “Libri i Allahut dhe Sunneti im”, të transmetuar pikërisht nga
Ismail Ibn Ebi Uejsi dhe nuk ka këmbëngulur kaq shumë, në versionet e tjera?!” Unë
besoj se ndjekësit tanë të nderuar, do të kujtohen mbi faktin se ne, në
programet tona paraardhëse, kemi sqaruar se versioni i rremë, i Hadithit
Thekalejn: “Libri i Allahut dhe
Sunneti im”, ka pesë burime transmetimi. Dijetari shqiptar Shejh Albani,
së bashku me disa dijetarë të tjerë, kanë këmbëngulur në cilësimin si të vërtetë,
të versionit të rremë, të Hadithit Thekalejn: “Libri i Allahut dhe Sunneti im”, të transmetuar pikërisht nga
Ismail Ibn Ebi Uejsi, duke u orvatur që ta cilësojë këtë të fundit si një dëshmitar
besnik dhe një transmetues të drejtë dhe pa probleme. Për hir të së vërtetës, duhet
të pohojmë se këta dijetarë, kanë këmbëngulur në cilësimin si të vërtetë dhe të
burimeve të tjera të transmetimit, të versionit të rremë, të Hadithit
Thekalejn: “Libri i Allahut dhe
Sunneti im”. Tani natyrshëm shtrohet pyetja: “Vallë përse e kanë bërë këtë?!”
Tani u bëj lutje ndjekësve tanë të nderuar, që të tregohen të vëmendshëm, duke
u përqendruar në sqarimin tim vijues”.
“Pikë së pari, dua t’u bëj të ditur se Shejh Albani, së bashku me disa
dijetarë të tjerë, mbi këtë çështje as nuk kanë përdorur shprehjen e zakonshme
uehhabiste: “Allahu e di më së miri!” dhe as kanë shtuar ndonjë shënim. Por përgjigjja
ime ka të bëjë vetëm me fakte dhe të vërteta të pamohueshme. Pa humbur kohë, e
nis me veprën e njohur me titull: “Sahihu’l-Buhari” (Përmbledhjet e Hadithëve
të Vërtetë të Buhariut), në të cilën Imam Buhariu, e cilëson Ismail Ibn
Ebi Uejsin si një dëshmitar besnik dhe
një transmetues të drejtë dhe pa probleme. Kjo është një pikë shumë e
rëndësishme mbështetjeje. Me fjalë të tjera Imam Buhariu, ka transmetuar shumë
hadithë nga Ismail Ibn Ebi Uejsi. Por nëse ne do të mbështetemi në
njëzëshmërinë, e ekspertëve të fushës së hadithit (muhaddithëvë), të cilët kanë
thënë me bindje të plotë se, Ismail Ibn Ebi Uejsi, është një gënjeshtar,
mashtrues, tradhtar, shpikës dhe vjedhës hadithësh, atëherë si rrjedhojë
përpara nesh, na shfaqet fytyra e vërtetë e Ismail Ibn Ebi Uejsit. E thënë
ndryshe me këtë nënkuptojmë se, hadithët e transmetuar nga Ismail Ibn Ebi
Uejsi, të shënuar në veprën e njohur me titull: “Sahihu’l-Buhari” (Përmbledhjet e
Hadithëve të Vërtetë të Buhariut), e Imam Buhariut nuk kanë asnjë lloj
vlere dhe nuk mund të përdoren si argumentë!”
“Ja pra edhe njëherë tjetër, doli në pah drejtësia dhe e vërteta. Unë besoj se ndjekësit tanë të nderuar, do të
kujtohen mbi faktin se ne, në programet tona paraardhëse, kemi sqaruar në mënyrë
të hollësishme personalitetin e Ismail Ibn Ebi Uejsit, kur kemi nënvizuar faktin
se, ekspertët e fushës së hadithit (muhaddithët), janë të njëzëri se Ismail Ibn
Ebi Uejsi, është një gënjeshtar, mashtrues, tradhtar, shpikës dhe vjedhës
hadithësh. Madje ashtu siç ka rrëfyer dhe vetë: “Unë shpikja
një hadith, në rastet kur banorët e Medinës së Ndriçuar kishin mosmarrëveshje”.
Tani duke u gjendur përballë këtyre të vërtetave rrënqethëse, unë ende nuk mund
të kuptoj se: “Vallë si ka mundësi që dijetari shqiptar Shejh Albani, së bashku
me disa dijetarë të tjerë, orvaten me mish e me shpirt, pra me sa fuqi që kanë,
që Ismail Ibn Ebi Uejsin ta cilësojnë si një dëshmitar besnik dhe një
transmetues të drejtë dhe pa probleme, duke i pranuar hadithët e transmetuar
nga ai, si të mira dhe si të vërteta?!”
“Tanimë jam i bindur se edhe ndjekësit tanë të nderuar, i kanë tërësisht të
qarta, anashkalimet e qëllimshme dhe fshehjen e së vërtetës, nga ana e Shejh
Albanit dhe disa dijetarëve të tjerë, mbi Ismail Ibn Ebi Uejsin. Pohojmë se këta
dijetarë, jo vetëm që kanë fshehur me dashje të vërtetën, por edhe kanë gënjyer
dhe mashtruar bashkësinë muslimane sunnite, duke e cilësuar Ismail Ibn Ebi Uejsin,si
një dëshmitar besnik, të drejtë, transmetues i drejtë, i nderuar dhe pa
probleme. Me këtë dua të them se, jo
vetëm hadithët e transmetuar nga Ismail Ibn Ebi Uejsi dhe të shënuar në veprën
e njohur me titull: “Sahihu’l-Buhari” (Përmbledhjet e Hadithëve
të Vërtetë të Buhariut), nuk kanë asnjë lloj vlere dhe nuk mund të
përdoren si argumentë, por as hadithët e
transmetuar nga Ismail Ibn Ebi Uejsi dhe të shënuar në veprën e njohur me
titull: “Sahihu’l-Muslimi” (Përmbledhjet e Hadithëve të Vërtetë të Muslimit), nuk
kanë asnjë lloj vlere dhe nuk mund të përdoren si argumentë! Tani është mëse
normale që një besimtar i thjeshtë musliman, të dalë në shesh dhe të shtrojë
pyetjen: “Zotëri i nderuar, vallë përse jeni kaq i bindur dhe ku mbështeteni
kur i thoni të tëra këto?!”
Përgjigjja ime është: “Nuk jam unë ai që i thotë këtë. Këtë e thotë një nga
dijetarët më të mëdhenj, të cilin unë e përmend shpesh herë si burim referimi.
Hafidh Xhemaluddin Ebu Haxhxhaxh Jusuf Midhdhi, (viti i vdekjes 472 / viti 1079
sipas kalendarit gregorian) në veprën e tij me titull: “Tehdhibu’l-Kemali
fi’l-Esmai’r-Rixhali” (Afrimi i Përsosmërisë në Emrat e Muhaddithëve), citon:
“Ebu Ahmed Ibn Adi thotë: “Askush nuk i pranonte shënimin e hadithëve të
transmetuar nga Maliku, daja i Ismail Ibn Ebi Uejsit. Për më tepër ky i fundit,
ka transmetuar hadithë edhe nga Shejh Sulejman Ibn Bilali dhe dijetarë të tjerë.
Ndërsa besimtarët e thjeshtë, kanë transmetuar pa e njohur, hadithët e Ismail
Ibn Ebi Uejsit. Për sa i përket Ibn Mainit dhe Imam Ahmedit theksojmë se këta të
fundit, jo vetëm qëkanë transmetuar shumë hadithë nga Ismail Ibn Ebi Uejsi, por
e kanë mbytur me lëvdata dhe mburrje këtë të fundit. Madje edhe Imam Buhariu,
ka transmetuar shumë hadithë nga Ismail Ibn Ebi Uejsi”. (1)
“Ja pra kjo është e vërteta e qartë si drita e Diellit. Si rrjedhojë, nënvizojmë
faktin se, hadithët e transmetuar nga
Ismail Ibn Ebi Uejsi dhe të shënuar në veprën e njohur me titull: “Sahihu’l-Buhari”
(Përmbledhjet e Hadithëve të Vërtetë të Buhariut), nuk kanë asnjë lloj
vlere dhe nuk mund të përdoren si argumentë. Kjo është arsyeja kryesoreqë, analisti
dhe vërtetuesi i veprës së mësipërme me titull: “Tehdhibu’l-Kemali
fi’l-Esmai’r-Rixhali” (Afrimi i Përsosmërisë në Emrat e Muhaddithëve), Doktor
Beshshar Auuad Marufi shënon: “Autori i veprës me titull: “Dhuhretu’l-Mutealimini” (Shfaqja
e Mësuesve), kumton se Imam Buhariu ka shënuar afërsisht 200 hadithë,
ndërsa Imam Muslimi ka shënuar vetëm 20 hadithë nga Ismail Ibn Ebi Uejsi”. (2)
“Pra ashtu siç mund ta shihni qartë, Imam Buhariu paska transmetuar afërsisht
200 hadithë, nga një gënjeshtar, mashtrues, tradhtar, shpikës dhe vjedhës
hadithësh si Ismail Ibn Ebi Uejsi. Kjo është një nga përgjigjet se,vallë përse
dijetari shqiptar Shejh Albani, së bashku me disa dijetarë të tjerë, orvaten me mish e me
shpirt, pra me sa fuqi që kanë, që Ismail Ibn Ebi Uejsin ta cilësojnë si një dëshmitar besnik dhe një transmetues të drejtë, duke i pranuar hadithët e
transmetuar nga ai si të mira dhe të vërteta, madje edhe versionin e rremë të
Hadithit Thekalejn: “Libri i Allahut
dhe Sunneti im”. Ja pra edhe unë së bashku me besimtarët e thjeshtë,
vrasim mendjen dhe shtrydhim trutë se, vallë përse Shejh Albani, së bashku me
dijetarë të tjerë, orvaten që pikërisht ta cilësojnë si të vërtetë këtë hadith,
të transmetuar nga Ismail Ibn Ebi Uejsi, duke qenë se gjenden dhe hadithë të
tjerë, nga burime të tjera transmetimi?!”
