Udhëheqësi i ri i Këshillit të Ulemave të Indonezisë, duhet të marrë fund sektarizmi
Dëbimi i njerëzve të pafajshëm nga shtëpitë e tyre, sikur e përjetojnë muslimanët Shiitë dhe Ahmedi në fusha të ndryshme, është kundër mësimeve të Islamit dhe në këtë mënyrë është shumë më i devijuar se besimi i muslimanëve shiitëve që besojnë se pasardhësi i Profetit Muhammed (a.s.) duhet të ketë qenë kushëriri i tij, Ali ibn Ebu Talibi ...
Takimi i fundit kombëtar i Këshillit të Ulemave Indonezianë (MUI) zgjodhën autoritetin e lart fetar Maruf Amin si kryetar i Këshillit të Ulemave për pesë vitet e ardhshme, duke zëvendsuar Din Syamsuddin.
Tema kryesore e takimit të Këshillit të Ulemave Indonezianë (MUI) ishte Islami i Moderuar (Islami Wasathi). Me këto dy role, Ma'ruf Amin do të jetë një nga figurat më përgjegjës në përcaktimin e jetës fetare indoneziane.
Lajm i mirë është se Islami indonezian dëshmon për nxitjen e tolerancës fetare dhe moderimin tani është në rritje. Këshilli i Ulemave të Indonezisë është i gatshëm të përdorë termin Islami i Moderuar, duke hedhur poshtë të gjitha format e radikalizmit .
Termi qartë mohon idenë se ekziston vetëm një Islam, siç e kanë mbrojtur disa muslimanë që e kundërshtoi nocionin e Islamit Nusantara. Termi nënkupton se Islami ka shumë interpretime, qoftë të moderuara, progresive, reformiste, radikale, apo edhe liberale.
Pavarësisht nga vlefshmëria e fjalës si përshkruhet fjala Islam, njohja e shumëllojshmërisë është vendimtare, veçanërisht për të kundërshtuar ata që i qëndrojnë besnik një përkufizimi të rreptë dhe të kuptuarit të thjeshtë të fesë.
Sa për Këshillin e Ulemave Indonezianë, çfarë lloj të Islamit të moderuar ai pretendon të jetë, si përfaqësues i pothuajse të gjitha organizatave indoneziane muslimane? Këshilli i Ulemave Indonezianë është kritikuar shpesh për prirjet konservatore dhe për lëshimin e vendimeve apo fetvave që janë përdorur si justifikim nga ana e muslimanëve për të diskriminuar grupet muslimane si Ahmeditë dhe Shiitë.
Këshilli i Ulemave Indonezianë tenton t'i shmanget përgjegjësisë në lidhje me përndjekjet kundër atyre që konsiderohen devijante.
Ndërsa Ahmeditë janë deklaruar devijantë apo edhe qafirë, disa degë të Këshillt të Ulemave Indonezianë nxorën një Fetva apo Vendim ku thuhet se shiitë janë heretik. Dega e Këshillit të Ulemave Indonezianë në Javën Lindore e ka bindur prej kohësh Qendra Kombëtare të Këshillit të Ulemave Indonezianë për të nxjerrë një dekret të veçantë që përfaqëson të gjitha degët e Këshillit të Ulemave Indonezianë që të deklaron se shiitët janë heretik.
Këto zhvillime duhet të jetë ndër prioritetet e Këshillit të Ulemave Indonezianë nën udhëheqjen e kryetarit të ri Maruf Amin, duke pasur parasysh sektarizmin gjithnjë e më të nxehtë në dekadën e fundit në kuadër të vetë Islamit, dhe kjo do të jetë një sprovë për Këshillin e Ulemave Indonezianë për të dëshmuar përkushtimin e tij për moderim, të paktën jo për të nxitur më tej sektarizmin. Ose, nëse është e nevojshme, Këshilli i Ulemave Indonezianë duhet të pezullojë ose ta revokojë disa dekrete të tij sektare apo publikime.
Më parë, Këshilli i Ulemave Indonezianë botoi një libër në lidhje me devijimin e shiitëve, shkruar në emër të Këshillit të Ulemave dhe shumë nga librat janë shpërndarë falas.
Ky është një problem, ndërsa
shumë njerëz e pranojnë Këshillin e Ulemave Indonezianë si përfaqësues i të
gjitha organizatat muslimane indoneziane.