“Ndërsa në veprën e tij me titull: “Hedju’s-Sari
Mukaddimetu’l-Fethi’l-Bari, Sherhu’l-s-Sahihi’l-Buhari” (Sqarimi i Qartë në
Parathënien e Çlirimit të Fillimit, Shpjegimi i Përmbledhjes së Hadithëve të
Vërtetë të Buhariut), Hafidh Ibn
Haxher Askalani, ka përdorur një koment dhe një metodë tjetër për Ismail Ibn
Ebi Uejsin. Hafidh Ibn Haxher Askalani, ndonëse nuk ka mundur të thotë haptazi
se Ismail Ibn Ebi Uejsi është një dëshmitar besnik, është shprehur në këtë mënyrë:
“Disa transmetimetë Ismail Ibn Ebi Uejsit, të cilat Imam Buhariu nuk i shënuar,
e ka bërë duke u nisur nga fakti se, në këta transmetime Ismail Ibn Ebi Uejsi
paraqitet si një gënjeshtar, mashtrues,
tradhtar, shpikës dhe vjedhës hadithësh. Ndërsa në disa transmetime të tjera të
Ismail Ibn Ebi Uejsit, të cilat Imam Buhariu i ka shënuar, e ka bërë duke u
nisur nga fakti se, në këta transmetime Ismail Ibn Ebi Uejsi, paraqitet si një
dëshmitar besnik dhe një transmetues pa probleme”.
“Besoj se tanimë ndjekësit tanë të nderuar,do ta kenë kuptuar tërësisht
thelbin e çështjes. Në këtë pikë të programit tonë, po ua them me sinqeritetin
më të madh se, unë së bashku me
besimtarët e thjeshtë, përballë kësaj gjendjeje melodramatike, pra sqarimeve të
sipërcituara të Hafidh Ibn Haxher Askalanit, nuk e dimë nëse duhet të qeshim
ose duhet të qajmë?! Unë nuk mund të kuptoj arsyen, e cila ka shtyrë një
dijetar të madh si Hafidh Ibn Haxher Askalani, të përdorë këto lloj sqarimesh
foshnjarake dhe qesharake?!”
“Tani dua që ndjekësit tanë të nderuar, të përqendrohen
në shpjegimin tim vijues, sepse do të bëj krahasimin mes sqarimeve të
lartpërmendura të Hafidh Ibn Haxher Askalanit dhe ekspertëve të fushës së
hadithit (muhaddithëve). Hafidh Ibn Haxher Askalani, në veprën e tij me titull:
“Hedju’s-Sari
Mukaddimetu’l-Fethi’l-Bari, Sherhu’l-s-Sahihi’l-Buhari” (Sqarimi i Qartë në
Parathënien e Çlirimit të Fillimit, Shpjegimi i Përmbledhjes së Hadithëve të
Vërtetë të Buhariut)dhe në veprën e
tij me titull: “Menakibu’l-Buhari” (Rrëfenjat e Buhariut) mbi karakterin dhe
personalitetin e Ismail Ibn Ebi Uejsit citon: “Ismail Ibn Ebi Uejsikishte
shpikur dhe trilluar disa zinxhirë transmetimi, të cilët disa prej tyre Imam
Buhariu, duke u mbështetur në këndvështrimet dhe mendimet e tij, i kishte
përzgjedhur simë të mirët, duke i cilësuar si hadithë të mirë dhe të vërtetë,
ndërsa pjesën e mbetur të zinxhirëve të transmetimit,i kishte cilësuar si
hadithë të dobët. Pra ashtu siç shihet qartë Imam Buhariu, ka shënuar vetëm
hadithë të vërtetë, me zinxhir të vërtetë transmetimi nga Ismail Ibn Ebi Uejsi.
Si rrjedhojë theksojmë faktin se, hadithët e transmetuar nga Ismail Ibn Ebi
Uejsi, të cilët nuk gjenden në veprën me titull: “Sahihu’l-Buhari” (Përmbledhja e
Hadithëve të Vërtetë të Buhariut), themi se janë të dobët dhe të
shpikur, prandaj nuk kanë asnjë lloj vlere dhe nuk mund të përdoren si
argumentë”. (3)
“Duke u mbështetur në të vërtetat e mësipërme, arrijmë në përfundimin se
Ismail Ibn Ebi Uejsi, kishte shpikur dhe trilluar disa zinxhirë transmetimi, të
cilët i kishte përmbledhur në një libër. Më pas Imam Buhariu, duke u mbështetur
në dëshirat, këndvështrimet, mendimet dhe orekset e tij, i kishte përzgjedhur
si më të mirët. Unë edhe sot e kësaj dite, ende nuk e kam kuptuar arsyen se
përse Imam Buhariu, kur e kishte shënuar një hadith nga Ismail Ibn Ebi Uejsi, e
kishte cilësuar si një hadith të mirë dhe të vërtetë, ndërsa kur nuk e kishte
shënuar një hadith nga Ismail Ibn Ebi Uejsi, e kishte cilësuar si një hadith të
dobët dhe të shpikur. Me fjalë të tjera, me këtë përkufizim të Hafidh Ibn
Haxher Askalanit, nënkuptojmë se disa transmetime të Ismail Ibn Ebi Uejsit,të
cilat Imam Buhariu i ka shënuar, Ismail Ibn Ebi Uejsi paraqitet si një paraqitet si një dëshmitar besnik dhe një
transmetues pa probleme. Ndërsa në disa transmetime të tjera të Ismail Ibn Ebi
Uejsit, të cilat Imam Buhariu nuk i ka shënuar, e ka bërë duke u nisur nga
fakti se, në këta transmetime, IsmailIbn Ebi Uejsi paraqitet si një gënjeshtar, mashtrues, tradhtar, shpikës dhe
vjedhës hadithësh”.
“Ja pra ky është shpjegimi foshnjarak dhe
qesharak i Hafidh Ibn Haxher Askalanit. Një besimtar i thjeshtë mund të shtrojë
pyetjen: “Vallë përse një dijetar i njohur, si Hafidh Ibn Haxher Askalani, në
veprat e tij të lartpërmendura, ka mbajtur këtë qëndrim?!” Përgjigjja është
shumë ethjeshtë: “Ai ka mbajtur këtë qëndrim, me synimin e vetëmtë mosnënçmimit
dhe të mos nënvlerësimit, të veprës së ashtuquajtur si “vepra më e saktë e
shkruar ndonjëherë në sipërfaqen e tokës”, pra të veprës me titull: “Sahihu’l-Buhari” (Përmbledhja e Hadithëve
të Vërtetë të Buhariut) e Imam Buhariut. E thënë ndryshe, nëse
shpalosim hapur dhe qartë faktin se Ismail Ibn Ebi Uejsi, është një gënjeshtar,
mashtrues, tradhtar, shpikës dhe vjedhës hadithësh, atëherë është mëse e
natyrshme se arrijmë në përfundimin se, hadithët e transmetuar nga Ismail Ibn
Ebi Uejsi dhe të shënuar në veprën e njohur me titull: “Sahihu’l-Buhari”
(Përmbledhjet e Hadithëve të Vërtetë të Buhariut), nuk kanë asnjë lloj
vlere dhe nuk mund të përdoren si argumentë. Kjo është arsyeja kryesore, e
qëndrimit të mbajtur nga ana e Hafidh Ibn Haxher Askalanit, me synimin e vetëm të mos nënçmimit dhe të
mos nënvlerësimit, të veprës me titull: “Sahihu’l-Buhari” (Përmbledhja e
Hadithëve të Vërtetë të Buhariut) e Imam Buhariut. Prandaj Hafidh Ibn
Haxher Askalani, ka bërë ç’është e mundur, duke hedhur poshtë edhe analizat dhe
vërtetimet e Imam Nesaiut, duke i cilësuar si të pabazuara dhe të paqëna,
ndonëse ky i fundit dhe shumë të tjerë, janë ekspertë të vërtetë të fushës së
hadithit (muhaddithit)”. (4)
“Tani lërmëni t’iu vë në dijenise,tërësia e shpjegimeve dhe sqarimeve të
sipërcituara,është shumë e rëndësishme. Me këtë nënkuptojmë se,duke u nisur nga
fakti se, meqë versioni i rremë i Hadithit Thekalejn: “Libri i Allahut dhe Sunneti im”,
nuk kalon në veprën me titull: “Sahihu’l-Buhari”
(Përmbledhja e Hadithëve të Vërtetë të Buhariut) e Imam Buhariut, si
rrjedhojë Hafidh Ibn Haxher Askalani pohon me bindje të plotë se ky version,
nuk ka asnjë lloj vlere dhe nuk mund të përdoret si argument. Ja pra kjo është
njëra nga arsyet kryesore se,përse dijetari shqiptar Shejh Albani, Hafidh Ibn
Haxher Askalanit dhe disa dijetarë të tjerë, të cilët kanë mbajtur këtë qëndrim, me synimin e vetëm të mos nënçmimit dhe të mos
nënvlerësimit, të veprës së ashtuquajtur si “vepra më e saktë e shkruar
ndonjëherë në sipërfaqen e tokës”, pra të veprës me titull: “Sahihu’l-Buhari”
(Përmbledhja e Hadithëve të Vërtetë të Buhariut) e Imam Buhariut”.
Prezantuesi: “Ju falenderojmë shumë
Zotëri Sejjid Kemal Hajdari, që na ndriçuat mendjet dhe zemrat me shpjegimet
dhe sqarimet tuaja. Tanimë jam i bindur se, ndjekësit tanë të nderuar, e kanë
kuptuar shumë mirë faktin se, versioni i rremë i Hadithit Thekalejn: “Libri i Allahut dhe Sunneti im”, nuk
zotëron asnjë zinxhir të vërtetë transmetimi dhe si rrjedhojë nuk ka asnjë lloj
vlere dhe nuk mund të përdoret si argument. Tani natyrshëm shtrojmë pyetjet: “Vallë
cili është qëndrimi i dijetarëve bashkëkohorë, ndaj kësaj të vërtetave të
pamohueshme?!” dhe “Vallë këta dijetarë, e kanë kumtuar këtë të vërtetë, ose
kanë parapëlqyer të heshtin?!”
I ftuari: “Pikë së pari përfitoj nga rasti, për të sqaruar se ka
dy lloj kategorish dijetarësh. Në kategorinë e parë bëjnë pjesë, dijetarëtshiitë
besnikë dhe të nderuar, të cilët janë udhë të drejtë, të lidhur fort pas “Librit
të Allahut dhe Farefisit të Pastër të Muhammedit (s.a.u.s.)”. Ndërsa në
kategorinë e dytë, bëjnë pjesë, pseudodijetarët gënjeshtarë dhe mashtrues
uehhabistë, me qasje emeuiste, të cilët besojnë në versionin e rremë të Hadithi
Thekalejn: “Libri i Allahut dhe Sunneti im”. Si rrjedhojë, e ndjej si një
detyrim moral sqarimin e kësaj të vërtete. Këta pseudodijetarë uehhabistë, me
qasje emeuiste,janë të mendimit se janë dëshmitarë besnikë dhe transmetues pa
probleme, të hadithëve të transmetuar, nga Muhammedi (s.a.u.s.) ndërsa
dijetarët e tjerë, nuk kanë vepruar duke u mbështetur, në ndërgjigjen dhe përgjegjësitë
fetare”.
“Pikë së dyti, një besimtar i thjeshtë, i cili lexon veprat e tyre, ndjek
shpjegimet në faqet e tyre të internetit dhe sqarimet në ekranët e stacionëve
të tyre televizivë, arrin ta kuptojë shumë mirë dhe me lehtësi, këtë të
vërtetë. Tani për hir të ndjekësve tanë të nderuar, dua të sqaroj një tjetër të
vërtetë. Këta pseudodijetarë uehhabistë, me qasje emeuiste, nuk kanë turp aspak
kur çirren, bërtasin dhe ulërasin, përpara tërë botës, kur aludojnë se vetëm
ata janë në rrugë të drejtë dhe se janë të lidhur fort pas Sunnetit të
Muhammedit (s.a.u.s.), ndërsa besimtarët shiitë, së bashku me dijetarët e
Shkollës së Ehli Bejtit, janë gënjeshtarë dhe mashtrues, veprojnë në
kundërshtim me Sunnetin Profetik, kanë sjellur dhe zbatuar risi të shumta në
fenë islame dhe kanë tradhtuar porosinë e shenjtë, Sunnetin Profetik të
Muhammedit (s.a.u.s.)”.
“Këta pseudodijetarë uehhabistë, me qasje emeuiste, nuk ngurrojnë aspak të
përdorin një fjalorbanal, të pasur me shprehje fyese, sharëse, përbaltëse dhe
përgenjeshtruese të llojit: “Shiitët janë gënjeshtarë dhe mashtrues”, “shiitët
janë njerëzit më gënjeshtarë në botë”, “shiitët janë katundarë dhe malësorë”,
“shiitët janë bashëpunëtorët e ngushtë të çifutëve” dhe “shiitët janë ushtarët
e shejtanit të mallkuar”.
“Pikë së treti, lërmëni t’iu bëj të ditur se, kjo është arsyeja kryesore, e
cila më dha shtysë dhe nxitje, në sqarimin e këtyre gënjeshtrave, mashtrimeve dhe
shpifjeve, kundër besimtarëve dhe dijetarëve shiitë. Tani dua të përmend disa
sqarime, të këtyre pseudodijetarëve uehhabistë me qasje emeuiste, kështu që
ndjekësit tanë të nderuar do ta kuptojnë siç duhet të vërtetën. Synimi im është
nxjerrja në shesh të së vërtetës si drita diellore, mbi gënjeshtrat, mashtrimet
dhe shpifjet që janë bërë gjatë historisë mbi besimtarët shiitë, së bashku me
dijetarët të Shkollës së Ehli Bejtit dhe Dymbëdhjetë Imamëve. Uroj nga
thellësia e shpirtit që ndjekësit tanë të nderuar do ta kuptojnë të vërtetën.
Në këtë program do të sjell pesë shembuj, të burimeve të transmertimit tëkëtyre
pseudodijetarëve”.
“Tani le të analizojmë shprehjet,të cilat kalojnë në veprën me titull: “Musnedu’l-Imami’l-Ebi
Bekri Abdilahi Ibn Zubejr Kurejsh Humejdi” (Zinxhiri i Transmetimeve të Imam
Ebu Bekr Abdullah Ibn Zubejr Kurejsh Humejdit), të Imam Ebu Bekr
Abdullah Ibn Zubejr Kurejsh Humejdit (viti
i vdekjes 219 hixhri / viti 834 sipas kalendarit gregorian). Në parathënien
e kësaj vepre, vërtetuesi i saj Husejn Selim Esed Darani, si fillim shënon
versionin e rremë të Hadithin Thekalejn shton: “O ju njerëz! Unë kam lënë në
mesin tuaj Dy Porosi të Paçmuara, që nëse lidheni fort pas tyre, nuk do të
shmangeni kurrë. Këto dy Porosi të Paçmuara janë Libri i Allahut dhe Sunneti
im”. Më pas vërtetues Husejn Selim Esed Darani shton: “Ky është një
hadith i vërtetë. Imam Muslimi këtë hadith, e ka shënuar si hadithi numër 2408,
në veprën e tij me titull: “Fedailu’s-Sahabe” (Virtytet e Bashkëkohësve
të Muhammedit (s.a.u.s.)) në kreun me titull: “Fedailu’l-Ali” (Virtytet e
Aliut). Ndërsa në veprën e tij me titull: “Musnedu’l-Meusili Ebu Ja’la”
(Zinxhiri i Transmetimeve të Lidhura të Ebu Ja’las), Imam Muslimi ka shënuar
këtë hadith, si hadithi numër 1012 dhe hadithi numër 1140”. (5)
“Për t’i dhënë një përgjigje të saktë pyetjes: “Vallë ajanë mbështetur këta
pseudodijetarë, në ndërgjegjien dhe përgjegjësitë fetare, ose nuk janë mbështetur,
le t’i hedhim një sy veprave me titull: “Sahihu’l-Muslimi” (Përmbledhja e Hadithëve
të Vërtetë të Muslimit), dhe veprës me titull: “Musnedu’l-Meusili Ebu Ja’la”
(Zinxhiri i Transmetimeve të Lidhura të Ebu Ja’las), të Imam Muslimit.
Tani le të analizojmë hadithin numër 2408, në veprën e tij me titull: “Fedailu’s-Sahabe”
(Virtytet e Bashkëkohësve të Muhammedit (s.a.u.s.)) në kreun me titull:
“Fedailu’l-Ali”
(Virtytet e Aliut). Ky hadith është si vijon: “Husejn Ibn Aliu (a.s.)
iu drejtua Zejd Ibn Thabitit: “Ti ke kryer shumë të mira, prandaj o Zejd
transmetona hadithët që ke dëgjuar nga Muhammedi (s.a.u.s.). Zejd Ibn Thabiti u
përgjigj: “O i biri i tim vëllai! Betohem në Allahun (s.u.t.) se tanimë jam i
thyer në moshë. Unë kam harruar një pjesë të hadithëve, që kam dëgjuar nga
Muhammedi (s.a.u.s.)... Më pas shtoi: “Një ditë Muhammedi (s.a.u.s.), gjendej i
ulur pranënjë vije uji, në vendin e quajtur Gadiru’l-Humi, mes Mekkës së
Nderuar dhe Medinës së Ndriçuar. Më pas ai u ngrit dhe falenderoi Allahun
(a.u.xh.) dhe mbajti një vazë, duke na këshilluar për mirë. Pastaj Muhammedi
(s.a.u.s.) vijoi: “Kini kujdes, pas meje o xhemaat! Unë jam vetëm një njeri. E
marr me mend se Allahu (a.u.xh.) më ka thirrur në praninë e Tij edhe unë i jam
përgjigjur kësaj thirrjeje (më është afruar vdekja). Unë kam lënë në mesin tuaj
Dy Porosi të Paçmuara. Njëra nga ato, është Libri i Allahut (Kur’ani) i cili
përmban udhën e drejtë dhe dritë. Merreni Librin e Allahut dhe lidhuni fort pas
tij!” Më pas Muhammedi (s.a.u.s.) tregoi rëndësinë e madhe të Librit të Allahut
dhe tha që të kemi kujdes, në zbatimin e tij. Më pas vijoi: “Më pas, (po ju lë)
edhe Ehli Bejtin tim. Ju bëj që të përmendni Allahun, mes Ehli Bejtit tim! Ju
bëj që të përmendni Allahun, mes Ehli Bejtit tim! Ju bëj që të përmendni
Allahun, mes Ehli Bejtit tim!”