Maruf Amin tha
vetëm disa orë pas zgjedhjes së tij se, Ne nuk do të tolerojë asnjë
persekutim [të grupeve fetare minoritare në Indonezi]; Këshilli ri i Ulemave Indonezianë do të përpiqet për të ndaluar dhe madje edhe
për të parandaluar [çfarëdo forme të përndjekjes]. Kjo deklaratë është
për t'u habitur, sepse vjen nga Maruf Amin, pikëpamja e të cilit konsiderohet
nga shumë si konservator sidomos si ish-kreu i divizionit të vendimeve të Këshillit
të Ulemave. Shpresojmë se kjo deklaratë do të bëhet e vërtetë.
Prandaj, Këshilli ri i Ulemave Indonezianë nën udhëheqjen e tij duhet të rishikojë ose të shfuqizojë dekrete e tij sektare. Nëse ky opsion është dhënë atëherë është shumë e vështirë rezistenca e mundshme politike nga anëtarët e tij dhe nga disa organizata muslimane, duke prekur kufijtë e muslimanëve sunitë të ortodoksisë se Këshilli i ri i Ulemave Indonezianë këkon për të ruajtur, opsionin e dytë që të nxjerrë një dekret që dënon çdo akt të diskriminimit kundër atyre që konsiderohen devijuar .
Opsioni i fundit është shumë i rëndësishme për dy arsye. Së pari, Këshilli i ri i Ulemave Indonezianë tenton t'i shmanget përgjegjësisë në lidhje me përndjekjet kundër atyre që konsiderohen të devijuar, autorët e të cilit i përmendin dekretet përkatëse të Këshillit të Ulemave Indonezianë si justifikim.
Në vitin 2012, Ma'ruf Amin shkroi një artikull në një gazetë kombëtare lidhur me dekretin në Javën Lindore kundër muslimanëve shiitë dhe tha se Fetvaja ka funksionin si një shpjegim deklarativ për muslimanët që të jenë në dijeni të devijimit të shiave. Mjerisht, nuk kishte asnjë koment mbi persekutimin që u shkaktua pjesërisht nga kjo fetva.
Së dyti, Këshilli i Ulemave Indonezianë duhet të përqëndrohet në veprime dhe jo besime. Muslimanët Shiitë dhe Ahmeditë nuk mund të ndajnë bindjet e sakta dhe të njëjta ër çështje të caktuara teologjike dhe shumica e muslimanëve më të zakonshëm nuk e dine hollësitë e teologjisë Islame, lerëni mënjanë ndarjet sektare brenda Islamit.
Veprimet diskriminuese manifestohen në politikat publike dhe dhunës civile duhet të jetë ndër shqetësimet kryesore të Këshillit të Ulemave Indonezianë. Largimi i njerëzve të pafajshëm nga shtëpitë e tyre, si përjetohet nga Shiitë dhe Ahmeditë në fusha të ndryshme, është kundër mësimeve të Islamit dhe në këtë mënyrë është shumë më i devijuar se besimi i shiitëve që pasardhësi i Profetit Muhammed (a.s.) duhet të ketë qenë kushëriri i tij, Ali ibn Ebu Talibi - i cili është në fakt një personalitet legjitim brenda Islamit.
Tani është momenti për Këshillin e Ulemave të shqyrtojë Fetva-n e tij dhe rolin e tij të duhur në jetën fetare indoneziane. Ndryshe nga dy organizatat më të mëdha muslimane indoneziane, NU dhe Muhammedijah, Këshilli i Ulemave të Indonezisë nuk është një organizatë e masave.
As nuk është një institucion shtetëror, edhe pse fondet e tij vijnë pjesërisht nga shteti. Legjitimiteti i tij Fetva-je në fakt mund të sfidohet nga dy organizatat muslimane të Indonezisë, NU dhe Muhammadijah. Një fetva nuk është veçse një opinion ligjor dhe kjo nuk është e detyrueshme vetëm nëse për ata që vullnetarisht e pranojnë autoritetin e Këshillit të Ulemave.
Problemi kryesor është kur fetvaja e tij abuzohet për të justifikuar aktet kriminale. Ndoshta Këshilli i Ulemave i Indonezisë duhet të nxjerrë një Fetva të veçantë në lidhje me përdorimin e fetvasë së tij. Po, një fetva për fetva!
Nga: Azis Anvar Fahrudin, Yogyakarta
Shënim për autorin:
Shkrimtari është një student i diplomuar në Qendrën për Studime fetare dhe ndër-kulturore (CRCS), Universiteti Gadjah Mada, Yogyakarta.
Burimi : Jakarta Post