“Tani unë nuk jam në gjendje të kuptoj se, sipërballë këtij hadithi madhështor,
këta pseudodijetarë uehhabistë,me qasje emeuiste, orvaten në cilësimin si të
vërtetë, të versionit të rremë, të versionit të Hadithit Thekalejn: “Libri
i Allahut dhe Sunneti im”, në një kohë kur vetë Muhammedi (s.a.u.s.) ka
përsëritur tri herë shprehjen: “Ju bëj që të përmendni Allahun, mes Ehli
Bejtit tim!”Duke u mbështetur në këta të vërteta të pamohueshme,
arrijmë në përfundimin se këta pseudodijetarë uehhabistë, me qasje emeuiste, si
Imam Muslimi, nuk janë mbështetur aspak në ndërgjegjien dhe përgjegjësitë
fetare, në veprat e tyre.Ndërsa tani le t’i hedhim një sy, veprës me titull: “Musnedu’l-Meusili
Ebu Ja’la” (Zinxhiri i Transmetimeve të Lidhura të Ebu Ja’las), e Imam
Muslimit (viti i vdekjes 307 hixhri /
viti 919 sipas kalendarit gregorian).Vërtetuesi i
kësaj vepre,Husejn Selim Esed Darani në vëllimin e dytë, në faqen 297, në
hadithin nr: 1021 thotë: “Ky version i hadithitështë kështu: “Ebu Said Hudriu
transmeton se Muhammedi (s.a.u.s.) ka thënë: “Një ditë Muhammedi (s.a.u.s.), gjendej i ulur pranë një vije uji, në
vendin e quajtur Gadiru’l-Humi, mes Mekkës së Nderuar dhe Medinës së Ndriçuar.
Më pas ai u ngrit dhe falenderoi Allahun (a.u.xh.) dhe mbajti një vazë, duke na
këshilluar për mirë. Pastaj Muhammedi (s.a.u.s.) vijoi: “Kini kujdes, pas meje
o xhemaat! Unë jam vetëm një njeri. E marr me mend se Allahu (a.u.xh.) më ka
thirrur në praninë e Tij edhe unë i jam përgjigjur kësaj thirrjeje (më është
afruar vdekja). Unë kam lënë në mesin tuaj Dy Porosi të Paçmuara. Ato janë
Libri i Allahut, maja e të cilit gjendet në duart e Allahut dhe tjetra është
Farefisi im qëështë Ehli Bejti im, maja e të cilit gjendet në duart tuaja.
Allahu (xh.sh.) i Cili është Dhuruesi dhe i Lajmëruari bëri të ditur se, këto dy
Porosi të Paçmuara, nuk ndahen kurrë nga njëra-tjetra, derisa të më kthehen mua
në krye të Lumit Keuther.Nuk më mbetet gjë tjetër vetëm se, të shoh nëse do t’i
zbatoni, ose nuk do t’i zbatoni këto porosi, pas shtegtimit tim nga kjo botë?!”
“Tanimë besoj se, ndjekësit tanë të nderuar, e kanë shumë të qartë se, si
këta pseudodijetarë uehhabistë, me qasje emeuiste, jo vetëm nuk i zbatuan këto
dy Porosi të Paçmuara, por vepruan tërësisht të kundërtën duke i tradhtuar ato.Ja
pra se, si i tradhtuan porositë e Muhmmedit (s.a.u.s.). Ja pra se, si i
“ruajtën” porositë e Muhammedit (s.a.u.s.), të lëna ndaj bashkësisë ndërkombëtare
të muslimanëve!Detyra kryesore e bashkësisë ndërkombëtare të muslimanëve, është
lidhja fort pas dy Porosive të Paçmuara, Librit të Allahut dhe Farefisit të
Pastër të Muhammedit (s.a.u.s.) dhe Ehli Bejtit. Ky është
shembulli i parë, i shënuar nga vërtetuesi i kësaj vepre,Husejn Selim Esed
Darani”.
“Një tjetër shembull, gjithashtu
vjen, nga e njëjta vepër me titull: “Musnedu’l-Meusili
Ebu Ja’la” (Zinxhiri i Transmetimeve të Lidhura të Ebu Ja’las), e Imam Muslimit. Vërtetuesi
i kësaj vepre, Husejn Selim Esed Darani në hadithin nr: 1140thotë: “Ky version
i hadithit është kështu: “Ebu Said Hudriu transmeton se Muhammedi (s.a.u.s.) ka
thënë: “Një ditë Muhammedi (s.a.u.s.), gjendej
i ulur pranë një vije uji, në vendin e quajtur Gadiru’l-Humi, mes Mekkës së
Nderuar dhe Medinës së Ndriçuar. Më pas ai u ngrit dhe falenderoi Allahun
(xh.xh.) dhe mbajti një vazë, duke na këshilluarpër mirë. Pastaj Muhammedi
(s.a.u.s.) shtoi: “Unë po lë në mesin tuaj Dy Porosi të Paçmuara, të cilat janë
njëra më e madhe se tjetra. Ato janë Libri i Allahut, maja e të cilit gjendet
në duart e Allahut dhe tjetra është Farefisi im që është Ehli Bejti im, maja e
të cilit gjendet në duart tuaja. Këto dy Porosi të Porosi të Paçmuara, nuk
ndahen kurrë nga njëra-tjetra, derisa të më kthehen mua në krye të Lumit
Keuther”.
“Tani po ua lë vlerësimin e këtyre dy shembujve, ndjekësve tanë të nderuar.
Këta janë dy nga shembujt më të çuditshëm dhe më të habitshëm. Ndoshta një
besimtar i thjeshtë, pasie ka ndjekur programin tonë, i çoroditur dhe i hutuar,
mund të shkojë deri aty sa të thotë me vete: “Ky vërtetues nuk është një
dijetar”.
“Ndërsa tani, pa humbur kohë aspak kalojmë në shembullin e dytë, të veprës
me titull: “Muhaderat fi’l-Akideti ue’d-Daueti” (Çështjet në Kredon dhe Thirrjen),
e Doktor Salih Ibn Feuzan Ibn Abdullah Feuzanit, i cili në ditët e
sotme, është një anëtar i përhershëm, i Këshillit të Madh të Dijetarëve të
Mbretërisë së Arabisë Saudite. Si fillim dua t’i drejtohem ndjekësve tanë të
nderuar, duke i sqaruar se nëse një besimtar ose një dijetar sunnit, ka për
synim përdorimin e burimeve tona, duhet tëzhvillojë një takim me një dijetar, i
cili është shembull i përkatësisë sonë doktrinore fetare. Me këtë nënkuptojmë
se,ky analist, ai autoritet, ky dijetar, ose ai muxhtehid, nuk ka asnjë lloj
rëndësie dhe vlere në fenë islame. Nëse me të vërtetë, një besimtar ose një dijetar
sunnit, ka për synim përdorimin e burimeve tona, duhet të zhvillojë një takim
me një dijetar, i cili është një autoritet, ekspert dhe specialist i fushës
përkatëse. Doktor Salih Ibn Feuzan Ibn Abdullah Feuzani vijon më tej: “Allahu
(s.u.t.) dërgoi Muhammedin (s.a.u.s.),me udhën e drejtë dhe fenë e vërtetë...
Muhammedi (s.a.u.s.) ka thënë: “O ju njerëz! Unë kam lënë në mesin tuaj Dy
Porosi të Paçmuara, që nëse lidheni fort pas tyre, nuk do të shmangeni kurrë.
Këto porosi janë Libri i Allahut dhe Sunneti im”. Këtë hadith e ka
shënuar Imam Tirmidhiu, në hadithin nr: 3788”. (6)
“Tani për hir të së vërtetës, do të hetojmë hadithin nr: 3788, të shënuar
nga Imam Tirmidhiu. Botime të ndryshme shfaqin numra të ndryshëm mbi këtë
hadith. Unë do të hetoj botimin e dijetarit shqiptar Shejh Albanit, ndërsa në
botimin e dijetarit tjetër shqiptar Shuajb Arnautit, ky hadith kalon si hadithi
nr: 4120”.
“Ky version i Hadithit Thekalejn është si vijon: “Zejd Ibn Erkami
transmeton se Muhammedi (s.a.u.s.) ka thënë: “O ju njerëz! Unë po lë në mesin
tuaj Dy Porosi të Paçmuara, që nëse lidheni fort pas tyre, nuk do të shmangeni
kurrë. Këto dy Porosi të Paçmuara, janë njëra më e madhe se tjetra. Njëra nga
ato është Libri i Allahut, i cili përmban rendin hyjnor, maja e të cilit
gjendet në duart e Allahut dhe tjetra është Farefisi im që është Ehli Bejti im,
në të cilin përfshihen familjarët dhe të afërmit e tmi, maja e të cilit gjendet
në duart tuaja”. (7)
“Tani po ua lë dhe vlerësimin e këtij shembulli, ndjekësve tanë të nderuar,
sepse unë dorëzohem përpara dhënies një vlerësimi të arsyeshëm dhe të logjikshëm,
ndaj këtij shembulli. Lërmëni që t’iu citoj se, pseudodijetari uehhabist, me
qasje emeuiste, Doktor Salih Ibn Feuzan Ibn Abdullah Feuzani, i cili në ditët e
sotme është një anëtar i përhershëm, i Këshillit të Madh të Dijetarëve të
Mbretërisë së Arabisë Saudite. Ja pra këndvështrimi dhe mendimi i cekët dhe i ulët
këtij pseudodijetari të madh saudit uehhabist. Doktor Salih Ibn Feuzan Ibn
Abdullah Feuzani, jo vetëm që nuk është mbështetur në ndërgjegjien dhe
përgjegjësitë fetare, por ka vepruar tërësisht të kundërtën, duke tradhtuar
porosinë e Muhammedit (s.a.u.s.). Tani dashje pa dashje shtrohen pyetjet:
“Vallësi mund t’i besojnë kaq verbërisht vëllezërit tanë sunnitë, këtij
psuedodijetari gënjeshtar, mashtrues dhe tradhtar?!” “Vallë si mund t’i besojnë
dorëzimin, mësimin e fesë islame për ta, fëmijtë, bashkëshortet, vëllezërit,
motrat, të afërmit dhe të dashurit e tyre, këtij pseudodijetari uehhabist, me
qasje emeuiste?!” “Vallë si mund t’i besojnë vëllezërit tanë sunnitë, dorëzimin
e jetës së kësaj bote dhe botës tjetër, këtij pseudodijetari uehhabist, me
qasje emeuiste?!”
“Tani le t’i rikthehemi edhe njëherë tjetër, veprës me titull: “Muhaderat
fi’l-Akideti ue’d-Daueti” (Çështjet në Kredon dhe Thirrjen), të Doktor
Salih Ibn Feuzan Ibn Abdullah Feuzanit. Ky i fundit në hadithin nr: 3788, të
shënuar nga Imam Tirmidhiu thotë se, Muhammedi (s.a.u.s.) ka thënë: “O ju
njerëz! Unë kam lënë në mesin tuaj Dy Porosi të Paçmuara, që nëse lidheni fort
pas tyre, nuk do të shmangeni kurrë. Këto porosi janë Libri i Allahut dhe
Sunneti im”.
“Lërmëni t’iu sqaroj se, për arsye etike dhe profesionale,pseudodijetari
saudit uehhabist, Doktor Salih Ibn Feuzan Ibn Abdullah Feuzani, duhet të kishte
shtuar se, me versionin e vërtetë të Hadithit Thekalejn: “Libri i Allahut dhe Farefisi im
qëështë Ehli Bejti im”,unë nënkuptoj të njëjtë me shprehjen: “Libri
i Allahut dhe Sunneti im”,prandaj e kam transmetuar në këtë mënyrë.
Citoj se është e drejta e tij, nëse do të ishte shprehur kështu, por gjithashtu
theksojmë se, nuk ka asnjë të gënjejë, të mashtrojë dhe të tradhtojë vëllezërit
tanë sunnitë, në këtë mënyrë kaq të pacipë dhe të ulët”.
“Ndërsa tani do të paraqisim dhe shembullin e tretë, i cili është më i çuditshëm, më i hidhur dhe më tmerrues se dy shembujt e lartpërmendur. Shembulli i tretë, i përket një beduini të paditur, një endacaku arab të pakulturuar dhe të pashkolluar, i cili bashkëpunoi me pushtuesit britanikë, me synimin e rrënimit të Perandorisë Osmane. Ndonëse familja mbretërore saudite, sëbashktu me pseudodijetarët e kësaj ideologjie shkatërruese, e kanë ngritur në piedestalin më të lartë, duke e cilësuar si një imammadhështor, reformues dhe përmirësues së fesëislame, duke e zbatuar me përkushtim ideologjinë e tij shkatërruese. Kam bindjen e plotë se, tanimë e keni kuptuar se, për cilin bëhet fjalë. Ky beduin është pikërisht Muhammed Ibn Abduluehhabi. Me gjithë dëshirën e mirë, për të mos i cilësuar si uehhabistë ndjekësit e tij, i lë të lirë të zgjedhin vetë emërtimin e tyre, sepse në fund të fundit është e drejta e tyre”.
“Por tanipa humbur kohë aspak, kalojmë në shembullin e tretë, të veprës me titull: “Silsiletu’sh-Sherhi’r-Resaili” (Zinxhiri i Transmetimeve të Shpjegimit të Shpalljes”, e Imamit Reformues Muhammed Ibn Abduluehhabit(viti i vdekjes 1206 hixhri / viti 1791 sipas kalendarit gregorian). Në këtë pikë të programit tonë, kërkoj që ndjekësit tanë të nderuar, të përqendrojnë vëmendjet e tyre maksimalisht në shpjegimin tim vijues. E nisim që nga kreu me titull: “Nxitja e lidhjes fort pas Kur’anit Famëlartë dhe Sunnetit Profetik”. Si rrjedhojë, transmetimi duhet të ketë të bëjë, me Kur’anin Famëlartë dhe Sunnetin Profetik. “Ky version i Hadithit Thekalejn është si vijon: “Zejd Ibn Erkami transmeton se Muhammedi (s.a.u.s.) ka thënë: “Një ditë Muhammedi (s.a.u.s.), gjendej i ulur pranë një vije uji, në vendin e quajtur Gadiru’l-Humi, mes Mekkës së Nderuar dhe Medinës së Ndriçuar. Më pas ai u ngrit dhe falenderoi Allahun (s.u.t.) dhe mbajti një hutbe, duke na këshilluarpër mirë. Pastaj Muhammedi (s.a.u.s.) vijoi: “Kini kujdes, pas meje o xhemaat! Unë jam vetëm një njeri. E marr me mend se Allahu (a.u.xh.) më ka thirrur në praninë e Tij edhe unë i jam përgjigjur kësaj thirrjeje (më është afruar vdekja). Unë po lë në mesin tuaj Dy Porosi të Paçmuara. Njëra nga ato, është Libri i Allahut (Kur’ani) i cili përmban udhën më të drejtë dhe dritë. Merreni Librin e Allahut dhe lidhuni fort pas tij! Më pas Muhammedi (s.a.u.s.), duke i nxitur besimtarët muslimanë, i drejtoi zemrat e tyre drejt tij. Ndërsa tjetra është Ehli Bejti im”. (8)
“Me të vërtetë, nuk mund të kuptoj se, si një besimtar i thjeshtë,ose një dijetar musliman, mund të bëjë dallime mes Sunnetit Profetik dhe Farefisit të Pastër të Muhamedit (s.a.u.s.), anëtarëve të Ehli Bejtit. Sipas mendimit tim, imami reformues saudit, Muhammed Ibn Abduluehhabi, duhet ta emërtonte kreu me titull: “Nxitja e lidhjes fort pas Kur’anit Famëlartë dhe Ehli Bejtit”. Unë ende nuk arrij të kuptoj arsyen se: “Vallë përse këta pseudodijetarë uehhabistë,me qasje emeuiste, ushqejnë kaq shumë armiqësi dhe urrejtje, ndaj anëtarëve tëbekuar dhe të nderuar të Ehli Bejtit?!” Këta pseudodijetarë uehhabistë, acarohen keqazi, si t’i ketë rënë sëmundja e kolerës dhe plasjes, duke u bërë si qenër të tërbuar, sapo dëgjojnë emrin e Ehli Bejtit. Por le të vëmë dorën në zemër dhe të gjykojmëdrejtë e me mendje të shëndoshëmbi faktin se, të tërë dijetarët shiitë, janë të njëzëri mbi faktin se, brenda temit të “Ehli Bejtit” përfshihen Imam Aliu (a.s.), bashkëshortja e tij e nderuar dhe e bija e Muhammedit (s.a.u.s.) Fatime Zehraja (a.s.) dhe dy djemtë e tij të bekuar dhe fisnikë, Imam Hasani (a.s.) dhe Imam Husejni (a.s.). Madje disa dijetarë të tjerë shiitë, kanë nënvizuar faktin se, brenda temit të “Ehli Bejtit” përfshihen dhe familja e vëllait të madh të Imam Aliut (a.s.) Akil Ibn Ebi Talibit, bashkëshortet e nderuara të Muhammedit (s.a.u.s.) dhe disa vetë të tjerë. Tani natyrshëm shtrohen pyetjet: “Vallë përse këta pseudodijetarë uehhabistë, e fshehin të vërtetën?!” “Vallë përse vetë Imami Refornmues, Muhammed Ibn Abduluehabi, nëkreun me titull: “Nxitja e lidhjes fort pas Kur’anit Famëlartë dhe Sunnetit Profetik”, shënon versionin e vërtetë të Hadithit Thekalejn: “Libri i Allahut dhe Ehli Bejti im?!”
“Tani le t’i rikthehemi edhe njëherë tjetër, veprës me titull: “Silsiletu’sh-Sherhi’r-Resaili” (Zinxhiri i Transmetimeve të Shpjegimit të Shpalljes”, e Imamit Reformues Muhammed Ibn Abduleuhhabit. Vërtetuesi i kësaj vepre,Doktor Salih Ibn Feuzan Ibn Abdullah Feuzani, i cili në ditët e sotme, është një anëtar i përhershëm,i Këshillit të Madh të Dijetarëve, të Mbretërisë së Arabisë Saudite. Ky i fundit në faqen 309, të veprës së sipërcituar thotë: Muhammedi (s.a.u.s.) ka thënë: “O ju njerëz! Unë kam lënë në mesin tuaj Dy Porosi të Paçmuara, që nëse lidheni fort pas tyre, nuk do të shmangeni kurrë. Këto porosi janë Libri i Allahut dhe Sunneti im”. (9)
“Por në përfundim të hetimeve dhe hulumtimeve të mia, kam arritur në përfundimin se, në transmetimin e shënuar nga Muhammed Ibn Abduluehhabi, kalon versioni i vërtetë i Hadithit Thekalejn: “Libri i Allahut dhe Ehli Bejti im”, por vërtetuesi i kësaj vepre Doktor Salih Ibn Feuzan Ibn Abdullah Feuzani, e ka ndryshuar këtë në versionin e rremë, të Hadithit Thekalejn: “Libri i Allahut dhe Sunneti im”.Ja pra këndvështrimi dhe mendimi i cekët dhe i ulët këtij pseudodijetari të madh saudit uehhabist. Doktor Salih Ibn Feuzan Ibn Abdullah Feuzani, jo vetëm që nuk është mbështetur në ndërgjegjien dhe përgjegjësitë fetare, por ka vepruar tërësisht të kundërtën, duke tradhtuar porosinë e Muhammedit (s.a.u.s.)”.
“Por tani pa humbur kohë aspak, kalojmë në shembullin e katërt, të veprës me titull: “Mexhmua Fetaua ue’r-Resaili, Fadiletu’sh-Shejhi Muhammed Salih Uthejmin, Fetaua’l-Fikhi ue’s-Sijami” (Përmbledhja e Miratimeve dhe Shpalljeve, Virtyti i Shejh Muhammed Salih Uthejminit, Përmbledhja e Jurisprudencës dhe Agjërimit),e sauditit Shejh Muhammed Salih Uthejmit. Ky version i Hadithit Thekalejn është si vijon: “Ibn Abbasi transmeton se Muhammedi (s.a.u.s.), në Haxhxhin e Lamtumirës, iu drejtua bashkësisë së muslimanëve dhe iu tha: “O ju njerëz! Tanimë shejtani i mallkuar, i ka humbur shpresat se ju do ta adhuroni, megjithatë ai gëzohet kur ju i nënshtroheni atij, në bindjenndaj disa gjërave, të cilat i cilësoni si të thjeshta. Atëherë largohuni nga ato... Unë po lë në mesin tuaj Dy Porosi të Paçmuara, që nëse lidheni fort pas tyre, nuk do të shmangeni kurrë. Njëra nga ato është Libri i Allahut dhe tjetra është Sunneti i të dërguarit Muhammedit (s.a.u.s.)”. Këtë hadith e ka shënuar Hakim Nishaburi, duke pohuar se zotëron një zinxhir të vërtetë transmetimi”. (10)
“Besoj se ndjekësit tanë të nderuar, do të kujtohen menjëherë se ky transmetim, nuk zotëron asnjë zinxhir të vërtetë transmetimi, sepse në këtë të fundit, ndodhet Ismail Ibn Ebi Uejsi, i cili ështënjë gënjeshtar, mashtrues, tradhtar, shpikës dhe vjedhës hadithësh”.
“Ndërsa tani, kalojmë në shembullin e pestë dhe të fundit, të veprës me titull: “Mexhmua Fetaua ue Makalat Muteneuijje” (Përmbledhja e Miratimeve dhe Artikuj të Ndryshëm), e sauditit Abdulaziz Ibn Bazit. Ky i fundit citon: “Të tërë ne e dimë shumë mirë sefeja islame, përbëhet nga Libri i Allahut dhe nga Sunneti i të dërguarit Muhammed (s.a.u.s.). Ky i fundit ka thënë: “O ju njerëz! Unë po lë në mesin tuaj Dy Porosi të Paçmuara, që nëse lidheni fort pas tyre, nuk do të shmangeni kurrë. Këto porosi janë Libri i Allahut dhe Sunneti i të dërguarit Muhammed (s.a.u.s.)”. (11)
“Ja pra siç shihet qartë se dhe dijetari tjetër saudit, Abdulaziz Ibn Bazi nuk e ka përmendur aspak, termin “Fsarefisi im”. Ky është shembulli i parë i sauditit uehhabist, me qasje emeuiste, Abdulaziz Ibn Bazit. Ndërsa shembulli i dytë i tij është, kur kumton se Muhammedi (s.a.u.s.) ka thënë: “O ju njerëz! Unë po lë në mesin tuaj Dy Porosi të Paçmuara, që nëse lidheni fort pas tyre, nuk do të shmangeni kurrë. Këto porosi janë Libri i Allahut dhe Sunneti im”. (12)
“Ndërsa në një vend tjetër, në veprën e tij të mësipërme, sauditi Abdulaziz Ibn Bazi, cek se Muhammedi (s.a.u.s.) ka thënë: “O ju njerëz! Unë po lë në mesin tuaj Dy Porosi të Paçmuara, që nëse lidheni fort pas tyre, nuk do të shmangeni kurrë. Këto porosi janë Libri i Allahut dhe Sunneti im”. (13)
“Ja pra kjo është ndërgjegjia dhe përgjegjësia fetare, në të cilën është mbështetur sauditi Abdulaziz Ibn Bazi. Këta pseudodijetarë uehhabistë, më qasje emeuiste, janë kaq të pacipë dhe kaq të paturpshëm, sa gënjejnë dhe mashtrojnë vëllezërit tanë sunnitë, duke i mbushur mendjen me trillimet e tyre. Mëmirë do të ishte, sikur tëpaktën të thoshte se, Hadithi Thekalejn ka dy versione, versionin“Libri i Allahut dhe Sunneti im” dhe “Libri i Allahut dhe Farefisi im qëështë Ehli bejti im”.Unë as sot e kësaj dite, pas tërë këtyre sqarimeve dhe shpjegimeve vetjake, ende nuk arrij të kuptoj se, “Vallë përse këta pseudodijetarë uehhabistë,me qasje emeuiste, kanë kaq frikë nga përmendja dhe dalja në dritë, e versionit të vërtetë, të Hadithit Thekalejn: “Libri i Alalhut dhe Farefisi im qëështë Ehli Bejti im?!”
Prezantuesi: “Kemi në linjë motrën tonë
Ummu Alauddinin, nga Algjeria. Urdhëroni”.
Ummu Alauddini: “Es-selamu alejkum! Betohem në
Allahun (xh.sh.), se ndihemi thellësisht të tronditur psikologjikisht dhe të
vrarë shpirtërisht. Në njërën anë, ndjejmë një keqardhje të madhe për vetveten,
sepse na kanë gënjyer dhe mashtruar, që kur kemi ardhur në këtë jetë. Ndihemi
të tradhtuar, sepse na paskan mësuar një botëkuptim fetar islam, të ndërtuar
mbi gënjeshtra dhe mashtrime. Por nga ana tjetër, ndihemi krenarë dhe të lumtur,
sepse më në fund Allahu (xh.xh.), bëri të mundur që t’i njihnim dymbëdhjetë
imamët e nderuar, të cilët do të na udhëzojnë gjithmonë në udhë të drejtë.
Fakteqësisht historia luajti me ne, duke na thurur një rreng të ndyrë, duke
bërë që këta pseudodijetarë, të na shfaqnin fytyrën e tyre të vërtetë
rrenacake. As unë vetë nuk di ç’të them. Por tani jam ulur dhe po qaj me dënesë,
për fatin e zi të dymbëdhjetë imamëve tëdrejtë të Ehli Bejtit (a.s.), të cilët
u masakruan në mënyrë të pamëshirshme nga duart e mallkuara të jezidëve. I
lutem Allahut (s.u.t.), që të më ringjallë me Muhammedin (s.a.u.s.), Familjen
Fisnike të Muhammedit (s.a.u.s.), bashkëkohësve të bekuar të Muhammedit
(s.a.u.s.), dymbëdhjetë imamëve të nderuar të Ehli Bejtit dhe me të tërë
ndjekësit e udhës së drejtë, në Ditën e Kijametit. I lutem Allahut (a.u.xh.) që
t’iu dhurojë begati dhe mirësi, i nderuar Zotëri Sejjid Ajetullah Kemal Hajdari,
sepse keni mundësuar nxjerrjen e shumë besimtarëve muslimanë, nga errësirat e
mosbesimit, në dritën e udhëzimit, në mesin e të cilëve jam dhe unë”.
I ftuari: “Alejkum selam! E falenderojmë nga zemra, motrën
tonë algjeriane, e cila ndjek me përkushtim programet tona. Ashtu siç shihet
qartë, këta pseudodijetarë uehhabistë, me qasje emeuiste, e kanë fshehur
qëllimisht të vërtetën, ndonëse kjo e fundit është shumë e qartë si drita e
Diellit. Tani natyrshëm shtrohet pyetja: “Vallë përse këta pseudodijetarë, e
kanë fshehur të vërtetën, nga bashkësia muslimane ndërkombëtare?!” Në këtë
gjendje të nderë, duhet të jenë pikërisht këta të fundit, të cilët duhet të
shtrojnë pyetjet: “Vallë përse ju o pseudodijetarë, e keni fshehur të vërtetën
nga ne?!” “Vallë përse ju o pseudodijetarë, ushqeni kaq shumë armiqësi dhe
urrejtje, ndaj Ehli Bejtit?!” Unë në këtë çast, po lexoj një hadith, i cili
kalon në veprën me titull: “Sahihu’l-Muslimi”
(Përmbledhja e Hadithëve të Vërtetë të Imam Muslimit), i cili përfshin
brenda termit të “Ehli Bejtit” dhe bashkëshortet e Muhammedit (s.a.u.s.). Për
më tepër ky hadith, përfshin brenda termit të “Ehli Bejtit” dhe familjen e
djalit të xhaxhait të Muhammedit (s.a.u.s.) Imam Aliut (a.s.) dhe familjen e
djalit të xhaxhait tjetër të Muhammedit (s.a.u.s.) Xhafer Sadikut”.
“Si rrjedhojë natyrshëm shtrohet pyetja: “Vallë përse këta pseudodijetarë
uehhabistë, me qasje emeuiste, kanë kaq frikë nga përmendja dhe dalja në dritë,
e versionit të vërtetë, të Hadithit Thekalejn: “Libri i Alalhut dhe Farefisi im
që është Ehli Bejti im?!” Këta
pseudoddijetarë uehhabistë, e dinë shumë mirë se, të tërë anëtarët ë
lartpërmendur, përfshihen brenda termit “Ehli Bejti im”. Bashkësia muslimane
ndërkombëtare, kur dëgjon termin “Ehli Bejti im”, menjëherë e kupton se bëhet
fjalë, për dymbëdhjetë imamët e e nderuar të Ehli Bejtit. Ja pra këto janë
orvatjet e dështuara, të këtyre pseudodijetarvë uehhabistë, me qasje emeuiste.
Lërmëni t’iu sqaroj se këto orvatje me qasje emeuiste, nuk e kanë zanafillën në
ditët e sotme, por i kanë rrënjët e thella në historinë islame, qënë epokën e
udhëheqësit despot, dhunues, shtypës dhe tiran, simboli i hipokrizisë Muauije
Ibn Sufjanit.Ndërsa si përfundim unë dua të shtroj pyetjen: “Vallë si ka
mundësi, që këta dijetarë uehhabistë, orvaten pambarimisht dhe me të tërë
fuqitë e tyre, në mospranimin dhe mospërfshirjen nga termi“Ehli Bejti im”,
tëafërmve dhe tëfamiljarëve të Muhammedit (s.a.u.s.)?!”
Prezantuesi: “Kemi në linjë vëllain tonë
Abdullahun, nga Mbretëria e Arabisë Saudite. Urdhëroni”.
Abdullahu: “Es-selamu alejkum! Zotëri Sejjid Ajetullah Kemal
Hajdari. Unë dua t’iu them se dhe unë kam kryer një vlerësim në lidhje me këtë
çështje. Unë dua t’iu vija në dijeni të faktit se, gjendet dhe një version
tjetër i Hadithit Thekalejn, ku shënohet se Muhammedi (s.a.u.s.) ka thënë: “O ju njerëz! Unë kam lënë nëmesin
tuaj Dy Porosi të Paçmuara, që nëse lidheni fort pas tyre, nuk do të shmangeni
kurrë. Këto porosi janë Libri i Allahut dhe Sunneti i të dërguarit Muhammed
(s.a.u.s.) dhe i prijësve të drejtë”. Pyetjet e miajanë kjo: “Vallë a gjendet ndonjë Sunnet tjetër, përveç
Sunnetit Profetik të Muhammedit (s.a.u.s.)?!” dhe “Vallë a ka mundësiqë të më
tregoni, dy argumentët e padiskutueshëm fetarë (Kur’anin Famëlartë dhe hadithët
e Muhammedit (s.a.u.s.), mbi çështjen e namazit terauih, i cili falet menjëherë
pas namazit të jacisë, i vendosur dhe i zbatuar, që në epokën e prijësit të
dytë, të bashkësisë muslimane Umer Ibn Hattabit?!”
I ftuari: “Alejkum selam! E falenderojmë nga zemra, vëllain
tonë saudit, i cili ndjek me vëmendje programet tona. Si fillim përpara se t’i
jap përgjigje pyetjes së parë, duhet të cekim disa pika kyçe. Pikë së pari janë
hadithët, të cilët përfshijnë shprehjen: “Sunneti i prijësvetë drejtë, të cilët
erdhën pas shtegtimit nga kjo botë të Muhammedit (s.a.u.s.)”. Por në të
vërtetë, thelbi i çështjes është dhënia përgjigje e pyetjes: “Vallë a gjendet
ndonjë Sunnet tjetër, përveç Sunnetit Profetik të Muhammedit (s.a.u.s.)?!”
Citojmë se vetë përmbajtja e këtij hadithi, është shumë e çuditshme. Natyrshëm shtrohen
pyetjet: “Vallë ç’kuptim ka shprehja: “Sunneti i të dërguarit Muhammed (s.a.u.s.) dhe i prijësve të drejtë?!”dhe “Vallë a
gjendet ndonjë Sunnet tjetër, përveç Sunnetit Profetik të Muhammedit
(s.a.u.s.)?!” Për arsye se po na mbaron koha e programit tonë, nuk dua të futem
në hollësi të kësaj çështjeje, prandaj e përmbledh shkurtimisht duke theksuar
përfundimisht se, nuk gjendet asnjë sunnet tjetër, përveç Sunnetit Profetik të
Muhammedit (s.a.u.s.)!”
“Tani kalojmënë sqarimin e çështjes së dytë, e cila ka të bëjë me çështjen e namazit terauih, i cili falet menjëherë pas namazit të jacisë, i vendosur dhe i zbatuar, që në epokën e prijësit të dytë, të bashkësisë muslimane Umer Ibn Hattabit. Pohojmë se kjo është njëtjetër çështje delikate, e cila kërkon një sqarim të gjërëdhe gjithëpërfshirës, por që nuk ka të bëjë me çështjen që po trajtojmë”.
“Tani kam dëshirë, që t’iu paraqis veprën me
titull: “Mexhmuatu’r-Resaili’t-Teuxhihati’l-Islamijje
li’l-Islahi ue’l-Muxhtemeuijje” (Përmbledhja e Shpalljeve në Këndvështrimin
Islam në Përmirësimin e Shoqërisë), e Muhammed Ibn Xhemil Zejnit, i cili ështënjë anëtar i katedrës
në Shtëpinë Botuese: “Hadithët e Mirë”, në qytetin e shenjtë arab të Mekkës së Nderuar.
Mes të tjerash sauditi në veprën e tij shprehet: “Një nga pororsitë e
Muhammedit (s.a.u.s.) është se ky i fundit ka thënë: “O ju njerëz! Unë po lë në mesin
tuaj Dy Porosi të Paçmuara, që nëse lidheni fort pas tyre, nuk do të shmangeni
kurrë. Këto porosi janë Libri i Allahut dhe Sunneti im”. Këtë hadith e
ka shënuar Hakim Nishaburi, ndërsa dijetari shqiptar Shejh Albani, ka pohuar se
zotëron një zinxhir të vërtetë transmetimi”. (14)
“Besoj se ndjekësit tanë të nderuar, do të kujtohen menjëherë se ky transmetim, nuk zotëron asnjë zinxhir të vërtetë transmetimi, sepse në këtë të fundit, ndodhet Ismail Ibn Ebi Uejsi, i cili është një gënjeshtar, mashtrues, tradhtar, shpikës dhe vjedhës hadithësh. Ndërsa në një vend tjetër të veprës së tij, Muhammed Ibn Xhemil Zejni, në kreun me titull: “Metoda e Grupit të Shpëtuar”, shënon se Muhammedi (s.a.u.s.) ka thënë: “O ju njerëz! Unë po lë në mesin tuaj Dy Porosi të Paçmuara, që nëse lidheni fort pas tyre, nuk do të shmangeni kurrë. Këto porosi janë Libri i Allahut dhe Sunneti im”. (15)
Prezantuesi: “Kemi në linjë vëllain
tonë Usamen, nga Mbretëria e Kuvajtit. Urdhëroni”.
Usame: “Es-selamu alejkum! Zotëri Sejjid Ajetullah Kemal Hajdari. Ndonëse ju
përmendët shumë hadithë në lidhje meversionin e rremë, të Hadithit Thekalejn: “Libri i Allahut dhe Sunneti im” dhe
në lidhje me versionin e vërtetë, të Hadithit Thekalejn: “Libri i Allahut dhe Farefisi im që është
Ehli Bejti im”, duket se e keni lënë në harresë dhe një version tjetër
të Hadithit Thekalejn: “O ju njerëz!
Unë po lë në mesin tuaj Dy Porosi të Paçmuara, që nëse lidheni fort pas tyre me
dhëmballët tuaja,nuk do të shmangeni kurrë. Këto porosi janë Sunneti im dhe
sunneti i prijësve të drejtë”. Tani unë dua t’iu bëj vetëm një pyetje: “Vallë a
zotëron, një zinxhir të vërtetë transmetimi ky hadith, ose nuk zotëron?!”
I ftuari: “Alejkum selam! E falenderojmë nga zemra, vëllain
tonë kuvajtian, i cili ndjek me vëmendje programet tona. Fillimisht dua t’iu
bëj të qartë se çështja, të cilën po trajtoj nuk ka të bëjë me këtë hadith, por
ka të bëjë me Hadithin Thekalejn. Tani dua t’iu bëj të ditur faktin se, në
veprën me titull: “Imam Ali Rida
ue Risaletuhu fi’t-Tibbi’n-Nebeuijji” (Imam Aliu i Kënaqur dhe Shpallja e Tij
në Mjekësinë Profetike), e Doktor
Muhammed Ali Bari shkruhet: “Me të vërtetë eshtë i çuditshem dhe i habitshëm
fakti se, versioni i vërtetë i Hadithit Thekalejn: “Libri i Allahut dhe Farefisi im që është Ehli Bejti im”,i cili
kalon në veprat më të njohura, të dijetarëve më të mirë, të bashkësisë ndërkombëtare
muslimane,i cili kalon në veprën me titull: “Sahihu’l-Muslimi” (Përmbledhja e Hadithëve të Vërtetë të Imam
Muslimit),e Imam Muslimit, në
veprën me titull: “Sunenu’t-Tirmidhi”
(Përmbledhja e Sunnetëve të Imam Tirmidhiut), e Imam Tirmidhiut, në
veprën me titull: “Mustedrek” (Perceptimi)
e Hakim Nishaburit, në veprën me titull: “Musnedu’l-Imami’l-Ahmedi”
(Zinxhiri i Transmetimeve të Imam Ahmedit), e Imam Ahmedit, në veprën
me titull: “Muatta” (Lehtësimi),
e Imam Malikut dhe në veprën me titull: “Muxhemu’l-Kebiri”
(Përmbledhja e Madhe),e Imam Taberanit është cilësuar si një hadith i vërtetë!”
“Ja pra edhe një tjetër shfaqje e qartë e
armiqësisë, dufit, inatit, mllefit dhe urrejtjes ndaj versionit të vërtetë, të
Hadithit Thekalejn: “Libri i Allahut
dhe Farefisi im që është Ehli Bejti im”, nga ana e një dijetari tjetër uehhabist, me qasje
emeusite. Fshehja e qëllimshme e versionit të vërtetë, të Hadithit Thekalejn,
nga ana e këtyre pseudodijetarëve uehhabistë, me qasje emeuiste, i ngjan
sjelljes së dijetarëve çifutë, të cilët duke u nisur nga armiqësia, smira, urrejtja
dhe xhelozia, fshehin të vërtetën mbi versionit
të vërtetë, të Hadithit Thekalejn: “Libri
i Allahut dhe Farefisi im që është Ehli Bejti im”, duke
kundërshtuar hapur kështu ajetet
159-160 të Sures Bekare: “Me të vërtetë, ata që fshehin argumentët tonë të qartë,
që i kemi shpallur Ne, dhe orientimin e drejtë, pasi ua kemi treguar njerëzve
në Librin (në Teuratin), ata i mallkon edhe Allahu edhe ata të cilët janë aftë
të mallkojnë.Përveç atyre që pendohen, që pëmirësohen dhe që u shpjegojnë
njerëzve të vërtetën, sepse unë pranoj shumë pendimin dhe jam Mëshirues”. Ndërsa vetë Muhammedi (s.a.u.s.) për
këta njerëz të ndyrë ka thënë: “Ai i cili fsheh diçka nga ne, do të digjet
nga një copë zjarri, nga zjarri i Xhehhnnemit në Ditën e Kijametit!”
“Në përfundim të programit tonë, u bëj dhe njëherë thirrje këtyre
pseudodijetarëve, që të heqin dorë nga fshehja e qëllimshme e versionit të
vërtetë, të Hadithit Thekalejn:“Libri
i Allahut dhe Farefisi im që është Ehli Bejti im”, që të shpëtojnë nga dënimi i rëndë i Allahut
(a.u.xh.) dhe i Muhammedit (s.a.u.s.) në Ditën e Kijametit”. (16)
Prezantuesi: “Ju falenderojmë nga zemra ne, nga ana e
ndjekësve tanë të nderuar, Zotëri Sejjid Ajetullah Kemal Hajdari. Allahu qoftë
i kënaqur nga ju. Do të shihemi përsëri bashkë, në programin tonë pasardhës me
titull: “Utruhetu’l-Mehdeuijje” (Çështja
e Ardhjes së Imam Mehdiut)”. Es-Selamu Alejkum ue Rahmetullahi ue
Berekatuhu”.
Burimet e Referuara:
1. Hafidh Xhemaluddin Ebu Haxhxhaxh Jusuf
Midhdhi, “Tehdhibu’l-Kemali fi’l-Esmai’r-Rixhali” (Afrimi i Përsosmërisë në
Emrat e Muhaddithëve), vëll. 3, fq. 129, Analiza, Shënimi dhe Vërtetimi nga
Doktor Beshshar Auuad Marufi,(viti i
botimit 1405 hixhri / viti 1984 sipas kalendarit gregorian),Shtëpia
Botuese “Shpallja”,Rijad, Mbretëria e Arabisë Saudite.
2. Hafidh Xhemaluddin Ebu Haxhxhaxh Jusuf Midhdhi, “Tehdhibu’l-Kemali fi’l-Esmai’r-Rixhali” (Afrimi i Përsosmërisë në Emrat e Muhaddithëve), vëll. 3, fq. 129, Analiza, Shënimi dhe Vërtetimi nga Doktor Beshshar Auuad Marufi, (viti i botimit 1405 hixhri / viti 1984 sipas kalendarit gregorian), Shtëpia Botuese “Shpallja”,Rijad, Mbretëria e Arabisë Saudite.
3. Hafidh Ibn Haxher Askalani, “Hedju’s-Sari Mukaddimetu’l-Fethi’l-Bari, Sherhu’l-s-Sahihi’l-Buhari” (Sqarimi i Qartë nëParathënien e Çlirimit të Fillimit, Shpjegimii Përmbledhjes së Hadithëve të Vërtetë të Buhariut), fq. 557, (viti i botimit 1421 hixhri / viti 2000 sipas kalendarit gregorian), Botimi i Parë, Bejrut, Liban.
4. Hafidh Ibn Haxher Askalani, “Hedju’s-Sari Mukaddimetu’l-Fethi’l-Bari, Sherhu’l-s-Sahihi’l-Buhari” (Sqarimi i Qartë në Parathënien e Çlirimit të Fillimit, Shpjegimi i Përmbledhjes së Hadithëve të Vërtetë të Buhariut), fq. 557, (viti i botimit 1421 hixhri / viti 2000 sipas kalendarit gregorian), Botimi i Parë, Bejrut, Liban.
5. Imam Ebu Bekr Abdullah Ibn Zubejr Kurejsh Humejdi, “Musnedu’l-Imami’l-Ebi Bekri Abdilahi Ibn Zubejr Kurejsh Humejdi” (Zinxhiri i Transmetimeve të Imam Ebu Bekr Abdullah Ibn Zubejr Kurejsh Humejdit), fq. 11, Vërtetimi dhe Shënimi nga Husejn Selim Esed Darani, (viti i botimit 1423 hixhri / viti 2002 sipas kalendarit gregorian), Botimi i Dytë, Shtëpia Botuese “Memun Turathi”, Rijad, Mbretëria e Arabisë Saudite.
6. Doktor Salih Ibn Feuzan Ibn Abdullah Feuzani, “Muhaderat fi’l-Akideti ue’d-Daueti” (Çështjet në Kredon dhe Thirrjen), Shtëpia Botuese “Kryeqyteti”, Botimi i Parë, Rijad, Mbretëria e Arabisë Saudite.
7. Imam Tirmidhiu, “Sahihu’s-Sunneni’t-Tirmidhi” (Përmbledhja e Vërtetë e Sunnetëve të Tirmidhiut”, Shkrimi nga Dijetari Shqiptar Muhammed Nasiruddin Albani, Shtëpia Botuese “Dituria”, Rijad, Mbretëria e Arabisë Saudite.
8. Imam Reformues Muhammed Ibn Abduluehhabi, “Silsiletu’sh-Sherhi’r-Resaili” (Zinxhiri i Transmetimeve të Shpjegimit të Shpalljes”, vëll. 12, fq. 306, Kreu i Shpjegimit të Metodologjisë së Besimit, Shpjegimi nga Doktor Shejh Salih Ibn Feuzan Ibn Abdullah Feuzani. Shënimi dhe Botimi nga Abdusselam Ibn Abdullah Sulejmani,(viti i botimit 1430 hixhri / viti 2008 sipas kalendarit gregorian), Botimi i Parë, Shtëpia Botuese “Kryeqyteti”, Rijad, Mbretëria e Arabisë Saudite.
9. Imam Reformues Muhammed Ibn Abduluehhabi, “Silsiletu’sh-Sherhi’r-Resaili” (Zinxhiri i Transmetimeve të Shpjegimit të Shpalljes”, vëll. 12, fq. 309, Kreu i Shpjegimit të Metodologjisë së Besimit, Shpjegimi nga Doktor Shejh Salih Ibn Feuzan Ibn Abdullah Feuzani. Shënimi dhe Botimi nga Abdusselam Ibn Abdullah Sulejmani, (viti i botimit 1430 hixhri / viti 2008 sipas kalendarit gregorian), Botimi i Parë, Shtëpia Botuese “Kryeqyteti”, Rijad, Mbretëria e Arabisë Saudite.
10. Shejh Muhammed Salih Uthejmini, “Mexhmua Fetaua ue’r-Resaili, Fadiletu’sh-Shejhi Muhammed Salih Uthejmin, Fetaua’l-Fikhi ue’s-Sijami” (Përmbledhja e Miratimeve dhe Shpalljeve, Virtyti i Shejh Muhammed Salih Uthejminit, Përmbledhja e Jurisprudencës dhe Agjërimit), vëll. 20, fq. 270, Përmbeldhja dhe Renditja nga Fehd Ibn Ibrahim Sulejmani, Shtëpia Botuese “Plejada”.
11. Abdulaziz Ibn Bazi, “Mexhmua Fetaua ue Makalat Muteneuijje” (Përmbledhja e Miratimeve dhe Artikuj të Ndryshëm),vëll. 1, fq. 378, Rijad, Mbretëria e Arabisë Saudite.
12. Abdulaziz Ibn Bazi, “Mexhmua Fetaua ue Makalat Muteneuijje” (Përmbledhja e Miratimeve dhe Artikuj të Ndryshëm), vëll. 2, fq. 371, Rijad, Mbretëria e Arabisë Saudite.
13. Abdulaziz Ibn Bazi, “Mexhmua Fetaua ue Makalat Muteneuijje” (Përmbledhja e Miratimeve dhe Artikuj të Ndryshëm), vëll. 3, fq. 348, Rijad, Mbretëria e Arabisë Saudite.
14. Muhammed Ibn Xhemil Zejni, “Mexhmuatu’r-Resaili’t-Teuxhihati’l-Islamijje li’l-Islahi ue’l-Muxhtemeuijje” (Përmbledhja e Shpalljeve në Këndvështrimin Islam në Përmirësimin e Shoqërisë), vëll. 1, fq. 40, Shtëpia Botuese “Dy Faltoret e Shenjta”, Rijad, Mbretëria e Arabisë Saudite.
15. Muhammed Ibn Xhemil Zejni, “Mexhmuatu’r-Resaili’t-Teuxhihati’l-Islamijje li’l-Islahi ue’l-Muxhtemeuijje” (Përmbledhja e Shpalljeve në Këndvështrimin Islam në Përmirësimin e Shoqërisë), vëll. 1, fq. 90, Shtëpia Botuese “Dy Faltoret e Shenjta”, Rijad, Mbretëria e Arabisë Saudite.
16. Doktor Muhammed Ali Bari, “Imam Ali Rida ue Risaletuhu fi’t-Tibbi’n-Nebeuijji” (Imam Aliu i Kënaqur dhe Shpallja e Tij në Mjekësinë Profetike), Shtëpia Botuese “Kryeqyteti”, Rijad, Mbretëria e Arabisë Saudite.
Vijon...